Jul hjemme el. ude??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Kloster

Hej.

Jeg har svaret hjemme. Vi har holdt ju jemme i 10 år nu. Vi har drenge på 12 og 11 år. (og 6 år) Men da ham på 11 år var blevet født holdt vi det første år ude. Derefter blev vores jul holdt hjemme.

Vi er altid mine forældre og svigerforældre. Og hver andet år kommer min mands søster, mand og børn.

Min mands søster foreslog godt nok tidligere på året at hun gerne  ville holde jul... Åhh fik helt ondt i maven. "Heldigvis" blev de enige om at holde jul ved hans mor pga hun arbejder hver anden juleaften. Så jeg holder jul hjemme i år igen.

julen betyder meget for mig. Jeg hader og elsker julen. Men det er den vigtigste dag for mig på hele året. Jeg ELSKER at se mine drenge i hele julen - ja hele december måned. Og vores juleaften er bare sååå hyggelig og nede på jorden. Vi nyder det bare...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

SiLiMiMa

hjemme! det har vi gjort siden vi fik fik børn (eller dvs første jul med simon holdt vi hos mine forældre - han var kun 1 md gammel.

vi inviterer alle, så dem der vil, kan bare komme - mine forældre holder jul skiftevis hos min brors familie og os. Mine svigerforældre holder som regel hos os. Ofte har vi også min kærestes mormor med og en single onkel. og enkelte gange har kærestens søster og famile været her The more, the merrier

Det er os, der har mest plads og så er det 100 gange nemmere at børnene er hjemme i vante omgivelser, samt at vi ikke skal slæbe gaver frem og tilbage

maden er sammenskuds - oldemor betaler ænder (når hun er med) - det vil hun selv, bedstemor laver ris ala mande og sørger for mandelgaver og mormor tager gammeldaws hvidkål og små kartofler med. Så jeg skal bare købe rødkål og ænder og guf til kaffen og selvfølelig stege ænder

heise

Anmeld

7. oktober 2010

Millesmammi

jeg har en på 7 måneder, og vi holer jul ved min familie i år, og næste år, kærestens familie. jeg kan godt se det måske bliver besværligt, men der er trods alt kun jul én gang om året

Anmeld

7. oktober 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Her skiftes vi mellem, at holde jul med min familie og min svigerfamilie. I år er det hos min svigerfamilie. Min svigerinde fik en søn i mandags, så jeg vil tro, at det bliver hos dem.

Den første jul med Luka holdt vi hjemme og inviterede begge vores familier - det er 3 år siden.

Kh. Katja

Anmeld

7. oktober 2010

NatasjaL

vi regner med at holde det hjemme i år, da vi har holdt jul ude de sidste to år, hvor victoria var 1 måned, og et år året efter, men i år har vi jo to børn, på 2 og 6 måneder, så vi regner med det bliver hjemme, og eventuelt intivere min farmor

Anmeld

7. oktober 2010

Laulund87

Vi skal holde jul hjemme 

Sidste år var min datter nyfødt og vi var indlagt fordi hun var rigtig syg, så det var en trist juleaften.

Derfor glæder jeg mig til i år 

Anmeld

7. oktober 2010

Dictes mor

Vi skal holde jul hos min mor og far for sidste gang, for fremtiden bliver det hjemme hos os selv. Nu må vi se, det er ikke sikkert, min mor kan holde til det, og så tager vi den derfra.

Anmeld

7. oktober 2010

misslea

sbs78 skriver:

Efter at i fået børn. Hvor holder i så jul henne??

Begrund gerne jeres svar

Jeg har svaret ude....!! Vores datter er ikke født endnu, men er 40+3, så hun er i hvert fald ude til jul

Min mand og jeg har holdt jul hjemme hos os selv de sidste par, hvor begge vores familier har været med!!! Men vi syntes, at vi blev lidt for mange mennesker....

Så nu har vi besluttet at holde jul skiftevis hos vores forældre! I år er det hos mine forældre, hvilket er SUPER dejligt, da lillepigen kun vil være 2 mdr. til den tid!! Det er jo nærmest som at være hjemme... og vi skal bare komme og hygge os - uden at stå for noget jule-halløj selv!! Det er egentlig meget rart, når nu vi lige er blevet forældre til den tid!!!

Mange hilner fra Lea

Anmeld

7. oktober 2010

SaNiNa

Vi skal holde jul hjemme hvor hele min familie kommer og min mands familie kommer så vi bliver 16

Anmeld

7. oktober 2010

frk Jensen

Altid hjemme hos min moar Vi er en stor familie og er altid mange sammen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.