Hvilket citat er bedst??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket citat lyder bedst, baseret på, at tattoveringen er noget for min datter, og min kærlighed til hende?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

16.344 visninger
62 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

Bare mig..

Jeg skal have lavet en tattovering imorgen men er sgu lidt i tvivl om hvilket citat jeg skal have skrevet..

Tattoveringen er nogen blomster og derover skal der være et bånd (old school) hvor der står noget med min kærlighed til min datter..

Hvilket citat lyder bedst hvis du skulle vælge?? - Og som passer til ens kærlighed til sit barn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Bare mig..

Ingen med en kommentar eller to? Om ikke andet, sp kommer den lige en tand op, for den kom da rimelig hurtigt ned igen

Anmeld

6. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg synes første citat er bedre til en der har mistet!

nr. 2 bliver for langt, så jeg har stemt det 3.!

Egentlig synes jeg ingen af dem rammer hovedet på sømmet, men det er jo heldigvis ikke op til mig at bestemme

Anmeld

6. oktober 2010

dorthemus

udfra de valgmuligheder der er, så nr. 3

Anmeld

6. oktober 2010

Giraffen

det var mig der foreslog nr 3 og jeg synes heller ikke heeeelt det klinger, men jeg kigger lige lidt mer rundt og prøver at se hvad jeg kan finde :-)

Anmeld

6. oktober 2010

Bare mig..

Line1987 skriver:

det var mig der foreslog nr 3 og jeg synes heller ikke heeeelt det klinger, men jeg kigger lige lidt mer rundt og prøver at se hvad jeg kan finde :-)

Ja det var det nemlig og jeg synes den er rigtig fin.. Jeg hælder nok mest til nr 2, men ja tak, du må meget gerne skrive hvis du finder noget

Anmeld

6. oktober 2010

Giraffen

Jeg har lige kigget lidt mere.

Er ikke selv troende men synes der er så mange smukke ord i fx gamle salmer så jeg har plukket og sammensat lidt ud fra det:

1) fyldt af glæde over livets under (direkte overskrift fra en salme, måske ikke den bedste mulighed)

2) større rigdom end hvad ord kan rumme (også fra samme salme som ovenfor)

3) Kærlighed er lysets kilde

4) I mit liv, min glæde min kærlighed

Det kan alt sammen omskrives osv. Jeg kan også lege lidt med det engelske hvis du hellere vil det, men det er godt nok svært...

Hvor mange børn har du? og har der været nogle bestemte omstændigheder om dit ønske om at den skal repræsentere dem? en hændelse en følelse eller andet?

Anmeld

6. oktober 2010

Bare mig..

Caroline86 skriver:

Jeg synes første citat er bedre til en der har mistet!

nr. 2 bliver for langt, så jeg har stemt det 3.!

Egentlig synes jeg ingen af dem rammer hovedet på sømmet, men det er jo heldigvis ikke op til mig at bestemme

for din mening..

Anmeld

6. oktober 2010

Bare mig..

dorthemus skriver:

udfra de valgmuligheder der er, så nr. 3

Anmeld

6. oktober 2010

Bare mig..

Line1987 skriver:

Jeg har lige kigget lidt mere.

Er ikke selv troende men synes der er så mange smukke ord i fx gamle salmer så jeg har plukket og sammensat lidt ud fra det:

1) fyldt af glæde over livets under (direkte overskrift fra en salme, måske ikke den bedste mulighed)

2) større rigdom end hvad ord kan rumme (også fra samme salme som ovenfor)

3) Kærlighed er lysets kilde

4) I mit liv, min glæde min kærlighed

Det kan alt sammen omskrives osv. Jeg kan også lege lidt med det engelske hvis du hellere vil det, men det er godt nok svært...

Hvor mange børn har du? og har der været nogle bestemte omstændigheder om dit ønske om at den skal repræsentere dem? en hændelse en følelse eller andet?

De er også gode dem du har fundet.. jeg er nok mest til det engelse, for jeg synes det klinger bedst..

Hvis du har tid og lyst må du da gerne lege lidt med det for mig..

Jamen det skal enten beskrive min kærlighed til  hende (Den største kærlighed man kan finde) altså beskrive, at hun er mit et og alt, men uden at det ville lyde underligt hvis jeg fik et barn mere, så det skal være "til hende".. Hvis du forstår.. Eller noget med, at jeg vil gå gennem ild og vand for hende.. Du ved sådan et eller andet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.