synes det er så synd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Svei

noname skriver:

Jahh jeg ved det godt, men vi bor ude på landet og møder sjældent biler på hjemturen af de små veje vi skal køre på (og jo det er den direkte vej) det er også kun engang i mellem jeg gør det...

En hjort eller et andet dyr ud foran bilen, et ildebefindende hos din mand, biler der punkterer...der er så mange ubekendte, det du gør det er virkelig uansvarligt, det må du virkelig ikek gøre, bliver helt skidt tilpas...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

LouiseNielsen

Ville jeg aldrig nogensinde kunne få mig selv til at gøre.... Jeg ville aldrig kunne tilgive mig selv hvis vi kørte galt og der skete mit barn noget.....

Tænd bilen i god tid så den er varm og sæt så baby i autostolen med et tæppe omkring sig......

Det andet er fuldstændig uansvarligt at gøre.....

Anmeld

4. oktober 2010

ZamanogDania

Jeg kan godt forstår dig. Ved også det er synd for barnet, men synes alligevel det godt barnet kommer i autostolen. Selvom turen er ikke lang.
Jeg gør det at lægge barnet i en varm tæppe også ind i varm bil. Så skulle det nok gå

Anmeld

4. oktober 2010

SpunkenJo

noname skriver:

Jahh jeg ved det godt, men vi bor ude på landet og møder sjældent biler på hjemturen af de små veje vi skal køre på (og jo det er den direkte vej) det er også kun engang i mellem jeg gør det...

Det er IKKE risikoen værd.

Du vil aldrig tilgive dig selv

Anmeld

4. oktober 2010

dorthemus

noname skriver:

av for den da.... sikke en kugleregn jeg her fik startet...

Vi siger det i bedste mening

Anmeld

4. oktober 2010

LouiseNielsen

noname skriver:

Undskyld.... Men du havde vel ikke regnet med at folk ville give dig et klap på skulderne og skrive at det er super gjort??

Anmeld

4. oktober 2010

SaNiNa

Puha nej for pokker så er jeg lige glad om det er små veje. der kan altid sker noget uforsigeligt.'

Vi har selv kun haft Nicklas ude af sin autostol da vi var i knuttenborg, men lige så snart vi skulle til at køre ud igen kom han tilbage i sin egen stol.

Anmeld

4. oktober 2010

ZamanogDania

noname skriver:

Vi siger det bare for barnets bedste. Så ikke vær ked af for du startet denne debat

Anmeld

4. oktober 2010

NoName

dorthemus skriver:

Vi siger det i bedste mening

Det ved jeg godt i gør...

men sidder nu alligevel og små hyler (hormonella) og føler mig som det ringeste menneske i hele verden...

Anmeld

4. oktober 2010

NoName

LouiseNielsen skriver:

Undskyld.... Men du havde vel ikke regnet med at folk ville give dig et klap på skulderne og skrive at det er super gjort??

nej nej da... slet ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.