Jbk skriver:
Ok...jeg synes ikke rigtig man kan "tillade" sig at stå i vejen eller være sur over at nogle finder kærligheden og er det en x, så er jeg mere end videre...
så jeg har slet ikke den der i min verden.
Tja som teenager var jeg da også sammen med en fyr i nogle måneder. OG et år eller 2 senere var han så sammen med min søster, de fik sidenhen 2 børn sammen, og det har nu aldrig generet mig... Han var jo ligesom ikke længere min da han blev til x synes jeg...
Og han var da endda ellers en slags ekstra speciel kæreste, siden han var den første jeg dyrkede sex med nogen sinde....
Det var endda min egen skyld de mødtes....
Trådstarter: Jeg kan faktisk ikke se problemet... Jeg kan forstå din søster er lidt flyvsk, og at det er SÅ sur røv med børn involveret, og det er tarveligt af hende ikke at kontakte dig.
Men jeg synes ærligt talt ikke du kan være bekendt at "bestemme" hvem hun skal og ikke skal elske...
Det er rigtig synd for hendes eksmand, for han lyder til at forgude hende, men hun skal vel heller ikke blive sammen med ham, når hun ikke elsker ham????
Og herre gud, det er 10 år siden du var kæreste med denne her fyr som hun nu er sammen med - er du ikke ovre ham????
ikke en skideballe, bare mit syn på sagen.....
Anmeld