Penge?!! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

Misa

14 tusind ca..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Jibbe

Vi har ca 10-12000 når alle faste udgifter er betalt. Vi har så valgt at betale en masse af på bil og boliglån, ellers kunne vi have en del mere. Og når jeg kommer i arbejde igen efter barslen bruger vi også de ekstra penge der på at betale lån af. Vi syntes 10000 er rigeligt til os tre og vi mangler bestemt intet.

Anmeld

11. oktober 2010

Meliora

Jbk skriver:

Eller få udgifter og billig bolig....mange af dem jeg kender med virkelig gode jobs, de har ikke meget mere end mig til rådighed, de har så bare et helt andet forbrug/behov end jeg har.

Det kan godt være, og vil da gerne indrømme at jeg nok i hvert fald bruger 2000 om måneden på tøj og frisør, cafébesøg osv.

Men alt andet lige, så skal du altså tjene over 30.000 før skat for at have 13.000 til sjov og spas, da husleje, forsikringer, tv, internet, licens osv. jo i hvert fald koster 6000-7000 om måneden, selv hvis du bor billigt.

Vi giver selv kun 5500 i husleje, altså 2750 hver. Så det er da ret billigt:-)

Anmeld

11. oktober 2010

Svei

FruRafn skriver:

Det kan godt være, og vil da gerne indrømme at jeg nok i hvert fald bruger 2000 om måneden på tøj og frisør, cafébesøg osv.

Men alt andet lige, så skal du altså tjene over 30.000 før skat for at have 13.000 til sjov og spas, da husleje, forsikringer, tv, internet, licens osv. jo i hvert fald koster 6000-7000 om måneden, selv hvis du bor billigt.

Vi giver selv kun 5500 i husleje, altså 2750 hver. Så det er da ret billigt:-)

Men det er da heller ikke særlig høj indtægt...altså netto 15.000kr pr. mand...

Anmeld

11. oktober 2010

mortilflere

7000 til mad , tøj , osv til 6 personer 

Anmeld

11. oktober 2010

Mka

Jbk skriver:

Man skal vel ikke tjene 30.000 for at få 15000 udbetalt så er ens skatte procent lige en tand for høj

Jeg sætter 7000 ind på bugetten hver mdr til, fagforening,a-kasse og bolig. Og så kommer der bil, benzin og mad. Og snart en lille prinsesse Så penge kun til fis og ballade der har jeg vel 3000.

Har så ikke regnet min kæreste med ind i det, vi har ikke rigtig fælles økonomi, men vi skiftes til at handle. og hvis jeg mangler noget siger jeg der

Anmeld

11. oktober 2010

Svei

Mka skriver:

Man skal vel ikke tjene 30.000 for at få 15000 udbetalt så er ens skatte procent lige en tand for høj

Jeg sætter 7000 ind på bugetten hver mdr til, fagforening,a-kasse og bolig. Og så kommer der bil, benzin og mad. Og snart en lille prinsesse Så penge kun til fis og ballade der har jeg vel 3000.

Har så ikke regnet min kæreste med ind i det, vi har ikke rigtig fælles økonomi, men vi skiftes til at handle. og hvis jeg mangler noget siger jeg der

Men hvis man har 30.000kr tilsammen så tjener man da netteo 15000kr hver...jeg har ikke skrevet noget om brutto beløb...kun at jeg ikke synes 15.000kr netto vidner om en høj løn.

Anmeld

11. oktober 2010

Meliora

Jbk skriver:

ok, jeg læste det som det var hvad man personligt havde til sig selv om måneden. Nej hvis det er til 2 personer er det ikke så meget:-)

Anmeld

11. oktober 2010

NatasjaL

FruRafn skriver:

dejligt at have så mange penge til sig selv hver måned, det må sgu være nogle vilde jobs I har:-)

Jeg er på barsel, min kæreste er klargørings mand.

Anmeld

11. oktober 2010

Mka

Jbk skriver:

Men hvis man har 30.000kr tilsammen så tjener man da netteo 15000kr hver...jeg har ikke skrevet noget om brutto beløb...kun at jeg ikke synes 15.000kr netto vidner om en høj løn.

Det er rigtig, så misforstod jeg bare.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.