Altså jeg vil lytte til havd der bliver sagt men jeg vil soter til og fra af havd jeg kan bruge.
Du er moren og du ved derfor på en eller anden måde altid beder end alle andre, du kan føle og mærke dit barns på en måde ingen andre kan - og det vigtigste er hun har det godt og tag lidt på end slet ingen ting - nogen børn tager mindre på end andre børn og nogen børn ligger under kurven andre på og helt andre over men jeg ved af erfaring at dte væreste du kan gøre er at presse dit barn til at spise og prøve at styre det ned til mindste detalje for det fik vi at vide at vi skulle gøre og søme så om det ikke endte emd at blive værre og nu da hun er 2½ år er det stadig ikke godt, tror det er vigtigt at du lader dit barn få en chance for selv at styre det men evt. (nu ved jeg ikke om hun får flaske men hvis hun gør) så prøve at lav lidt mere end det hun spiser og se om du stille og roligt kan øge hendes mængde...
Hvor gammel er hun?
Og børn har det altså også med at tag ting i sprng ngen perioeder tager de mere på end andre, men syntes bestemt ikke det lyder til at være verdens undergang og hvis hun laver sin egen kurve og bare følger den nogen lunde så kan jeg ikke se nogen problemer...
men ja jeg vil lytte til de råd min sundhedsplejerske kommer med også tag dem jeg kan bruge og smide de andre ud til højer...
Anmeld