synes det er så synd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Skouboe

Køb sådan en her, så kan du snige babyen fra posen og over i stolen uden at vække ham/hende ret meget.

http://shop.cuddle.dk/

Den er simpelt hen genial. Og så er det ikke bare ulovligt at køre med sit barn, når det ikke er spændt ordentligt fast, det er også uansvarligt, farligt og tåbeligt.

Det kan godt være der ikke er nogen trafik, men det betyder ikke at der ikke sker uheld. Over 30% af alle trafikulykker er eneulykker, dvs. uden modpart.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

ZamanogDania

noname skriver:

Det ved jeg godt i gør...

men sidder nu alligevel og små hyler (hormonella) og føler mig som det ringeste menneske i hele verden...

Nej du skal ikke. Nu kan du jo ændre på det. Nu ved du at det er forkert og gør sådan også rette på det du fik noget ud af denne debat jo

Anmeld

4. oktober 2010

dorthemus

noname skriver:

Det ved jeg godt i gør...

men sidder nu alligevel og små hyler (hormonella) og føler mig som det ringeste menneske i hele verden...

Hellere hyle lidt nu end hyle MEGET hvis der skete dit barn noget

Anmeld

4. oktober 2010

ZamanogDania

Skouboe skriver:

Køb sådan en her, så kan du snige babyen fra posen og over i stolen uden at vække ham/hende ret meget.

Den er simpelt hen genial. Og så er det ikke bare ulovligt at køre med sit barn, når det ikke er spændt ordentligt fast, det er også uansvarligt, farligt og tåbeligt.

Det kan godt være der ikke er nogen trafik, men det betyder ikke at der ikke sker uheld. Over 30% af alle trafikulykker er eneulykker, dvs. uden modpart.

Den er smart den her. Men kan den også bruges til autostol 9-18 kg? Eller kun til de 0-13 kg?

Anmeld

4. oktober 2010

SaNiNa

Skouboe skriver:

Den er da bare for genial kan den osse bruges fra 9-18 kg?

Anmeld

4. oktober 2010

Skouboe

Sanne og Nicklas skriver:

Sagtens, men den er ikke lige så god. Det der er fordelen er, at når man tager autostolen med ind er den dejlig varm og så putter man bare baby i den inden man går ud i bilen...

Man kan også åbne og lukke den efter behov, så man ikke koger barnet når bilen bliver varm.

Vores kører nu på 2. barn..

Anmeld

4. oktober 2010

Skouboe

Sagtens, men den er ikke lige så god, når man ikke tager stolen med ind. Det der er fordelen er, at når man tager autostolen med ind er den dejlig varm og så putter man bare baby i den inden man går ud i bilen...

Man kan også åbne og lukke den efter behov, så man ikke koger barnet når bilen bliver varm.

Anmeld

4. oktober 2010

SaNiNa

Skouboe skriver:

Sagtens, men den er ikke lige så god. Det der er fordelen er, at når man tager autostolen med ind er den dejlig varm og så putter man bare baby i den inden man går ud i bilen...

Kan godt se man ikke kan putte dem i den når man jo ike har den anden autostol med ind...

øv øv må lige overveje

Anmeld

4. oktober 2010

Laulund87

Jeg synes også det er så synd for barnet. Jeg vælger så bare ikke at tage nogen steder efter Marias sengetid eller tage hjem til hun skal i seng kl 19. 

Det gør selvfølgelig at vi ikke kan tage så mange steder, men det har jeg så selv valgt. 

Må nok indrømme jeg ikke forstår dem der slæber barnet rundt til alt muligt. Vi får hende hellere passet hvis vi skal noget en aften

Anmeld

4. oktober 2010

Skouboe

Kan godt se man ikke kan putte dem i den når man jo ike har den anden autostol med ind...

øv øv må lige overveje

Det kan man godt, men grunden til at den er smart er at de ikke behøver at have overtøj på, og i en fast monteret autostol skal du så tage et barn uden overtøj ud i en kold bil. Det er nok ikke så rart..

Men til de små er den fantastisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.