Jul hjemme el. ude??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Holder i jul hjemme el. ude

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.441 visninger
46 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. oktober 2010

sbs78

Efter at i fået børn. Hvor holder i så jul henne??

Begrund gerne jeres svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

afrobabies

Jeg har svaret hjemme, men det er forstået på den måde, at vi holder det hjemme hos mor, så det er jo godt nok ikke hjemme hos os selv, men hjemme hos mor er også lidt hjemme, efter min mening

Anmeld

7. oktober 2010

NoName

Vi holder ude i år, men tror vi til næste år vil prøve at holde jul hjemme...

Anmeld

7. oktober 2010

BabyStella!

sbs78 skriver:

Efter at i fået børn. Hvor holder i så jul henne??

Begrund gerne jeres svar

Året vi fik Stella, holdt vi jul ude - hun var 4 mdr. gammel, og hold op det var besværlig, så i år holder vi jul hjemme

Et vennepar, jeg har, har termin d. 10. nov. - har anbefalet hende og holde jul hjemme. Det er noget lettere med dte hele ved hånden Tænker på pusleplads, seng og bare det opgivelser, barnet kender.

Blir´ spændene og holde jul i år - det er første gang, jeg skal det, men vi blir´ heldigvis kun  6 + 3 unger

Anmeld

7. oktober 2010

mor-til-vanessa

jeg tror jeg skal holde det hos min mor og hendes mand, med mine søskende og vores børn. har aldrig selv holdt jul hjemme

Anmeld

7. oktober 2010

Svei

Det er forskelligt. Jeg synes det er hyggeligt både at holde ude og hjemme. Jeg har endda for to år siden holdt jul hjemme helt alene. Børnene var hos deres far og jeg nød bare roen. Det er jo bare en dag som så mange andre.

Anmeld

7. oktober 2010

Lise

Hvert andet år hjemme hos mine forældre - hvor vi overnatter, så det er en slags hjemme - og hvertandet år hjemme hos os selv, eller hos svigerfar eller...tja, vi har ikke nået mere

Anmeld

7. oktober 2010

JulieE

Vi skal holde jul hos farmor og farfar i år Hos os, er det helt skemalagt. Lige år er vi hos farmor og farfar og ulige år er vi mormor og morfar. Sådan har dte været siden vi fandt ud af jeg var gravid Vi har nendu ikke prøvet at hold ejul hjemme hos os selv, da vi bor i en lille lejlighed og kan ikke presse både juletræ og alle gæsterne ind. Men det generer mig nu ikke.

Anmeld

7. oktober 2010

L.J.L

vi holder altid jul ude. Vi holder det skiftevis hos min familie og hos min mands familie.

I år er det hos min familie

Anmeld

7. oktober 2010

B&J

Hjemme inden hos os eller hos min mor og det er også mit hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.