Jeres mening om dette, tak :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2010

Svei

Mig med maven skriver:

Dejligt at det dur hjemme ved jer! Som sagt er jeg ikke tilhænger! Men dejligt med forskelligt syn på sagen!

Jeg ser det som respekt for hinanden....det er meget langt fra mig at blande sig i hvad andre vælger at gøre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

qp

Jeg synes din søster kører røv dårlig stil ved, ikke at møde op til dine ungers fødselsdag o.l Endvidere synes jeg hun burde haft fortalt dig om Hr. X inden du skulle høre det fra en anden person. Men ser du, hun har nok haft det rigtig skidt med det og har derfor ikke turdet, at konfrontere dig med det...

Var jeg dig ville jeg være skide hamrende skuffet over det med ungerne og dét at hun ikke selv fortæller dig med Hr. X. Jeg synes du skal lade hende være og vente til hun kommer til dig.

Anmeld

9. oktober 2010

Svei

FrkT skriver:

Det tror jeg ikke jeg ville kunne tilgive.

Kom min søster en dag og fortalte at hun var sammen med en af mine eks'er, så ville jeg ikke kunne acceptere det. Det synes jeg bare IKKE man gør. Og ved godt man ikke altid kan styre sine følelser, men man KAN fandme styre det så man ikke kommer så tæt på at man risikerer at få følelser.

Men hvorfor? ja, I må undskylde alle jer der mener det er nærmest helligbrøde at en veninde kommer til at elske en x...hvad er det der gør I har det sådan...føler I at I ejer x'en, eller er der følelser der ikke er afklaret eller hvad er det der er galt med det? Jeg synes virkelig det er voldsomt at diktere andre og endda andre man elsker hvem de må elske eller ikke elske...

Så jeg vil da meget gerne høre hvad det er der ligger til grund, for jeg forstår det slet ikke...

Anmeld

9. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977
Guldklumperne skriver:

Jeg håber i vil komme med jeres mening omkring dette jeg skriver nu.

Min søster blev skilt for ca 1 1/2 mdr siden. I julen sidste år betroede hun sig til mig, og fortalte at hun overvejede skilsmisse. Hun var nemlig brændt varmt på et familie medlem (min kusines mand), og følte det var gengældt!

Blev somsagt skilt for 1 1/2 mdr siden, og fik beskeden på sms. Jeg blev chokkeret, og skrev en lidt hård sms. Jeg snakkede med hende i tlf efterfølgende, og siger at jeg støtter hende, accepterer hendes valg men at jeg ikke forstår hende. Hendes ex mand stod på hovedet for hende, gjorde alt for hende og børnene, og hun fik alt hvad hun "pegede" på.

Jeg har så siden prøvet, at ringe hende op flere gange uden held, og mine børn har haft fødslesdag, men jeg har intet hørt fra hende. INDTIL for et par dage siden, hvor et familiemedlem ringer til mig. Hun har lige modtaget en sms fra min søster, hvor der står at hun har fundet en ny. Hun har været sammen med den nye kæreste et stykke tiden, og ikke nok med det. Den nye kæreste er min ex, som jeg boede med for 10 år siden i ca 1 1/2 år.

Jeg ved helt ærlig ikke hvad jeg skal mene om dette. Jeg har ikke lyst til, at se hende igen, for hvad har hun lige gang i?

Hvad mener i?

Kh

Hmmm.....min far har været gift med min moster i 30 år

Og det er 10 år siden i boede sammen - hvad er problemet?

Anmeld

9. oktober 2010

Mig med maven

Jbk skriver:

Men hvorfor? ja, I må undskylde alle jer der mener det er nærmest helligbrøde at en veninde kommer til at elske en x...hvad er det der gør I har det sådan...føler I at I ejer x'en, eller er der følelser der ikke er afklaret eller hvad er det der er galt med det? Jeg synes virkelig det er voldsomt at diktere andre og endda andre man elsker hvem de må elske eller ikke elske...

Så jeg vil da meget gerne høre hvad det er der ligger til grund, for jeg forstår det slet ikke...

Jeg ville ønske jeg kunne givet et klar svar på HVORFOR!!!

Men jeg kan ikke, jeg synes ikke at min søster og jeg skal se på sen samme person på samme måde, heller ikke med år i mellem. Jeg synes faktisk det er lidt ulækkert!

Hvis man er gået fra en kæreste uden grund, men bare at det ikke duede, og man stadig er venner, hvilken desværre høre fåtaller til, så kan jeg måske måske måske se at man ville kunne sige... Hay hvad med min søster... Men ellers ikke!

Jeg har ikke talt med min xkæreste siden vi stoppede, og jeg vil aldrig gøre det igen. Måske er det også for min søsters skyld jeg har det sådan, hvis han kan gøre mod mig hvad han gjorde, kan han gøre det mod andre, og de andre skal ikke være min søster. Samtisig ville det også være synd for min søster hvis hun aldrig måtte få sin kæreste med til noget familie noge, og det ville hun aldrig få lov til/han ville på ingen måde nogensinde i livet Aldrig ALDRIG ALDRIG være velkommen! Jeg ville aldrig tale et ord med ham, og det ville være synd for min søster hvis familien ikke ville acceptere ham. og i vores situation ville det aldrig ske!

Anmeld

9. oktober 2010

Mig med maven

Jeanne skriver:

Hmmm.....min far har været gift med min moster i 30 år

Og det er 10 år siden i boede sammen - hvad er problemet?

Der er bestemt ikke noget problem, vi blev spurgt om vores holdninger til det, og dem er vi kommet med. JEg bryder mig ikke om det, du gør. Fedt, lad os blive eninge om at være uenige!

Anmeld

9. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977
Mig med maven skriver:

Der er bestemt ikke noget problem, vi blev spurgt om vores holdninger til det, og dem er vi kommet med. JEg bryder mig ikke om det, du gør. Fedt, lad os blive eninge om at være uenige!

Og hvad er det lige JEG gør? Udover at småsove?

Anmeld

9. oktober 2010

FrkT

Jbk skriver:

Ja, jeg tror ikke jeg kan give et konkret svar på hvorfor. Andet end at det på mig virker meget forkert, og som en anden skrev, også klamt. Og så tror jeg altid man vil have en smule "følelser", ikke fordi man stadig er vild med sin eks, men følelser omkring det man har haft sammen. Sådan har jeg det i hvert fald.

Og der er så mange andre fyre derude, så det burde ikke være noget problem at gå udenom de eks'er der lige er.

Anmeld

9. oktober 2010

Mig med maven

FrkT skriver:

Ja, jeg tror ikke jeg kan give et konkret svar på hvorfor. Andet end at det på mig virker meget forkert, og som en anden skrev, også klamt. Og så tror jeg altid man vil have en smule "følelser", ikke fordi man stadig er vild med sin eks, men følelser omkring det man har haft sammen. Sådan har jeg det i hvert fald.

Og der er så mange andre fyre derude, så det burde ikke være noget problem at gå udenom de eks'er der lige er.

ENIG

Alle har vel en form for følelser, i mit tilfælde HAD!

Anmeld

9. oktober 2010

Svei

Mig med maven skriver:

ENIG

Alle har vel en form for følelser, i mit tilfælde HAD!

Så hadet til x'en er større end kærligheden til feks en søster? Ja, jeg kan sgu ikke lige følge jer, men tror faktisk jeg havde det som jer da jeg var yngre, måske man ændre sig som gammel kone..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.