Penge?!! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.778 visninger
55 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

mukka88

Heeej Piger

Når alt er betalt, mad, forsikringer osv.

Hvor mange penge har i så til jer selv hver månede ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977

For lidt Det svinger efter hvor mange timer jeg har, så det vides ikke før den 1. hver måned

Anmeld

10. oktober 2010

henh01

Puha det er meget forskelligt, da min kæreste er vikar og har en meget svingende løn. Vi har dog ikke fælles økonomi og når alt mit er betalt - altså kun halvdelen af huslejen osv men til gengæld hele min datter SFO der udelukkende er min udgift, så har jeg ca. 7000 kr til mig selv. Skal lige siges at jeg afdrager knapt 3000 kr til et lån på et hus jeg har til salg på 3- år, så derfor har jeg lidt ekstra udgifter end hvis ikke jeg havde det l***** hus

Anmeld

10. oktober 2010

NatasjaL

13.000.- ca :-)

Anmeld

10. oktober 2010

Svei

Jeg er studerende i praktik, så pt har jeg ikke meget at gøre godt med..hvor meget har du?

Anmeld

10. oktober 2010

henh01

henh01 skriver:

Puha det er meget forskelligt, da min kæreste er vikar og har en meget svingende løn. Vi har dog ikke fælles økonomi og når alt mit er betalt - altså kun halvdelen af huslejen osv men til gengæld hele min datter SFO der udelukkende er min udgift, så har jeg ca. 7000 kr til mig selv. Skal lige siges at jeg afdrager knapt 3000 kr til et lån på et hus jeg har til salg på 3- år, så derfor har jeg lidt ekstra udgifter end hvis ikke jeg havde det l***** hus

Altså de 7000 kr er uden børnepenge hver 3. mdr og er til mad, fornøjelser, tøj mv.

Anmeld

10. oktober 2010

mukka88

henh01 skriver:

Det er da alligvel en del penge, når mad og alt er betalt.. det må være omkring 4000 du har til dig selv hver månede.,. ikke dårligt..

Anmeld

10. oktober 2010

mukka88

NatasjaL skriver:

13.000.- ca :-)

hold da op hahaha... 

Anmeld

10. oktober 2010

henh01

mukka88 skriver:

Det er da alligvel en del penge, når mad og alt er betalt.. det må være omkring 4000 du har til dig selv hver månede.,. ikke dårligt..

Ja vi siger vi lægger 2000 kr hver til mad, så det er omkring 5000 kr. Men der forekommer jo også mdr hvor min kæreste ikke får særlig mange penge pga kun at være vikar og så er vi 2 voksne, 1 barn og hund om de 7000 kr så rækker det ikke til meget sjov.

Anmeld

10. oktober 2010

mukka88

Jbk skriver:

Jeg er studerende i praktik, så pt har jeg ikke meget at gøre godt med..hvor meget har du?

vi har lige regnet på det.. og når ALT er betalt har jeg 2700 kr. til mig selv i måneden.. altså tøj og fornøgelser osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.