Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mukka88 skriver: hold da op hahaha...
hold da op hahaha...
:-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Altså her når alt er betalt har vi 3000kr tilbage og det skal dække mad, tøj, sko, bleer, sutter, uforudsete regninger og udgifter, alt til hjemmen og til pleje mm. af en selv, hygge og fornøjelser, gaver, osv. nogen gange får vi ikke så meget så skal det også dække budkort til mig, men nu er Frank opsagt fra d 4.11 af pga nedgang i firmaet og derfor falder han også en del i løn da han jo som så mange andre kommer på dagpenge.
NatasjaL skriver: 13.000.- ca :-)
13.000.- ca :-)
Øh 13000 efter ALT er betalt? Husleje, mad, forsikringer og alt andet.
Jeg har ca. 3500 til mig selv, kæresten har lidt mere.
Jeg er dog kun på SU, så derfor så "lidt"
vi har lige regnet på det.. og når ALT er betalt har jeg 2700 kr. til mig selv i måneden.. altså tøj og fornøgelser osv.
Ok...her har jeg ikke delt det sådan op, det er bare en pulje til det hele.
Har lige siddet og regnet selv, da jeg jo er flyttet og kommer til at sidde lidt billigere....pt har jeg 7-8000kr at leve for. Udover det er der børnefamilieydelsen, regner jeg dem med har jeg 13.000kr.
mukka88 skriver: vi har lige regnet på det.. og når ALT er betalt har jeg 2700 kr. til mig selv i måneden.. altså tøj og fornøgelser osv.
hvis det helt rent er til dig selv, så er det da en hel del
Når husleje, regniner, lån osv er betalt har vi ca. 18.000 til mad, tøj osv.
Hvor de så bliver af alle de penge... det aaaaner jeg ikke
Nu kan jeg se at nogle trækker madpengene fra først og nogle gør ikke..Men når alle regninger er betalt har vi til tøj, mad, benzin osv ca 13000 kr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128