hvad ville du gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvad ville du gøre? læs det fyldestgørende spørgsmål nedenfor

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.836 visninger
42 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

Anonym trådstarter

Din baby er 9 måneder gammel og vågen. Du skal i kiosken efter mælk og mangler kun mælk. Du sætter baby i barnevognen selvfølgelig spændt fast i selen. Da du kommer ned til kiosken opdager du, at du ikke kan tage barnevognen med ind. Det er midt på dagen og det regner ikke. Der er et stort vindue i butikken.

Tager du baby ud af selen og med ind i kiosken på armen?

Vælger du at lade baby være i barnevognen udenfor kiosken?

Går du i supermarkedet 10 minutter længere væk i stedet, fordi du her kan få barnevognen med ind?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

wamse

Jeg tager da bare babyen på armen og går ind efter mælk

Anmeld

6. oktober 2010

Guldet

Barnet på armen, og ind efter mælk..

Anmeld

6. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

hvis det er en lille baby, tager jeg den med på arben, hvis baby er stor kan jeg ikke bære baby og går derfor i supermarkedet

Anmeld

6. oktober 2010

Mumto3

Hej hej, mor kommer igen. Mor henter lige mælk derinde (peger), ind i kiosken, kigge ud af vinduet og vinke, øjenkontakt med baby og så købe mælk. 30sek senere står jeg på gaden sammen med baby igen.

Anmeld

6. oktober 2010

Gustavsmor

Tager baby på armen og går ind og handler mælk....

Anmeld

6. oktober 2010

Dictes mor

Jeg tager i supermarkedet, udelukkende fordi det er meget billigere. Hvis jeg skulle ind i kiosken, ville jeg tage baby på armen og med ind.

Anmeld

6. oktober 2010

L.J.L

Hvis det er meget hurtigt og der er udsyn til barnet, så ville jeg lade ham sidde, det har jeg iøvrigt gjort før, hvis der har været steder jeg ikke kunne få barnevognen med. Men det har altdi været steder hvor jeg kunne se ham inde fra butikken!

Anmeld

6. oktober 2010

K&S

Jeg ville tage baby med ind i kiosken

Anmeld

6. oktober 2010

MarieMor

smider baby på armen og går ind og henter den liter mælk .. ville ikke lade mit barn stå alene på åben gade .. 

men måske ville det alligevel komme an på hvorhenne den kiosk ligger ville ALDRIG gøre det midt i KBH eller anden større by .. men ved ikke om jeg kunne finde på det hvis byen var en mindre en af slagsen ?? man skulle ihvertfald kunne se baby HELE tiden !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.