Jeres mening om dette, tak :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.329 visninger
46 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Guldklumperne

Jeg håber i vil komme med jeres mening omkring dette jeg skriver nu.

Min søster blev skilt for ca 1 1/2 mdr siden. I julen sidste år betroede hun sig til mig, og fortalte at hun overvejede skilsmisse. Hun var nemlig brændt varmt på et familie medlem (min kusines mand), og følte det var gengældt!

Blev somsagt skilt for 1 1/2 mdr siden, og fik beskeden på sms. Jeg blev chokkeret, og skrev en lidt hård sms. Jeg snakkede med hende i tlf efterfølgende, og siger at jeg støtter hende, accepterer hendes valg men at jeg ikke forstår hende. Hendes ex mand stod på hovedet for hende, gjorde alt for hende og børnene, og hun fik alt hvad hun "pegede" på.

Jeg har så siden prøvet, at ringe hende op flere gange uden held, og mine børn har haft fødslesdag, men jeg har intet hørt fra hende. INDTIL for et par dage siden, hvor et familiemedlem ringer til mig. Hun har lige modtaget en sms fra min søster, hvor der står at hun har fundet en ny. Hun har været sammen med den nye kæreste et stykke tiden, og ikke nok med det. Den nye kæreste er min ex, som jeg boede med for 10 år siden i ca 1 1/2 år.

Jeg ved helt ærlig ikke hvad jeg skal mene om dette. Jeg har ikke lyst til, at se hende igen, for hvad har hun lige gang i?

Hvad mener i?

Kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Mig med maven

NO GO!!!!!

Man kan ikke styre sine følelser for andre mennesker, det kan din søster heller ikke. Men men men når det så er sagt, er der laaaangt fra tanke til handling. Og det at "nappe" søskendes kæreste eller flirts er bare på ingen måde OK!!!!

Jeg kan skrive stolpe op og stolpe ned, men du bad "kun" om min holdning! og det er NEJ NEJ NEJ!!! DET MÅ MAN IKKE!

Anmeld

8. oktober 2010

TineA

Mig med maven skriver:

NO GO!!!!!

Man kan ikke styre sine følelser for andre mennesker, det kan din søster heller ikke. Men men men når det så er sagt, er der laaaangt fra tanke til handling. Og det at "nappe" søskendes kæreste eller flirts er bare på ingen måde OK!!!!

Jeg kan skrive stolpe op og stolpe ned, men du bad "kun" om min holdning! og det er NEJ NEJ NEJ!!! DET MÅ MAN IKKE!

Enig! Det gør man bare ikke

Anmeld

8. oktober 2010

Svei

Jeg synes det er noget hurtigt...men altså, det er jo din x, ikke en hun har taget fra dig og noget godt må der jo have været i ham siden du har kendt ham engang.

Anmeld

8. oktober 2010

Laulund87

Mig med maven skriver:

NO GO!!!!!

Anmeld

8. oktober 2010

B&J

Guldklumperne skriver:

Jeg håber i vil komme med jeres mening omkring dette jeg skriver nu.

Min søster blev skilt for ca 1 1/2 mdr siden. I julen sidste år betroede hun sig til mig, og fortalte at hun overvejede skilsmisse. Hun var nemlig brændt varmt på et familie medlem (min kusines mand), og følte det var gengældt!

Blev somsagt skilt for 1 1/2 mdr siden, og fik beskeden på sms. Jeg blev chokkeret, og skrev en lidt hård sms. Jeg snakkede med hende i tlf efterfølgende, og siger at jeg støtter hende, accepterer hendes valg men at jeg ikke forstår hende. Hendes ex mand stod på hovedet for hende, gjorde alt for hende og børnene, og hun fik alt hvad hun "pegede" på.

Jeg har så siden prøvet, at ringe hende op flere gange uden held, og mine børn har haft fødslesdag, men jeg har intet hørt fra hende. INDTIL for et par dage siden, hvor et familiemedlem ringer til mig. Hun har lige modtaget en sms fra min søster, hvor der står at hun har fundet en ny. Hun har været sammen med den nye kæreste et stykke tiden, og ikke nok med det. Den nye kæreste er min ex, som jeg boede med for 10 år siden i ca 1 1/2 år.

Jeg ved helt ærlig ikke hvad jeg skal mene om dette. Jeg har ikke lyst til, at se hende igen, for hvad har hun lige gang i?

Hvad mener i?

Kh

kæmpe krammer

ja hun ved da godt nok ikke hvad hun vil desværre kan jeg læse. kan virkelig godt forstå du er sur og vis det var mig ville hun få fingeren og ja være lige glad med hende selv om det var min søster ville være så lige glad hvis hun tog en af mine x de er ingen ting for mig de kan skride af H til... men lige frem ikke ringe eller komme hvis mine børn havde fødselsdag så ville jeg blive så ked og sårret inden i

Anmeld

8. oktober 2010

Mig med maven

Jbk skriver:

Jeg synes det er noget hurtigt...men altså, det er jo din x, ikke en hun har taget fra dig og noget godt må der jo have været i ham siden du har kendt ham engang.

Det er sjovt som man hæfter sig ved forsklellige ting! Havde slet ikke tænkt over hvor hurtigt det var... Havde bare hæftet mig ved at det er søsteres xkæreste, og for mig er det mere end nok til at man ikke må røre ved det. Om det er er en kæreste, xkæreste eller noget som helst andet, så er det ikke ok!

Anmeld

8. oktober 2010

klmf

Jeg ville godt nok synes det var mærkeligt, specielt når hun ikke engang har snakket med dig om det - eller noget andet for den sags skyld...

Men det er jo så også 10 år siden han var 'din' og hvis det er rigtig kærlighed er der nok ikke så meget andet at gøre end acceptere det og tænke dit - og måske overveje hvilken plads hun har / skal have i dit liv med opførsel hun har udvist på det seneste. 

Anmeld

8. oktober 2010

Svei

Mig med maven skriver:

Det er sjovt som man hæfter sig ved forsklellige ting! Havde slet ikke tænkt over hvor hurtigt det var... Havde bare hæftet mig ved at det er søsteres xkæreste, og for mig er det mere end nok til at man ikke må røre ved det. Om det er er en kæreste, xkæreste eller noget som helst andet, så er det ikke ok!

Ok...jeg synes ikke rigtig man kan "tillade" sig at stå i vejen eller være sur over at nogle finder kærligheden og er det en x, så er jeg mere end videre... så jeg har slet ikke den der i min verden.

Anmeld

8. oktober 2010

Gustavsmor

Mig med maven skriver:

NO GO!!!!!

Enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.