hvad ville du gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Snefnug1984

Jeg ville aldrig lade mit barn stå udenfor, selvom det kun drejer sig om 1 min.. så ville jeg hellere gå de 10 min ekstra og tage i supermarkedet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Valle81

Mumto3 skriver:

Hej hej, mor kommer igen. Mor henter lige mælk derinde (peger), ind i kiosken, kigge ud af vinduet og vinke, øjenkontakt med baby og så købe mælk. 30sek senere står jeg på gaden sammen med baby igen.

Det samme her:0)

Om morgenen når jeg har afleveret Asta i skole så går vi tit lige forbi bageren på vejen hjem.

Der kan barnevognen ikke komme med ind men han står lige uden for døren - han kan se mig da han sidder op og der er store gladvinduer - så jeg hopper ind og ud:0)

Det har jeg det slet ikke skidt med - der sker ham ikke noget - er ikke bange for nogen kommer og tager ham.

Christina

Anmeld

6. oktober 2010

Valle81

Malene84 skriver:

Kan ikke lade være med at sidde og tænke over, om det hele ikke bliver lidt for pylret??? Det er sgu ikke for at træde nogen over tæerne, men come on!!! (I må meget gerne give igen)!!!

HVAD SKER DER VED, AT BABY SIDDER I 2 SEK ALENE - HVOR DEN KAN SE MOR????

Jeg har tvillinger - skulle jeg så slæbe dem begge på armene og dingle rundt med en liter mælk også??? min vogn kan ikke komme ind i særlig mange butikker (fx. netto, super best, fakta, rema, aldi osv) - så derfor kan de ikke BARE komme med.

Jeg ville uden tvivl lade dem stå udenfor - forklare at mor lige går ind i butikken for at købe , holde øjenkontakt hvis det blev nødvendigt - og 2 sek efter står jeg jo igen ved deres side.

Enig enig enig og mere enig:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.