"Småbørnsuniversitetet" - bare udtrykket! Kunne du forestille dig hvad sådan en blandet landhandel skulle gå ud på!!!???
Det kan da godt være han har en sympatisk grundtanke, men der er godt nok andre der er kommet med bedre bud på hvordan den kan realiseres gennem tiderne, fx idéen om borgerløn... Nej, nej, han er da helt ude og sejle... Det der "tilbage til naturen" kan jeg slet ikke arbejde med....
Nej, "tilbage til naturen" som udtryk er jo også i det hele taget noget vrøvl. Det er der jo i virkeligheden ingen der vil.
Hvorfor skal vi lige præcis tilbage til naturen på børnepasningsområdet, hvis ingen vil tilbage til naturen på kost, bolig eller sundhedsområdet? Velkommen til en verden uden elektricitet og fjernvarme, antibiotika eller regntøj og goddag til massiv spædbørnsdødelighed og fødsler på jordgulv i en klippehule .
...og så ville jeg i øvrigt betakke mig for at skulle gå på småbørnsuniversitetet. Jeg ville nok prøve at finde så mange anledninger som muligt til at pjække, og derefter krydse af for "ja" i tråden på baby.dk om, hvorvidt man pjækker fra "arbejde".
Anmeld