MariaJ skriver:
Jeg har svaret "nej, slet ikke", men kunne altså alligevel aldrig have fundet på at rede sengen før vi kom hjem med barnet. Ikke fordi jeg er overtroisk, men fordi at HVIS nu noget var gået galt ved fødslen, ville det da slet ikke have været til at bære at det hele bare stod så totalt klappet og klart. Jeg kan slet ikke forstå dem, der har hele børneværelset klar flere måneder i forvejen, og det er jo ikke sådan at man straks skal bruge sengen i det sekund man kommer hjem fra hospitalet og ikke lige kan nå at lægge noget sengetøj på.
hehe må lige kommentere 
Jeg er selv en af dem hvor alt nok bare vil stå klappet og klart, men er af flere årsager, jeg synes det er enormt hyggeligt at gå og ordne det, og kan godt lige tanken om, at jeg gerne vil have alt klart, så¨jeg ikke har det at tænke på, og kan bruge krudtet på den lille. Har glædet mig utrolig længe til vi skulle have børn, og ventetiden har bare været så lang, så ja, har nok svært ved at vente med at gå og nusse og på den måde glæde mig til den lille engang kommer i det nye år 
vi er jo forskellige alle sammen og gør tingene på hver sin måde 
jeg tænker også at skulle noget gå galt, risikoen er jo utrolig lille, og ja så vil der jo stadig være en masse ting klar, det er jo feks småting, jeg tænker de fleste evt venter med, såsom det med at redde sengen, eller hente barnevogn eller lignende. Jeg ville jo ikke vente med feks at male værelset til man havde født, eller samle tremmeseng. Jeg vælger nok at satse på den store procent, og krydse for at alt går så godt som muligt 
Anmeld