Miss.Sunshine skriver:
I dag var jeg ude og handle og der stod en pige og solgte de der "hjemløs avisen" (Hus forbi) og jeg fik det simpelthen så skidt da jeg havde snakket med hende. Jeg kan faktisk ikke slippe hende ( i tankerne)
Hun var SÅ glad og smilende og ønskede ALLE god weekend, OGSÅ dem der bare ignorerede hende 100% Og det slog mig hvor vildt det er. Vi andre kan drøne dybt mugne gennem butikkerne og være skide stressede og føle verden går imod os pga småting,og hun står der og smiler sødt til alle og har ingenting. Engang imellem kunne vi altså lære noget.
Altså er det kun mig der kan blive fuldstændig forarget over folk bare går forbi og ser gennem dem som var de luft?
Kan man i det mindste ikke bare sige"nej tak"?
Og så syntes jeg vi skal tænke mere over hvor privilligerede vi egentlig er.
Og jeg behøver IKKE indlæg om at mange lader som om de er hjemløse bla bla bla, jeg ved godt nogle sikkert ikke har mere pli i livet.
Jeg syntes bare vi skal sende en tanke til dem der faktisk ikke har et hjem,en familie,får mad hver dag og ikke aner hvad det vil sige at ha det så godt som vi har det.
Vi er så pisse heldige.
Knus til jer
Jeg vil give dig ret! Super godt formuleret, lige mine ord! God tråd!
Men det siger jo desværre mere om dem end om os, der faktisk mener at andre mennesker uanset omstændighed bør behandles, som vi selv ønsker at blive behandlet! Samfundet har desværre opflasket/opforstret selvcentrerede uopdragne egoister, som kun kan se sin egen næse og hvad end der kommer i vejen, skal det bare tromles.
De skulle prøve at være i deres sko - hvem ved? Der kan ske mange uforudsigelige ting i ens liv. Karma is a .... ! 
Anmeld