Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Når ALLE regninger er betalt og mad, bleer mm er betalt, har jeg ca 1400 kr til mig selv til tøj, fornøjelser mm. Det samme har manden. Vi er begge på SU.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TrineLærke skriver: Ok - men det var med det hele hun spurgte om.
Ok - men det var med det hele hun spurgte om.
det muligt?
men jeg går ikke op i hvad vi bruger på mad, såååå.
og er ikke den eneste ;-)
vi har ca 9000 kr tilbage når alt er betalt .
Ved det ikke helt, men efter faste udgifter har jeg ca. 7-7500 kr, og bruger nok 4000 kr på mad mv... Men aner ikke hvor resten af pengene fiser hen... :-D
mellem 12 og 15.000 kr... men jeg sætter penge ind på opsparingen så vi har 8000 at leve for og det plejer at gå meget godt....
NatasjaL skriver: det muligt? men jeg går ikke op i hvad vi bruger på mad, såååå. og er ikke den eneste ;-)
dejligt at have så mange penge til sig selv hver måned, det må sgu være nogle vilde jobs I har:-)
Vi har 1400 kr. efter alle fasteudgifter er betalt. De skal så dække mad, fornøjelse, gaver osv. Vi er to voksne og to børn...
FruRafn skriver: dejligt at have så mange penge til sig selv hver måned, det må sgu være nogle vilde jobs I har:-)
Eller få udgifter og billig bolig....mange af dem jeg kender med virkelig gode jobs, de har ikke meget mere end mig til rådighed, de har så bare et helt andet forbrug/behov end jeg har.
Når alt er betalt (husleje, mad, fitness, telefon, forsikringer, lån (3500 kr.)) så har jeg ca. 4000 kr. til mig selv hver måned:-) Men af de penge hjælper jeg også min kæreste lidt, da han jo er på SU.
Når alt er betalt har vi ca 12000 til mad, benzin, bleer, tøj, frisør osv. Heri er børnepenge ikke regnet med.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128