Hvilket citat er bedst??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Mutti2B

~~M.Nielsen~~ skriver:

Undskyld jeg forstyrre dig igen. Men ved du om det hedder was eller were i den sætning her?? Jeg skal bare lige være sikker på grammatikken

godt spørgsmål. Er was ikke ental og were flertal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Bare mig..

Mutti2B skriver:

godt spørgsmål. Er was ikke ental og were flertal

Aner det ikke?! :/ Jeg opretter vidst lige en tråd om det

Anmeld

6. oktober 2010

Mutti2B

~~M.Nielsen~~ skriver:

Aner det ikke?! :/ Jeg opretter vidst lige en tråd om det

Go ide

Anmeld

6. oktober 2010

JustAnotherName

Shortly in my hand, forever in my life.

Anmeld

7. oktober 2010

mamalicious

Bavianis skriver:

Ja, puha, det er ikke til at holde til når ens mor slår sig løs på denne måde (som sker yderst sjældent i vores familie).

Hos mig går det jo bare SUPER godt, for jeg har en lille abekat i maven  Jeg har ingen symptomer andet end menstruationssmerter og en enorm træthed. Har lige taget nattøj på og fjernet make up og er putteklar, og klokken er 19.30...  Men det er jo biligt sluppet, ift at mange jo har kvalme osv.

Så jeg er bare über happy!

Knus og kram,

Susanne

Aaaaaah hvor skønt !!!

Stort TILLYKKE !!!.... hvor er det dejligt og hører.  og hvorfor fanger jeg bare aldrig de fantastiske nyheder her !!!

Hvor langt er du henne ??

Kram og varme tanker Cathrine

Anmeld

7. oktober 2010

Bavianis

mamalicious skriver:

Aaaaaah hvor skønt !!!

Stort TILLYKKE !!!.... hvor er det dejligt og hører.  og hvorfor fanger jeg bare aldrig de fantastiske nyheder her !!!

Hvor langt er du henne ??

Kram og varme tanker Cathrine

TAK!

Jeg er ca. 5 minutter henne... 5+4 idag (efter egne beregninger). Jeg håber vi kan få en scanning inden NF, skal snakke med lægen i morgen. Bare lige for at få ro i sjælen mht barnet, blødning etc. Men jeg har - 7-9-13 - ikke blødt i denne graviditet!!

Knus, Susanne

Anmeld

10. oktober 2010

mamalicious

Bavianis skriver:

TAK!

Jeg er ca. 5 minutter henne... 5+4 idag (efter egne beregninger). Jeg håber vi kan få en scanning inden NF, skal snakke med lægen i morgen. Bare lige for at få ro i sjælen mht barnet, blødning etc. Men jeg har - 7-9-13 - ikke blødt i denne graviditet!!

Knus, Susanne

Sikken en fantastisk lørdag !!!

Jeg håber din weekend blev velsignet med et løfte om en scanning ??? Jeg har i hvert tilfælde krydset Men er nu ikke i tvivl, når man tænker på jeres forhistorie !!!

Har du det okay med det, og har du kunnet glæde dig ?? Jeg tænker, at det må være MEGET ambivalent!!

Kram Cathrine

Anmeld

10. oktober 2010

Pige2009

Jeg har svaret 1

Anmeld

10. oktober 2010

Mathilde

Mutti2B skriver:

Jeg er glad for at kunne hjælpe

Den rører mig hver gang jeg læser den. Måske hænger det også sammen med at min egen mor er død og jeg VAR den sidste til at holde hendes hånd

Der sker altså også noget inde i mig hver gang jeg læser det citat! Og HVER gang får jeg en klump i halsen...

Det er smukt, men gør mig på en eller anden måde rigtig ked af det. Men det hentyder jo også til det at miste sin mor og samtidig at man som mor en dag må forlade sit barn men det er jo livets gang.

Anmeld

10. oktober 2010

Mathilde

~~M.Nielsen~~ skriver:

Undskyld jeg forstyrre dig igen. Men ved du om det hedder was eller were i den sætning her?? Jeg skal bare lige være sikker på grammatikken

Det må være were, ikk? Was er jo 3. person ental

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.