Macaab skriver:
Nu er det jo barn nr. tre, og han følger mellemstemands (min Antons) vægtkurve, og er derfor en ordentlig basse. Men da SP så at han tog på som han altså gjorde, så var det et problem for: vi er jo meget obs på overvægt
.... Han var 3 uger gammel...
Så hun synes klart at jeg skulle få ham til at bruge sut, for at han ikke spiste så meget.
Men nu kender jeg hende også fra mit arbejde, så jeg ved at hun skal tages med et gran salt.
Kigger man på mine børns far ser du en gut der er monster bred over skuldrene, er omkring 185 cm høj, og uden at være fed, og uden at træne, er meget stor og vejer omkring 120 kg, så skulle det da være mærkeligt om jeg fik børn der var 160 høje og som kunne sove i sugerør
Men jeg synes det er synd, at sp har den magt de har. De kommer ud til nybagte forældre, som kan være usikre og famlende, og så kan de skræmme dem yderligere.
Det kræver faktisk en del overskud, at få besøg af SP
For fanden da.....
Min sp har været helt fantastisk og jeg er meget enig med hende i hendes tilgang og hun har været en kæmpe støtte. For, god knows, vi havde en hård start med Anthon der nærmest skreg sig gennem den første måned.
Hvor langt ude at ævle om overvægt på en 3 uger gammel baby, jeg har aldrig hørt noget så latterligt!
Min Anthon var faktisk lidt slank i det da han kom til verden, og rigtig rigtig sulten. Han tog et halvt kilo på om ugen i mange måneder i streg. Men som du også er inde på, så har ingen her da heller været i tvivl om at han skulle blive en stpr dreng. Min mand er 1,91 høj og vejer omkring 100 kg. Er muskuløs og bred, som du siger, så det er heller ikke fedt. Jeg selv er 1,75 og heller ikke helt urobust. Sååhh..
Men jeg er super glad for at vores sp har været så fornuftig i sin tilgang, for jeg ville have været SÅ nem at hyle ud af den hvis hun var kommet med "sjove ideer" i starten. Jep, man er meeeget usikker..