Hvilket citat er bedst??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Koen.

Nr 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

karina1980

Line1987 skriver:

uuh den kan jeg rigtig godt li!

(dog staves det "grow" og ikke "crow", som betyder krage) - bare lige så trådsopretter er klar over det

(og "whit" skal ændres til "with")

er rettet, det gik vist lige en smule hurtigt da jeg skrev ind

Anmeld

6. oktober 2010

mamalicious

Mutti2B skriver:

Hvad med:

I was the first to hold your hand. I hope you will be the last to hold mine.

lige mig !!!!

Er ikke til de foreslået, men igen er det jo ikke mig der skal tattoes

Pøj pøj med beslutningen..... og lad os da hører, og ikke mindst se hva det blev ??!!!

Anmeld

6. oktober 2010

mamalicious

Bavianis skriver:

Har lige været inde og åbne min mors kærlighedsgave til mig, som jeg fik da jeg fyldte 25 år: 2 kæmpe store albums, med ALT omkring min opvækst, lige fra da hun fandt ud af at hun var gravid, til den dag jeg fyldte 25. Til sidst i bogen er der en side... Det eneste der står på siden er (og jeg ser ALDRIG på den, da jeg ALTID kommer til at græde når jeg læser det - men nu gør jeg det for din skyld!):

Efterskrift

Det har været mig en meget, meget stor glæde at lave denne bog, for med den har jeg - år for år, side for side - fået lov til at genopleve de færste 25 dejlige år sammen med dig.

Tak for lån af dig.

Tak fordi du er den, du er.

De kærligste hilsner fra din mor.

Nu græder jeg så igen. Men min pointe er: de sidste sætninger er bare... Ja, enhver der elsker sin mor vil nok få vand i øjnene over det, og jeg tror det siger meget om en moders hjerte og kærlighed til sit barn.

Held og lykke med tattoveringen.

Kh Susanne

Uuuuh så havde mine øjne også været Niagra falls !!!

- Og hvilken gave !!!!

Hvordan går det hos dig ??

Anmeld

6. oktober 2010

Risen

Mutti2B skriver:

Hvad med:

SMUKT!

Anmeld

6. oktober 2010

Bare mig..

Bavianis skriver:

Har lige været inde og åbne min mors kærlighedsgave til mig, som jeg fik da jeg fyldte 25 år: 2 kæmpe store albums, med ALT omkring min opvækst, lige fra da hun fandt ud af at hun var gravid, til den dag jeg fyldte 25. Til sidst i bogen er der en side... Det eneste der står på siden er (og jeg ser ALDRIG på den, da jeg ALTID kommer til at græde når jeg læser det - men nu gør jeg det for din skyld!):

Efterskrift

Det har været mig en meget, meget stor glæde at lave denne bog, for med den har jeg - år for år, side for side - fået lov til at genopleve de færste 25 dejlige år sammen med dig.

for lån af dig.

fordi du er den, du er.

De kærligste hilsner fra din mor.

Nu græder jeg så igen. Men min pointe er: de sidste sætninger er bare... Ja, enhver der elsker sin mor vil nok få vand i øjnene over det, og jeg tror det siger meget om en moders hjerte og kærlighed til sit barn.

Held og lykke med tattoveringen.

Kh Susanne

Hvor er det sødt fordi du alligevel vil åbne bogen og citerer din mor - og så for min skyld... ihhhh

Anmeld

6. oktober 2010

Bare mig..

Line1987 skriver:

man kan også hvis det skal være specifikt om dig og hende komme ud i noget med

"You taught me how to love" (du lært mig at elske)

"From you I've learned how to truly love" (fra dig, lærte jeg hvordan man virkelig elsker)

Der skal nok liiiige tjekkes for stavefejl og sådan er ikke 100% fejlfri i det engelske, men tænker det er sådan jeg får det når jeg får børn, at man slet ikke anede man havde den slags kærlighed i sig

Den jeg har gjort kraftig i skriften, er en jeg rigtig godt kan lide...For det er jo lige præcis sådan som det er! Jeg vidste ikke at man kunne elske på den måde!

Jeg ser lige hvad tattovøren siger, for han er SUPER god til at sige om det er for meget eller for lidt ord i forhold til størrelsen af motivet.. - Selve tattoveringen er ret stor..

Tusind tusind tak for din hjælp! Det er SÅ pænt af dig!

Anmeld

6. oktober 2010

Bare mig..

Maja88 skriver:

synes også nr 1 lyder som om man har mistet. og din dattr er jo sprællevende- så synes det ville være forkert at få nr 1.

Jeg har stemt 3

Ja, den med nr. 1, havde jeg ikke overvejet.. Den blev foreslået på en lidt anden måde, men så lavede jeg den om til det der, men ja, det lyder sgu nok stadig som om hun er d**, hvilket bestemt IKKE er meningen!

Anmeld

6. oktober 2010

Bare mig..

Mutti2B skriver:

Hvad med:

Som den anden jeg ville hører tattovøren om, vil jeg ligeledes hører ham om den her, om hvilken en han syntes passer bedst med størrelsen, for ærligtalt vil jeg gerne have dem begge nu! hihi.. Måske jeg bare skal få dem begge lavet

Anmeld

6. oktober 2010

Bare mig..

Rosa skriver:

Enig... Der er ikke nogen af dem jeg synes er rigtigt fine...

Dr er to herinde der er kommet med noget andet som jeg er helt vild med.. for din ærlighed..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.