hvad ville du gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Miss.Sunshine

Anonym skriver:

Din baby er 9 måneder gammel og vågen. Du skal i kiosken efter mælk og mangler kun mælk. Du sætter baby i barnevognen selvfølgelig spændt fast i selen. Da du kommer ned til kiosken opdager du, at du ikke kan tage barnevognen med ind. Det er midt på dagen og det regner ikke. Der er et stort vindue i butikken.

Tager du baby ud af selen og med ind i kiosken på armen?

Vælger du at lade baby være i barnevognen udenfor kiosken?

Går du i supermarkedet 10 minutter længere væk i stedet, fordi du her kan få barnevognen med ind?

Gå ind i butikken og købe mælk,men jeg holdt øje med den lille.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Diana...

Dictes mor skriver:

Jeg tager i supermarkedet, udelukkende fordi det er meget billigere. Hvis jeg skulle ind i kiosken, ville jeg tage baby på armen og med ind.

Ha ha ja det jo faktisk rigtig. 

Så ja supermarket længer væk eller barnet på armen ville jeg gøre. 

Anmeld

6. oktober 2010

BabyStella!

Anonym skriver:

Din baby er 9 måneder gammel og vågen. Du skal i kiosken efter mælk og mangler kun mælk. Du sætter baby i barnevognen selvfølgelig spændt fast i selen. Da du kommer ned til kiosken opdager du, at du ikke kan tage barnevognen med ind. Det er midt på dagen og det regner ikke. Der er et stort vindue i butikken.

Går du i supermarkedet 10 minutter længere væk i stedet, fordi du her kan få barnevognen med ind?

Hvis jeg kan se min datter gennem vinduet, inde fra kiosken, så tror jeg bare, jeg render hurtigt ind efter den mælk.

Anmeld

6. oktober 2010

mama10

Vil droppe vognen og tage babyen i slyngen/bæresele Så har du også hænderne fri

Anmeld

6. oktober 2010

Anonym trådstarter

Mange tak for svar allesammen

Jeg var godt klar over, at rigtig mange af jer ville tage baby med ind i butikken på armen.

Jeg stod selv i "dilemmaet" igår og lod baby være i barnevognen imens jeg hentede mælk. Jeg kom bagefter til at tænke på, om det nu er smart at have gjort sådan.

Men bottom line : så pylret er jeg altså ikke 

Jeg går jo også i bad mens baby sover og tømmer barnevognen efter en udflugt, mens baby er vågen og sidder og kigger på mor, der går ind og ud af huset med ting. Det sidste må altså absolut være det samme som at gå ind i kiosken efter mælk.

Anmeld

6. oktober 2010

Koen.

Tager baby på armen eller går i supermarkedet, ville ikke lade h*n Står udenfor

Anmeld

6. oktober 2010

Pige2009

Baby på armen eller går i supermarkedet...

Anmeld

6. oktober 2010

qp

Anonym skriver:

Jeg vil da sige, at det kommer helt an på hvilken kiosk det er - hvilket område vi er i o.l

Hvis det eks var på vesterbrogade i Kbh ville jeg tage babyen med ind, hvis kiosken derimod lå placeret et sted hvor der ikke var biltrafik el mange mennesker ville jeg da gå ind i kiosken hvis jeg kunne se baby fra vinduet af.

Anmeld

6. oktober 2010

Malene84

Anonym skriver:

Jeg kan lige se det for mig: dig med en tung baby på hver arm, der forsøger at fumle med mælk og dankort uden at tabe nogen af delene på gulvet.

Tak for det eksempel

Jeg vil fremover i den slags små dumme dilemmaer tænke over, hvad jeg ville have gjort, hvis jeg havde haft tvillinger i stedet.

For jeg giver dig fuldstændig ret. Det sker der altså ikke noget ved. Baby kigger jo bare på omgivelserne, i de få sekunder mor er væk. Det er jo så også fuldstændig ligegyldigt om det er midt i København eller i en lille by. Mor kan jo se baby hele tiden. Så forskellen er da kun, hvad baby har at kigge på

TAAAAAAAAAK  Du ved slet ikke hvad det svar betyder for mig!!! Skønt at nogen kan se, at det ikke er helt nemt for alle og at vi ikke alle bare kan have "pyller"holdning og leve efter hvad den perfekte mor nok burde gøre

Anmeld

6. oktober 2010

Malene84

sophieamalia skriver:

Jeg giver dig fuldstændig ret!! Og kan sagtens forstå, at du bliver nød til at tænke praktisk i sådanne situationer, da du jo har hele to små børn du skal tage ansvar for.. Jeg syntes også det hele kan blive lidt for pylret i vore dage..

Dejligt med lidt modvind i sådan en tråd, de fleste giver dig jo nok ret, men det er bare de færreste der kan få sig til at sige det.

tusind millioner tak  sååå skønt at høre!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.