Totalt diskriminerende og dum Bilka reklame!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

bagger26

SussieThyssen skriver:

LOOOL mine unger elskede også reklamer i den alder.
Min den mellemste var helt vild med rulletekster da hun var 10 mdr.
Hun gik totalt i stå når de kørte hen over skærmen og sad bare der på gulvet og gloede..og så begyndte hun ellers at skrupgrine.
De var et kæmpe hit i et par måneder LOL

Ja det næste han lærer at råbe er jaaaa reklamer hehe...

Mads var også meget fasineret af rulleteksterne da han var lille, mon ikke det er lyset der ruller over skærmen, der fanger deres opmærksomhed..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

mullesmith2

Tror der skal lidt mere til at irritere mig. Jeg har ik tænkt over det overhovedet, har da set reklamen, og jeg har skam også købt 10 flasker cola zero derude til 7,95kr  De fleste reklamer er alligevel så åndsvage nu om dage at jeg knap lægger mærker til hvad det er de prøver at sælge....

Det dummeste jeg alligevel nogensinde har sagt var da jeg var omkring 5-6år gammel og det var "mig: moooaaar ved du hvorfor jeg er så klog?? mor: nej hvorfor?? mig: det er fordi jeg ser så mange reklamer!!" hehe

Anmeld

7. oktober 2010

Kats

DK skriver:

Er jeg den eneste der er ved at kaste op over den nye tv reklame fra Bilka? Den hvor der står en flok kvinder foran et tv og venter i overmåde spænding på hvad en cola eller lign. er sat ned til? Og når de så får prisen jubler de som om det er det bedste der er sket i deres liv?

Altså bare selve den måde at "vi" kvinder bliver udstillet på, altså som om en reklame fra Bilka med billig cola kan give os åndenød af spænding, det er simpelthen bare SÅ provokerende og jeg HADER den reklame!

Knus Ditte, der IKKE kan identificere sig med reklamen og NÆGTER at handle i Bilka pt!!

Ved godt det bare er en reklame ..
Meeen det kan også provokere mig!
Hader den måde, hvorpå kvinderne reduceres til hjernedøde åndspygmæer....
Og kommer nu alligevel til at grine lidt.... for mon ikke, der netop er nogle kvinder (forhåbentlig ikke mange!!), der lige præcist synes, det er tæt på "det bedste der er sket" 

Kats, som heller ikke bryder sig om kønsdiskriminerende reklamer

Anmeld

7. oktober 2010

Bayze

DK skriver:

Er jeg den eneste der er ved at kaste op over den nye tv reklame fra Bilka? Den hvor der står en flok kvinder foran et tv og venter i overmåde spænding på hvad en cola eller lign. er sat ned til? Og når de så får prisen jubler de som om det er det bedste der er sket i deres liv?

Altså bare selve den måde at "vi" kvinder bliver udstillet på, altså som om en reklame fra Bilka med billig cola kan give os åndenød af spænding, det er simpelthen bare SÅ provokerende og jeg HADER den reklame!

Knus Ditte, der IKKE kan identificere sig med reklamen og NÆGTER at handle i Bilka pt!!

AAAARRGGHH, jeg HADER HADER HADER den slags stereotypier om kvinder. Har ikke set omtalte reklame og håber ikke jeg støder på den fordi jeg bliver bare så VRED over den slags latterligheder og jeg har ingen steder at rette den vrede hen og så må man oveni hatten også finde sig i at folk synes man overreagerer over den slags. Som om det ikke var noget, men det synes jeg nu det er! Meget alvorligt faktisk! Kan bare slet ikke snuppe det!!!!!

Anmeld

7. oktober 2010

Bayze

FruRafn skriver:

jeg så den, og tænkte ja det er jo tydeligt at se at den er lavet af mænd. SÅ fordomsfuld og gammeldags.

Mpske Bilka skulle ansætte andet og dygtigere bureau til at lave deres kampagner.

Desværre er det jo nok udtryk for at stemningen og budskabet i reklamen hitter hos målgruppen. Bilka skal nok have gjort deres arbejde grundigt nok. Det gør det jo bare endnu mere sørgeligt og pisseirriterende

Anmeld

7. oktober 2010

bagger26

Noget helt andet ang den reklame, har set den et par gange i dag, og er kommet til at tænke over noget, hende den lyshåret der står nr 2 fra venstre, er det kun mig der syntes det ligner Amalies mor..??

Anmeld

7. oktober 2010

Bayze

bagger26 skriver:

Noget helt andet ang den reklame, har set den et par gange i dag, og er kommet til at tænke over noget, hende den lyshåret der står nr 2 fra venstre, er det kun mig der syntes det ligner Amalies mor..??

HA HA HA

Anmeld

7. oktober 2010

bagger26

Bayze skriver:

HA HA HA

Altså det ville jo ikke undre mig hvis det var.. Hun er jo ikke ligefrem bange for medierne..

Anmeld

7. oktober 2010

Bayze

bagger26 skriver:

Altså det ville jo ikke undre mig hvis det var.. Hun er jo ikke ligefrem bange for medierne..

Jeg går ud fra at det er hende Amanda fra Paradise Hotels mor?! Og hvis datter slægter mor på, så griber hun vel til ENHVER chance for at komme på tv - åbenbart også i en kvindefornedrende Bilka-reklame. Dét synes jeg er morsomt! Men kom nu mest til at grine over den drejning den reklame-snak pludselig tog. Nu var reklamen lige pludselig BÅDE kønsdiskriminerende OG med Amandas mor, ha ha

Anmeld

7. oktober 2010

bagger26

Bayze skriver:

Jeg går ud fra at det er hende Amanda fra Paradise Hotels mor?! Og hvis datter slægter mor på, så griber hun vel til ENHVER chance for at komme på tv - åbenbart også i en kvindefornedrende Bilka-reklame. Dét synes jeg er morsomt! Men kom nu mest til at grine over den drejning den reklame-snak pludselig tog. Nu var reklamen lige pludselig BÅDE kønsdiskriminerende OG med Amandas mor, ha ha

jeps ingen andre end paradise mor.. Men passer hun egentlig ikke meget godt ind i begge katagorier..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.