Totalt diskriminerende og dum Bilka reklame!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Bayze

bagger26 skriver:

jeps ingen andre end paradise mor.. Men passer hun egentlig ikke meget godt ind i begge katagorier..

Jo absolut, det er derfor det er sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Mussi30

SussieThyssen skriver:

Men der er nogle ganske særlige som jeg HADER.
Den der TDC en med de der to nøgne kvindfolk hvoraf den ene altid skal spille mand 
den er lige til at brække sig over..og er der noget jeg IKKE vil blive efter den, så er det TDC kunde.

Søde Sussie

Den ene af kvinderne er jo en mand Det er Peter Frødin, der gemmer sig inden i Britta

Men indrømmet, der er ikke langt fra Søs Egelind (går ud fra det var hende du tænkte på?) 

Personligt  kan det ikke irritere mig med selve reklamerne, jeg tror jeg er udstyret med en mental ON/OFF knap overfor reklamer. Jeg synes til gengæld det er dødirriterende at der er 50 afbrydelser i en god film på mange kanaler!

Min søster derimod, kan virkelig også blive mavesur over de der "Der er så meget kvinder ikke forstår" reklamer fra Danske Spil. Dem synes jeg er vildt sjove, det er jo selvironi der batter :notworthy:

Anmeld

8. oktober 2010

SussieThyssen

goodiedk skriver:

Søde Sussie

Den ene af kvinderne er jo en mand Det er Peter Frødin, der gemmer sig inden i Britta

Men indrømmet, der er ikke langt fra Søs Egelind (går ud fra det var hende du tænkte på?) 

Personligt  kan det ikke irritere mig med selve reklamerne, jeg tror jeg er udstyret med en mental ON/OFF knap overfor reklamer. Jeg synes til gengæld det er dødirriterende at der er 50 afbrydelser i en god film på mange kanaler!

Min søster derimod, kan virkelig også blive mavesur over de der "Der er så meget kvinder ikke forstår" reklamer fra Danske Spil. Dem synes jeg er vildt sjove, det er jo selvironi der batter :notworthy:

Hedder hun Søs Egelind hende der i sin tid spillede Puk i Nissebanden?
Hmmm...jeg ville have bidt mig selv i næsen på at det var hende/ham/den/det
LOL

Anmeld

8. oktober 2010

Pena

SussieThyssen skriver:

Hedder hun Søs Egelind hende der i sin tid spillede Puk i Nissebanden?
Hmmm...jeg ville have bidt mig selv i næsen på at det var hende/ham/den/det
LOL

Hæhæ. Nu bliver jeg lige nødt til at kommentere lidt på din forvirring.

Kirsten Lehfeldt er hende der spiller manden i TDC reklamerne, og hende der spiller PIL i den første Nissebanden. (Puk er en anden i Nissebanden 2)

Søs Egelind er hende der  bla  ses i Lærkevej serien hvor hun spiller alkoholikeren som hele tiden kører folk ned i en brandert.

Peter Frødin er ham der spiller kvinden i TDC reklamen.

Håber det hjælper lidt på forvirringen. Man kunne godt lige hurtigt tro det var søs egelind der var kvinden i TDC.

Anmeld

8. oktober 2010

Nadia&Daniel

SussieThyssen skriver:

Jeg kan generelt ikke udstå reklamer..og de virker totalt modsat på mig, ligesom den der dumme Bilkareklame gør på dig.

Men der er nogle ganske særlige som jeg HADER.
Den der TDC en med de der to nøgne kvindfolk hvoraf den ene altid skal spille mand 
den er lige til at brække sig over..og er der noget jeg IKKE vil blive efter den, så er det TDC kunde.

Og så er der Boxer-reklamen med ham der Hold-kæft manden.

Og ham med HTH køkkenerne med den indre blærerøv.
Han er bare SÅ klam!!!

De støder min æstetiske sans og viser i den grad enhver form for dårlig smag.

Orv..kunne der virkeligt komme et surt opstød fra mig??

Hehe!

Nå jeg har det nemt..jeg slukker bare for tv

Kærligst
Sussie

Bare lige en lille rettelse:

Manden er en dame i virkeligheden og damen er en mand i virkeligheden

Så det er ikke to damer..

Anmeld

8. oktober 2010

Nadia&Daniel

Søddepødde skriver:

Kirsten Lehfeldt er hende der spiller manden i TDC reklamerne, og hende der spiller PIL i den første Nissebanden. (Puk er en anden i Nissebanden 2)

Søs Egelind er hende der  bla  ses i Lærkevej serien hvor hun spiller alkoholikeren som hele tiden kører folk ned i en brandert.

Håber det hjælper lidt på forvirringen. Man kunne godt lige hurtigt tro det var søs egelind der var kvinden i TDC.

Hov - havde ikke lige læst alle indput igennem 

Anmeld

8. oktober 2010

SussieThyssen

Søddepødde skriver:

Ja..der var den jo...NU kom tingene helt på plads.
Det er Kirsten Lehfeldt hun hedder...og det var hende jeg var på jagt efter LOL

Men anede ikke det var en mand der spillede damen LOOOL

Altså de gør det jo godt begge 2, men jeg kan stadig ikke fordrage de TDC-reklamer
De er over stregen efter min smag.
Og TDC kunde bliver jeg aldrig mere.

Men tak fordi du fik sat tingene på plads..det er bare så irriterende når man render rundt i halen på noget man godt ved, men som man bare ikke kan få fat i

Anmeld

8. oktober 2010

Diana...

bagger26 skriver:

Noget helt andet ang den reklame, har set den et par gange i dag, og er kommet til at tænke over noget, hende den lyshåret der står nr 2 fra venstre, er det kun mig der syntes det ligner Amalies mor..??

Nej jeg tænker over det hver gang jeg ser den griner. 

Anmeld

8. oktober 2010

SiLiMiMa

Maja88 skriver:

Jeg kan nu godt følge dig i det med reklamer. Nu har jeg godt nok ikke set den pågældene reklame, men Fleggaard reklamerne. UUUUUUHH de sætter mit pis i kog- undskyld sproget.

Men nu er jeg fra Padborg og er mange gange i mit liv seriøst blevet spurgt om jeg så er tysker. for Padborg ligger da i Tyskland ik???

NEJ padborg ligger i DANMARK, men kan da godt forstå folk tror det er tyskland, når man laver en dobbeltbudskab reklame som det jo er med: Det er lige over grænsen. og så viser de gudhjælpende butikken i padborg- hvor man ikke kan handle slik og sodavand.

I starten var jeg ligeglad, for budskabet i den reklame var at det var at gå lige over grænsen med billige priser, men flere og flere spørger om jeg er tysk på grund af den reklame. så nu er jeg ikke ligeglad mere.

UNDKSKYLD mit sure opstød

øh, hvad er der galt med tyskere???

Anmeld

8. oktober 2010

Sisley

DK skriver:

Er jeg den eneste der er ved at kaste op over den nye tv reklame fra Bilka? Den hvor der står en flok kvinder foran et tv og venter i overmåde spænding på hvad en cola eller lign. er sat ned til? Og når de så får prisen jubler de som om det er det bedste der er sket i deres liv?

Altså bare selve den måde at "vi" kvinder bliver udstillet på, altså som om en reklame fra Bilka med billig cola kan give os åndenød af spænding, det er simpelthen bare SÅ provokerende og jeg HADER den reklame!

Knus Ditte, der IKKE kan identificere sig med reklamen og NÆGTER at handle i Bilka pt!!

Enig - det er totalt til grin og jeg skifter kanal hver gang den kommer på. Udover det er latterligt, at det også en total dårlig reklame - den fanger bare ikke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.