SolsikkeBlomst skriver:
Jeg vil sige over 45.. har selv en far der er 40 da han får mig og synes det er lige på kanten - blev tit drillet med at jeg havde en "gammel" far i forhold til de andre i klassen osv., og så er han jo også noget ældre, når han engang forhåbentligt bliver morfar og mine børn kan få glæde af ham..
Men alderen har ingen betydning i forhold til, hvor god en far han er!
Har aldrig kendt min far, men min mor var 31 da hun fik mig, og det var gammelt dengang. Jeg har selv fået børn som 32 årig og min man var 44.
Synes det handler om om man holder sig igang, og ikke sidder derhjemme og er gammel. Og at man følger lidt med, så man ikke møde op til forældre tamtam i tøj har set bedre dage. (gjorde min mor, uhhh det var pinligt, ellers har jeg aldrig været flov over min mor, selvom hun var gammel i forhold til de andres forældre)
Min mand holder sig meget igang, løber og spiller fodbold, og er den bedste far i verden...
Men man har jo ingen garantier. Min niece har lige oplevet at en pige på 34 år faldt om med hjertestop på hendes arbejde, min niece og en anden fik heldigvis liv i hende, og de mener hun kommer sig uden men. Men var hun faldet om derhjemme alene, havde hun nok ikke overlevet. Hun har 2 børn..
Anmeld