Penge?!! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

Diana...

Nå alt er betalt mad osv osv osv så har vi 0,- der er intet til fornøjelse her. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Svei

FruRafn skriver:

ok, jeg læste det som det var hvad man personligt havde til sig selv om måneden. Nej hvis det er til 2 personer er det ikke så meget:-)

Var det ikek fordi der var en der havde 12-15.000kr til forbrug til to mennesker?

Anmeld

11. oktober 2010

Meliora

Jbk skriver:

Var det ikek fordi der var en der havde 12-15.000kr til forbrug til to mennesker?

Nej, trådstarter skriver: "Hvor mange penge har i så til jer selv hver månede ?"

Derfor regnede jeg med at det beløb folk skrev var til dem selv, og ikke hele hustanden. Jeg har også mere end 4000 til mig selv, hvis jeg regner min kærestes penge med, men det synes jeg ikke giver det helt klare billede, da jeg jo ikke render rundt og bruger  hans penge på tøj og sjov og ballade:-)

'

Anmeld

11. oktober 2010

Svei

FruRafn skriver:

Nej, trådstarter skriver: "Hvor mange penge har i så til jer selv hver månede ?"

Derfor regnede jeg med at det beløb folk skrev var til dem selv, og ikke hele hustanden. Jeg har også mere end 4000 til mig selv, hvis jeg regner min kærestes penge med, men det synes jeg ikke giver det helt klare billede, da jeg jo ikke render rundt og bruger  hans penge på tøj og sjov og ballade:-)

'

Nu har jeg tre børn og der findes ikke penge til mig, der findes penge til os og det er en samlet pulje på x antal kroner....jeg kan ikke dele det op på den måde og vil heller ikke.

Men ja, man må jo skrive om det er med eller uden mad og til 10 mennesker eller et menneske...

Anmeld

11. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Puha , jeg synes godt nok i alle sammen har en hel del til jer selv .

Her hos mig der har jeg kun ca 800-1000 kr til mig selv om måneden det skal dække gaver , tøj , frisør , fornøjelser , baby ting osv . 

Min kæreste har dog noget mere . Men stadig ikk meget , omkring 3000 kr . 

Anmeld

11. oktober 2010

Omerovic

mukka88 skriver:

Heeej Piger

Når alt er betalt, mad, forsikringer osv.

Hvor mange penge har i så til jer selv hver månede ?

Vi har min mands indtægt hver månede mellem 12.000 -14.000, det er så til mad, fornøjelser osv.  da min barsel går ind til banken, hver den første..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.