Hvilket citat er bedst??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Bare mig..

~~M.Nielsen~~ skriver:

De er også gode dem du har fundet.. jeg er nok mest til det engelse, for jeg synes det klinger bedst..

Hvis du har tid og lyst må du da gerne lege lidt med det for mig..

Jamen det skal enten beskrive min kærlighed til  hende (Den største kærlighed man kan finde) altså beskrive, at hun er mit et og alt, men uden at det ville lyde underligt hvis jeg fik et barn mere, så det skal være "til hende".. Hvis du forstår.. Eller noget med, at jeg vil gå gennem ild og vand for hende.. Du ved sådan et eller andet...

Indtil nu har jeg et barn og denne tattoo skal sige noget om hende og mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Bavianis

Har lige været inde og åbne min mors kærlighedsgave til mig, som jeg fik da jeg fyldte 25 år: 2 kæmpe store albums, med ALT omkring min opvækst, lige fra da hun fandt ud af at hun var gravid, til den dag jeg fyldte 25. Til sidst i bogen er der en side... Det eneste der står på siden er (og jeg ser ALDRIG på den, da jeg ALTID kommer til at græde når jeg læser det - men nu gør jeg det for din skyld!):

Efterskrift

Det har været mig en meget, meget stor glæde at lave denne bog, for med den har jeg - år for år, side for side - fået lov til at genopleve de færste 25 dejlige år sammen med dig.

Tak for lån af dig.

Tak fordi du er den, du er.

De kærligste hilsner fra din mor.

Nu græder jeg så igen. Men min pointe er: de sidste sætninger er bare... Ja, enhver der elsker sin mor vil nok få vand i øjnene over det, og jeg tror det siger meget om en moders hjerte og kærlighed til sit barn.

Held og lykke med tattoveringen.

Kh Susanne

Anmeld

6. oktober 2010

Giraffen

~~M.Nielsen~~ skriver:

De er også gode dem du har fundet.. jeg er nok mest til det engelse, for jeg synes det klinger bedst..

Hvis du har tid og lyst må du da gerne lege lidt med det for mig..

Jamen det skal enten beskrive min kærlighed til  hende (Den største kærlighed man kan finde) altså beskrive, at hun er mit et og alt, men uden at det ville lyde underligt hvis jeg fik et barn mere, så det skal være "til hende".. Hvis du forstår.. Eller noget med, at jeg vil gå gennem ild og vand for hende.. Du ved sådan et eller andet...

Jeg synes faktisk de her er ret søde:

You are my life, my joy, my love (du er mit liv, min lykke og min kærlighed)

You are my love, my life, my everything (Du er min kærlighed, mit liv, mit alting)

Og det gode ved de slags sætninger er at de samtidig betyder "I er ..."

altså "you are" betyder både "du er" og "I er" så det ville fungere også med flere børn :-)

Man kan også lave sammentrækninger, så der står "You're my love, my life, my everything" hvis det ser flottere ud med den skrift du vælger

Anmeld

6. oktober 2010

Giraffen

Bavianis skriver:

Har lige været inde og åbne min mors kærlighedsgave til mig, som jeg fik da jeg fyldte 25 år: 2 kæmpe store albums, med ALT omkring min opvækst, lige fra da hun fandt ud af at hun var gravid, til den dag jeg fyldte 25. Til sidst i bogen er der en side... Det eneste der står på siden er (og jeg ser ALDRIG på den, da jeg ALTID kommer til at græde når jeg læser det - men nu gør jeg det for din skyld!):

Efterskrift

Det har været mig en meget, meget stor glæde at lave denne bog, for med den har jeg - år for år, side for side - fået lov til at genopleve de færste 25 dejlige år sammen med dig.

Tak for lån af dig.

Tak fordi du er den, du er.

De kærligste hilsner fra din mor.

Nu græder jeg så igen. Men min pointe er: de sidste sætninger er bare... Ja, enhver der elsker sin mor vil nok få vand i øjnene over det, og jeg tror det siger meget om en moders hjerte og kærlighed til sit barn.

Held og lykke med tattoveringen.

Kh Susanne

elsker udtrykket "tak for lån" det rummer virkelig ALT!

SÅ smukt!

Anmeld

6. oktober 2010

Giraffen

~~M.Nielsen~~ skriver:

Indtil nu har jeg et barn og denne tattoo skal sige noget om hende og mig..

man kan også hvis det skal være specifikt om dig og hende komme ud i noget med

"You taught me how to love" (du lært mig at elske)

"From you I've learned how to truly love" (fra dig, lærte jeg hvordan man virkelig elsker)

Der skal nok liiiige tjekkes for stavefejl og sådan er ikke 100% fejlfri i det engelske, men tænker det er sådan jeg får det når jeg får børn, at man slet ikke anede man havde den slags kærlighed i sig

Anmeld

6. oktober 2010

Maja88

synes også nr 1 lyder som om man har mistet. og din dattr er jo sprællevende- så synes det ville være forkert at få nr 1.

Jeg har stemt 3

Anmeld

6. oktober 2010

Mutti2B

Hvad med:

I was the first to hold your hand. I hope you will be the last to hold mine.

Anmeld

6. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Caroline86 skriver:

Jeg synes første citat er bedre til en der har mistet!

nr. 2 bliver for langt, så jeg har stemt det 3.!

Egentlig synes jeg ingen af dem rammer hovedet på sømmet, men det er jo heldigvis ikke op til mig at bestemme

Enig... Der er ikke nogen af dem jeg synes er rigtigt fine...

Anmeld

6. oktober 2010

karina1980

jeg har stemt blankt, da ingen af dem lige faldt i min smag

men der er jo masser derude

f.eks du kom med kærlighed og i den skal du vokse (you came with love, and in love you will grow)

Anmeld

6. oktober 2010

Giraffen

jeg har stemt blankt, da ingen af dem lige faldt i min smag

men der er jo masser derude

f.eks du kom med kærlighed og i den skal du vokse (you came whit love, and in love you will crow)

uuh den kan jeg rigtig godt li!

(dog staves det "grow" og ikke "crow", som betyder krage) - bare lige så trådsopretter er klar over det

(og "whit" skal ændres til "with")

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.