Jul hjemme el. ude??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

mulle7430

hej

vi holder altid jul hjemme ) gider ikke alle de gaver med rundt omkring der er altid 4 piger ( på 8-9-10-11 år ) hende på 15 er nogen gange ved sin far og den store på 19 har selv fået familie nu :-) så derfor er vi hjemme :-) skal vi også i år..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

twinboys

KLART HJEMME

Anmeld

7. oktober 2010

Kløver

sbs78 skriver:

Efter at i fået børn. Hvor holder i så jul henne??

Begrund gerne jeres svar

Jeg har ikke børn endnu, men har tilladt mig at stemme hjemme, da jeg rigtig godt kunne tænke mig at holde hjemme, specielt den første jul, synes det ville være nemmere i forhold til den lille som vil være ca 9 mdr til næste jul (julen 2011)

Anmeld

7. oktober 2010

K&S

sbs78 skriver:

Efter at i fået børn. Hvor holder i så jul henne??

Begrund gerne jeres svar

Vi har Anton på lige knap 10 uger - han vil være ca. 5 måneder til jul - vi skal holde jul hos mine forældre i år

Vi holder skiftesvis jul hos min familie og min mands familie  og så julefrokost hos den familie, vi ikke har holdt juleaften hos...!

Jeg har endnu ikke overvejet selv at skulle "stå for" juleaften - tror også der går nogle år, før overvejelser indfinder sig, da vi bor i lejlighed og jeg synes det bliver liiidt for trængt...!  

Anmeld

7. oktober 2010

klmf

Sidste år holdt vi hjemme, kun Lars, mig og 13 dage gamle Oliver. Det var sååååå hyggeligt

I år skal vi holde hjemme ved mine forældre og næste år skal vi nok over til Lars' søster. Vi shopper lidt rundt, den eneste 'regel' vi har er at hveranden år er det min familie og hveranden år er det min kærestes familie, men hvor det bliver holdt det er meget forskelligt. 

Anmeld

7. oktober 2010

tinasmor

Heise skriver:

Ih hvor lyder det som en god måde at gøre det på, og det lyder super hyggeligt.

Anmeld

7. oktober 2010

CarinaSB

Vi skiftes til at holde jul med min familie og mandens familie .. Så i år skal vi ned til Pers familie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.