Totalt diskriminerende og dum Bilka reklame!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

oo

jeg er også lidt mavesur over den reklame, må jeg indrømme, Ditte!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Silas&Mille

Hehe jeg syntes den er sjov nok, den kan i hvert fald ikke pisse mig af, tager ikke reklamer så højtideligt..

Det er sådan jeg står hver weekend og venter på reklamerne, og når de så dukker op bryder jeg ud i jubel "jaaaa reklamer" hihi..

har det på samme måde... eller rettelse sådan havde jeg det også da vi boede i Danmark.

Her i Sverige ved de slet ikke hvad en rigtig reklame er. De sender bare en 4- (hvis vi er heldige 6-) siders reklame ud, med de mest kedelige tilbud.

slet ikke som når Bilka og Føtex aviserne kommer, se DET er en reklameavis men kan glæde sig til

Fra hende, som sidder og kigger Bilka avis hver uge på nettet og er grøn af misundelse over dem som kan komme i Bilka

Anmeld

7. oktober 2010

bagger26

MoriSverige skriver:

har det på samme måde... eller rettelse sådan havde jeg det også da vi boede i Danmark.

Her i Sverige ved de slet ikke hvad en rigtig reklame er. De sender bare en 4- (hvis vi er heldige 6-) siders reklame ud, med de mest kedelige tilbud.

slet ikke som når Bilka og Føtex aviserne kommer, se DET er en reklameavis men kan glæde sig til

Fra hende, som sidder og kigger Bilka avis hver uge på nettet og er grøn af misundelse over dem som kan komme i Bilka

Ejjj hvor skuffende, de er bare så hyggelige at kigge i, jeg er totalt reklamoman hehe...

Hvornår mon sallings julekatalog kommer, der kan vel ikke være længe til hihi..

Anmeld

7. oktober 2010

Silas&Mille

bagger26 skriver:

Ejjj hvor skuffende, de er bare så hyggelige at kigge i, jeg er totalt reklamoman hehe...

Hvornår mon sallings julekatalog kommer, der kan vel ikke være længe til hihi..

Neeeeeeeeeej..... det var ondt skrevet....

ELSKER bare at kigge alle julekataloger igennem 1000 gange i løbet af november/december....

Tror også godt man kan kalde mig reklamoman... hehe

for vi hurtigt får en lejlighed i DK

Anmeld

7. oktober 2010

SussieThyssen

DK skriver:

Er jeg den eneste der er ved at kaste op over den nye tv reklame fra Bilka? Den hvor der står en flok kvinder foran et tv og venter i overmåde spænding på hvad en cola eller lign. er sat ned til? Og når de så får prisen jubler de som om det er det bedste der er sket i deres liv?

Altså bare selve den måde at "vi" kvinder bliver udstillet på, altså som om en reklame fra Bilka med billig cola kan give os åndenød af spænding, det er simpelthen bare SÅ provokerende og jeg HADER den reklame!

Knus Ditte, der IKKE kan identificere sig med reklamen og NÆGTER at handle i Bilka pt!!

Jeg kan generelt ikke udstå reklamer..og de virker totalt modsat på mig, ligesom den der dumme Bilkareklame gør på dig.

Men der er nogle ganske særlige som jeg HADER.
Den der TDC en med de der to nøgne kvindfolk hvoraf den ene altid skal spille mand 
den er lige til at brække sig over..og er der noget jeg IKKE vil blive efter den, så er det TDC kunde.

Og så er der Boxer-reklamen med ham der Hold-kæft manden.

Og ham med HTH køkkenerne med den indre blærerøv.
Han er bare SÅ klam!!!

De støder min æstetiske sans og viser i den grad enhver form for dårlig smag.

Orv..kunne der virkeligt komme et surt opstød fra mig??

Hehe!

Nå jeg har det nemt..jeg slukker bare for tv

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. oktober 2010

bagger26

SussieThyssen skriver:

Jeg kan generelt ikke udstå reklamer..og de virker totalt modsat på mig, ligesom den der dumme Bilkareklame gør på dig.

Den der TDC en med de der to nøgne kvindfolk hvoraf den ene altid skal spille mand 
den er lige til at brække sig over..og er der noget jeg IKKE vil blive efter den, så er det TDC kunde.

Han er bare SÅ klam!!!

Hehe!

Kærligst
Sussie

Min søn på 2½ er tilgengæld helt vild med den fra tdc med de nøgne mennesker.. Eller han bliver forarget på en måde, siger hver gang med store øjne "eeeeeeeejjjjjj mor, se tøj af..."

Og så syntes han reklamen fra føtex, hvor de synger om et tilbud der er denne uge, er den fedeste.. Han springer ud på gulvet og danser hver gang...

Anmeld

7. oktober 2010

bagger26

MoriSverige skriver:

Neeeeeeeeeej..... det var ondt skrevet....

ELSKER bare at kigge alle julekataloger igennem 1000 gange i løbet af november/december....

Tror også godt man kan kalde mig reklamoman... hehe

for vi hurtigt får en lejlighed i DK

Hihi det var slet ikke med vilje..

Julen og reklamerne er altså bare så hyggeligt.. Foran brændeovnen med et tæppe og en ordenlig bunke reklamer, så er mor her altså fredet for afbrydelser hehe..

Anmeld

7. oktober 2010

SussieThyssen

bagger26 skriver:

Min søn på 2½ er tilgengæld helt vild med den fra tdc med de nøgne mennesker.. Eller han bliver forarget på en måde, siger hver gang med store øjne "eeeeeeeejjjjjj mor, se tøj af..."

Og så syntes han reklamen fra føtex, hvor de synger om et tilbud der er denne uge, er den fedeste.. Han springer ud på gulvet og danser hver gang...

LOOOL mine unger elskede også reklamer i den alder.
Min den mellemste var helt vild med rulletekster da hun var 10 mdr.
Hun gik totalt i stå når de kørte hen over skærmen og sad bare der på gulvet og gloede..og så begyndte hun ellers at skrupgrine.
De var et kæmpe hit i et par måneder LOL

Anmeld

7. oktober 2010

Silas&Mille

SussieThyssen skriver:

Han er bare SÅ klam!!!

Hehe!

Kærligst
Sussie

De nævnte reklamer... Jeg kan kun give dig ret.

Det er godt nok heller ikke reklamer der tiltaler mig. Generelt vil jeg meget hellere læse en reklameavis, end se de latterlig nogen de sender i TV

Anmeld

7. oktober 2010

Silas&Mille

bagger26 skriver:

Hihi det var slet ikke med vilje..

Julen og reklamerne er altså bare så hyggeligt.. Foran brændeovnen med et tæppe og en ordenlig bunke reklamer, så er mor her altså fredet for afbrydelser hehe..

nemlig... ingen skal hverken snakke eller røre mor her, når hun læser reklamer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.