Jul hjemme el. ude??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

2babygirls

sbs78 skriver:

Efter at i fået børn. Hvor holder i så jul henne??

Begrund gerne jeres svar

Vi skiftes til at holde det ved min familie eller martins, og i år er det så hos svigerfar og svigermor, og tror de glæder sig rigtig meget fordi det skal holdes med deres 1. barnebarn... Puha, tror den lille golf bliver presset med gaver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Valle81

sbs78 skriver:

Efter at i fået børn. Hvor holder i så jul henne??

Begrund gerne jeres svar

Jeg har stemt blankt:0)

Sidste år holdte vi det hjemme hos os, da vi lige var flyttet ud i vores nye lejlighed og gerne ville være der:0)

I år har vi fået Anton og vi har Sebastian ( min bonussøn) så i år holder vi det også hjemme da vi gerne vil have den første jul hjemme med Anton og vi synes også at Sebastian skal fejre sin første jul med os som familie at det skal være i vante rammer:0)

Næste år har vi endnu en lille ny til jul så måske vi holder hjemme der også, men derfra er det os ligemeget:0)

Knus

Anmeld

7. oktober 2010

Low

Jeg har stemt blank for her vil det være forskelligt fra år til år og sådan har det også været før jeg fik barn

Anmeld

7. oktober 2010

LouiseNielsen

Hjemme fra i år af...

Nu er Nicklas 3 år gammel og så stor han begynder at kunne forstå hvad julen betyder....

Jeg vil rigtig gerne lave vores egne traditioner herhjemme nu da jeg har fået børn. Så for første gang holder vi jul herhjemme hvor mine forældre så kommer....

Min svigermor er lidt træt af det for hun vil gerne holde hvert andet år med hendes børnebørn, og det kommer ikke helt til at gå nu da vi vil holde jul hjemme. Men nu er mine børn nu engang det mest vigtige, så vil hun holde jul med os, så må hun komme her, basta....

Anmeld

7. oktober 2010

Mor til L&S

Vi skal holde jul hos min forældre - første jul som forældre Sidste jul var ved min kæreste s forældre..

Men tror vi til næste år vil holde jul hjemme og så invitere...

Anmeld

7. oktober 2010

LauraLW

Har stemt hjemme, selvom det ikke er helt korrekt. Vi skal holde jul på familiegården, og altså ikke hjemme i vores lejlighed - Men familiegården er også som at være "hjemme" :-)

Det er Vilmas først jul, så er spændt på hvordan det bliver :-)

Anmeld

7. oktober 2010

Vidunderligeunger

hjemme  og jeg glæææder mig..

Min far kommer hjem (han er hjemme 4 gange om året ca.) så han er med til Albertes første jul næste år er det så hos min svigerinde (min kærestes søster), hvor deres forældre også kommer, til den tid regner vi med de har fået et barn, da de har prøvet i 2½ år nu. Og så året efter er det sammen med mine forældre igen... så skifte skifte..

Anmeld

7. oktober 2010

Mig med maven

Vi plejer ALTID at være hos min mor og far, men i år har jeg inviteret hele min familie + min svigerfamilie til jul hos os!

Anmeld

7. oktober 2010

Silas&Mille

Hos os fortsætter vi nok som vi plejer når den lille er kommet til verden.

Nu er vi skiftevis ved min familie et år og ved kærestens familie det andet år.

Men kan ikke afvise vi begynder at holde jul når den lille er kommet, så det bliver os der invitere familien på dejlig julemiddag og hygge

Anmeld

7. oktober 2010

Omerovic

altså jeg har stemt blankt for, for mig er det både ude og hjemme, vi holder altid julen hjemme ved min mor men det er jo som at komme hjem

Jeg er så heldig, syntes jeg selv at min mand er muslim så hans familie føler ingen krav på at have os, ved dem i julen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.