Hvilket citat er bedst??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
~~M.Nielsen~~ skriver:

Dr er to herinde der er kommet med noget andet som jeg er helt vild med.. for din ærlighed..

Du er hjertelig velkommen Håber du finder det helt perfekte citat!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er jo ikke fan af citater og lignene i tatoos... mmmm... Så jeg ahr stemt blankt.

Anmeld

6. oktober 2010

tinasmor

Jeg forstår ikke hvorfor du vil have det på engelsk hvis du selv siger, at du ikke forstår så meget engelsk. Jeg tænker, at det lidt svare til, at jeg fik noget på finsk, som jeg heller ikke forstår.

Men igen kan jeg heller ikke helt forstå hvorfor man vil få lavet en tatovering med en tekst som man ikke helt ved hvad skal være. Nu er tatoveringer slet ikke mig, men hvis jeg skulle have tatoveret noget, var det fordi det var så vigtig en sætning og den betød noget helt specielt og personligt for mig, at jeg simpelthen bare MÅTTE have det. Jeg kan godt forstå at du elsker din datter, men tænker, at man jo ikke behøver en tatovering for at vise det.

Men vi er jo alle forskellige og ved at mange elsker deres tatoveringer, så jeg håber du vælger noget du bliver rigtig glad for nu og om 30 år.

Anmeld

6. oktober 2010

Bavianis

mamalicious skriver:

Uuuuh så havde mine øjne også været Niagra falls !!!

- Og hvilken gave !!!!

Hvordan går det hos dig ??

Ja, puha, det er ikke til at holde til når ens mor slår sig løs på denne måde (som sker yderst sjældent i vores familie).

Hos mig går det jo bare SUPER godt, for jeg har en lille abekat i maven  Jeg har ingen symptomer andet end menstruationssmerter og en enorm træthed. Har lige taget nattøj på og fjernet make up og er putteklar, og klokken er 19.30...  Men det er jo biligt sluppet, ift at mange jo har kvalme osv.

Så jeg er bare über happy!

Knus og kram,

Susanne

Anmeld

6. oktober 2010

katti24

Bavianis skriver:

Har lige været inde og åbne min mors kærlighedsgave til mig, som jeg fik da jeg fyldte 25 år: 2 kæmpe store albums, med ALT omkring min opvækst, lige fra da hun fandt ud af at hun var gravid, til den dag jeg fyldte 25. Til sidst i bogen er der en side... Det eneste der står på siden er (og jeg ser ALDRIG på den, da jeg ALTID kommer til at græde når jeg læser det - men nu gør jeg det for din skyld!):

Efterskrift

Det har været mig en meget, meget stor glæde at lave denne bog, for med den har jeg - år for år, side for side - fået lov til at genopleve de færste 25 dejlige år sammen med dig.

Tak for lån af dig.

Tak fordi du er den, du er.

De kærligste hilsner fra din mor.

Nu græder jeg så igen. Men min pointe er: de sidste sætninger er bare... Ja, enhver der elsker sin mor vil nok få vand i øjnene over det, og jeg tror det siger meget om en moders hjerte og kærlighed til sit barn.

Held og lykke med tattoveringen.

Kh Susanne

Ej hvor er det bare smukt  

Anmeld

6. oktober 2010

Bavianis

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hvor er det sødt fordi du alligevel vil åbne bogen og citerer din mor - og så for min skyld... ihhhh

- Selvfølgelig! Alt for mine søstre herinde på baby.dk

Knus fra Susanne

Anmeld

6. oktober 2010

Slettet

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg skal have lavet en tattovering imorgen men er sgu lidt i tvivl om hvilket citat jeg skal have skrevet..

Tattoveringen er nogen blomster og derover skal der være et bånd (old school) hvor der står noget med min kærlighed til min datter..

Hvilket citat lyder bedst hvis du skulle vælge?? - Og som passer til ens kærlighed til sit barn..

Shortly in my hand, forever in my hart?

Anmeld

6. oktober 2010

Bavianis

katti24 skriver:

Ej hvor er det bare smukt  

Tusind tak  Jeg er også helt "stolt"

Anmeld

6. oktober 2010

Dictes mor

Jeg synes citat nr. 1 lyder som om du har mistet din datter, det var det allerførste jeg tænkte, da jeg læste det.

Anmeld

6. oktober 2010

Bare mig..

Mutti2B skriver:

Hvad med:

I was the first to hold your hand. I hope you will be the last to hold mine.

Undskyld jeg forstyrre dig igen. Men ved du om det hedder was eller were i den sætning her?? Jeg skal bare lige være sikker på grammatikken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.