Jbk skriver:
Men hvorfor? ja, I må undskylde alle jer der mener det er nærmest helligbrøde at en veninde kommer til at elske en x...hvad er det der gør I har det sådan...føler I at I ejer x'en, eller er der følelser der ikke er afklaret eller hvad er det der er galt med det? Jeg synes virkelig det er voldsomt at diktere andre og endda andre man elsker hvem de må elske eller ikke elske...
Så jeg vil da meget gerne høre hvad det er der ligger til grund, for jeg forstår det slet ikke...
Jeg ville ønske jeg kunne givet et klar svar på HVORFOR!!!
Men jeg kan ikke, jeg synes ikke at min søster og jeg skal se på sen samme person på samme måde, heller ikke med år i mellem. Jeg synes faktisk det er lidt ulækkert!
Hvis man er gået fra en kæreste uden grund, men bare at det ikke duede, og man stadig er venner, hvilken desværre høre fåtaller til, så kan jeg måske måske måske se at man ville kunne sige... Hay hvad med min søster... Men ellers ikke!
Jeg har ikke talt med min xkæreste siden vi stoppede, og jeg vil aldrig gøre det igen. Måske er det også for min søsters skyld jeg har det sådan, hvis han kan gøre mod mig hvad han gjorde, kan han gøre det mod andre, og de andre skal ikke være min søster. Samtisig ville det også være synd for min søster hvis hun aldrig måtte få sin kæreste med til noget familie noge, og det ville hun aldrig få lov til/han ville på ingen måde nogensinde i livet Aldrig ALDRIG ALDRIG være velkommen! Jeg ville aldrig tale et ord med ham, og det ville være synd for min søster hvis familien ikke ville acceptere ham. og i vores situation ville det aldrig ske!
Anmeld