synes det er så synd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

dorthemus

Laulund87 skriver:

Jeg synes også det er så synd for barnet. Jeg vælger så bare ikke at tage nogen steder efter Marias sengetid eller tage hjem til hun skal i seng kl 19. 

Det gør selvfølgelig at vi ikke kan tage så mange steder, men det har jeg så selv valgt. 

Må nok indrømme jeg ikke forstår dem der slæber barnet rundt til alt muligt. Vi får hende hellere passet hvis vi skal noget en aften

Jeg er ret enig...herhjemme har jeg kæmpet en del med Runas søvn så jeg tager også hjem med hende så hun kan puttes derhjemme i sin egen seng.

Det blir sjældent hyggeligt for nogen, når hun skriger sådan

Hun blir jo større og så kan jeg genoptage mit sociale liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Skouboe

Sanne og Nicklas skriver:

Kan godt se man ikke kan putte dem i den når man jo ike har den anden autostol med ind...

øv øv må lige overveje

Jeg overvejer til gengæld denne til vores store pige, men jeg ved ikke om vi får den brugt.

http://sitbag.dk/shop/frontpage.html

Anmeld

4. oktober 2010

Lady Marion <3

Nope ,, Never ever .

Puha bare tanken , hvis der skete noget   Ikke nok med den lille sidder fast og ikke bliver slynget ud af bilen i autostolen så beskytter autostolen jo også mod slag og andet ,,  Hvis baby ikke er i stolen er det jo fuldstændigt sårbart .. Da min store var lille (18 år siden) var det mere normalt at stille liften på bagsædet , men hun har også altid været spændt fast , du spænder dig jo også selv fast ikke ??

Anmeld

4. oktober 2010

Laulund87

dorthemus skriver:

Jeg er ret enig...herhjemme har jeg kæmpet en del med Runas søvn så jeg tager også hjem med hende så hun kan puttes derhjemme i sin egen seng.

Det blir sjældent hyggeligt for nogen, når hun skriger sådan

Hun blir jo større og så kan jeg genoptage mit sociale liv

Maria har også en alder hvor bestemt ikke lægger sig til at sove alle vegne, så vi må simpelthen køre hjem til sengetid.

Det er måske ris til egen røv, men jeg vælger mine kampe med omhu. Det er nok at tage af

Og jeg trøster mig også med at man må genoptage sit sociale liv når hun er lidt ældre

Anmeld

4. oktober 2010

dorthemus

Laulund87 skriver:

Maria har også en alder hvor bestemt ikke lægger sig til at sove alle vegne, så vi må simpelthen køre hjem til sengetid.

Det er måske ris til egen røv, men jeg vælger mine kampe med omhu. Det er nok at tage af

Og jeg trøster mig også med at man må genoptage sit sociale liv når hun er lidt ældre

Lige præcis...herregud, ofte drejer det sig jo kun om få måneder

Anmeld

4. oktober 2010

Laulund87

dorthemus skriver:

Lige præcis...herregud, ofte drejer det sig jo kun om få måneder

Ja da Forhåbentlig

Anmeld

4. oktober 2010

NoName

Skouboe skriver:

Køb sådan en her, så kan du snige babyen fra posen og over i stolen uden at vække ham/hende ret meget.

http://shop.cuddle.dk/

Den er simpelt hen genial. Og så er det ikke bare ulovligt at køre med sit barn, når det ikke er spændt ordentligt fast, det er også uansvarligt, farligt og tåbeligt.

Det kan godt være der ikke er nogen trafik, men det betyder ikke at der ikke sker uheld. Over 30% af alle trafikulykker er eneulykker, dvs. uden modpart.

smart

Anmeld

4. oktober 2010

Skouboe

noname skriver:

smart

Den er også designet af et par mødre, der havde det ligesom dig, så det undrer jo ikke nogen at den er gennemtænkt

Jeg er ved at sætte vores i autostolen til barn nummer 2 - vi elsker den pose.

Anmeld

4. oktober 2010

dorthemus

Laulund87 skriver:

Ja da Forhåbentlig

Ja tak

Anmeld

4. oktober 2010

SaNiNa

Skouboe skriver:

Jeg overvejer til gengæld denne til vores store pige, men jeg ved ikke om vi får den brugt.

http://sitbag.dk/shop/frontpage.html

Den er osse meget smart. men ved heller ikke om vi ville få den brugt.

Kom til at tænke på man måske kunne bruge voksien der er jo osse huler til selen. vi har godt nok ikke prøvet det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.