synes det er så synd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.456 visninger
43 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

NoName

når man nu har været på besøg hos familie/venner om aftenen. når man så skal hjem skal man trække den sovende baby i en masse kluns og i autostolen for at køre hjem... Det er næsten ikke til at bære, når det lille pus sover så godt i sin lift/sleeBee...

Må indrømme at jeg et par gange bare har pakket hende godt ind og så siddet med hende hjem, når køreturen ikke har været for lang... fyyy slemme mig...

ER jeg den eneste der har det på den måde??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

dorthemus

noname skriver:

når man nu har været på besøg hos familie/venner om aftenen. når man så skal hjem skal man trække den sovende baby i en masse kluns og i autostolen for at køre hjem... Det er næsten ikke til at bære, når det lille pus sover så godt i sin lift/sleeBee...

Må indrømme at jeg et par gange bare har pakket hende godt ind og så siddet med hende hjem, når køreturen ikke har været for lang... fyyy slemme mig...

Kan sagtens forstå dilemmaet, MEN MEN MEN lad være alligevel, du ville aldrig kunne tilgive dig selv hvis der pludselig skete noget...vi er, et langt stykke ad vejen, herre over vores handlinger...men ikke over andres. Og man kender ikke andres måder at køre på

Anmeld

4. oktober 2010

SpunkenJo

noname skriver:

Det er værre at hive en død baby ud af en sleebe bagefter.....

HEr er der ingen undtagelser. Sove eller ej, man kommer ned i autostolen, og den bliver spændt godt fast!! For selvom man sidder i korrretkt autostol, er det en stor misforståelse, at man ikke vil stramme den til, for så sidder baby jo ubehageligt. Jo jo, men det er mere ubehageligt, at blive slynget ud af den.....

Så af med tøjet, spænde fast, og dyne ovenpå.

Så svaret på dit spørgsmål herfra er: ALDRIG!

Anmeld

4. oktober 2010

serinasmor

man kører da ikke med børnene uden de er spændt fast ..

er der ikke huller i sleepi'en så du kan trække autostolens seler igennem og dermed ikke behøver at vække den lille for at give ekstra tøj på ... ellers er ville jeg måske pakke tæppe eller dyne godt ned om baby i autostolen ...

det dur altså ikke at køre uden de er spænt fast .. hvad nu hvis der skete noget ... statestikkerne siger desuden at det er på de korte ture folk kører galt

Anmeld

4. oktober 2010

Svei

noname skriver:

Jeg kunne aldrig nogensinde drømme om at sidde med et barn imens der køres....og det må du virkelig ikke gøre, for pokker da, bare en opbremsning og det går galt.

Tilgengæld så synes jeg da ikke der er grund til at pakke barnet ind, tænd bilen så den er varm og så bare et tæppe om baby...men det andet....gør det ikke..

Anmeld

4. oktober 2010

Molly8

Jeg har endnu ikke født, men da vi i familien har mistet en bette én i en bilulykke, tænker jeg, at jeg aldrig kunne finde på at køre uden at barnet er sikret.

Kh Molly

Anmeld

4. oktober 2010

Molly8

Øv, kan ikke fjerne det dobbelte indlæg..

Jeg har endnu ikke født, men da vi i familien har mistet en bette én i en bilulykke, tænker jeg, at jeg aldrig kunne finde på at køre uden at barnet er sikret.

Kh Molly

Anmeld

4. oktober 2010

NoName

dorthemus skriver:

Kan sagtens forstå dilemmaet, MEN MEN MEN lad være alligevel, du ville aldrig kunne tilgive dig selv hvis der pludselig skete noget...vi er, et langt stykke ad vejen, herre over vores handlinger...men ikke over andres. Og man kender ikke andres måder at køre på

Jahh jeg ved det godt, men vi bor ude på landet og møder sjældent biler på hjemturen af de små veje vi skal køre på (og jo det er den direkte vej) det er også kun engang i mellem jeg gør det...

Anmeld

4. oktober 2010

dorthemus

noname skriver:

Jahh jeg ved det godt, men vi bor ude på landet og møder sjældent biler på hjemturen af de små veje vi skal køre på (og jo det er den direkte vej) det er også kun engang i mellem jeg gør det...

Stadigvæk...LAD VÆRE!!!

Anmeld

4. oktober 2010

NoName

av for den da.... sikke en kugleregn jeg her fik startet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.