BlyViol skriver:
ja det kan du have ret i, men jeg ved hvor dejligt jeg f.eks synes det er, at mine forældre kun er 47 i dag, hvor jeg er 20 og er blevet mor. De har jo rigtig meget energi til vores datter og ja, det er dejligt. plus, som jeg skrev i et andet svar, min kæreste har et krævende erhverv, som han nok ikke slipper lige foreløbig 
LOL jeg kender masser af ældre fædre, der heltigvis også er blevet gode gamle bedstefædre...så jeg tror alt i alt at det helt afhænger af den enkelte person.
Kan da komme med et enkelt eksempel, som vi alle sammen kender...Jørgen de Mylius. Han har børn i alle aldre og er også særdeles aktiv bedstefar, og så vidt jeg ved nærmer et af hans yngste kuld sig nu alderen hvor han kan blive bedstefar...igen, og hans ældste kuld er ved at kunne gøre ham til oldetroldefar.
Jeg kan også nævne en anden, nemlig Wandy Toric (staves) violinisten...han var en krudtugle og blev far i en alder af 80. Så vidt jeg ved levede han til han var sidst i halvfemserne. Også han fik flere kuld og nåede også at blive oldefar.

Anmeld