Er I overtroiske i forhold til babyen og graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

LotteN

lige de to ting med barnevognen og vuggen der er jeg vidst .

Det blev først slæbt hjem da hun var født. Men anden gang der er barnevognen her jo, men tror jeg ville vente med at redde vuggen alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

Bavianis

Tjuhl skriver:

jamen den ene aften spurgte jeg om han stadig ville elske mig når babyen var kommet ud og der fik jeg en seddel med svaret (som var ja og noget mere). og så har jeg kommet til at sige til katten om vi skulle æde babysteg når den kom ud, og der fik jeg en kæmpe skideballe

Hahaha!

Du får et lille  af mig!

Anmeld

2. oktober 2010

sarahb

nej slet ikke, tror ikk på alle skrønerne....

Anmeld

2. oktober 2010

oo

Bavianis skriver:

Hahaha!

Du får et lille  af mig!

eiiiiii tak! man er et skarn hvis man ikke kan sætte pris på sådan et lille lørdags!

Anmeld

2. oktober 2010

Maja_4000

Altså , vogen får vi hjem før .. Men kun fordi jeg har termin op til jul .. Tænk hvis der er lukket og vi skal bruge den ! :b

Men sengen bliver ikke redt Dét må vente .. (:

Anmeld

2. oktober 2010

CmarianN

Tjuhl skriver:

niks! ikk det mindste!

til gengæld er der ting som Søren ikke mener vi bør sige når "babyen kan høre det" og jeg har fået nogle ordentlige skideballer nogle gange fordi jeg har sagt ting den ikke "skulle høre"  han selv skriver sedler hvis han vil sige noget den ikke skal høre...SUK!

Nu læste jeg lige dit svar og kunne ikke lade vær med at trække på smilebåndet... Hvor er Søren da lidt sød altså.. haha

Anmeld

2. oktober 2010

CarinaSB

ikk det mindste .. jeg havde fået barnevognen hjem og redt sengen .. men det var fordi at vi skulle passe min lillebror på 9 mdr dengang .. så han har faktisk lagt i Noah seng og barnevogn før han selv gjorde

Anmeld

2. oktober 2010

SussieThyssen

Jeg har skrevet: Nej slet ikke.
Og det er jeg heller ikke, men der er nogle traditioner jeg altid vil følge, så som ikke at få barnevognen ind i huset, hvis den er ny.
Babysengen har jeg nu altid klargjort ca 14 dage inden termin og den slags.
Men det skyldes jo mest at jeg har mistet så mange gange, så jeg ikke har turde regne med noget før den var hjemme.

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. oktober 2010

Valle81

twinboys skriver:

Ja blev lidt nysgerrig i forhold til en anden debat...

Det med at få barnevognen hjem før bebsen kommer...

Rede sengen og vuggen op inden baby kommer til verden

osv...

Majbritt

Nej slet ikke det mindste:0)

Jeg har købt, vasket, redt senge/vugger og barnevogne, hentet barnevogn osv.

Jeg er slet ikke overtroisk hverken med det ene eller andet.

Synes sku det er noget pjat og hører under ammestue historier:0)

Anmeld

2. oktober 2010

Kløver

lidt overtroisk er man da altid, men ja må indrømme vi har haft redt vores tremmeseng, fordi jeg ville se hvordan dte så ud, og havde alligevel vasket dyne og bestræk så kunne jeg jo lige lægge det på så det ik blev krøllet, men vidste slet ikke det med opredning, men ja vores barn skal sove i vugge i starten, og den har vi ikke fået hjem endnu, da den først lige er kommet tilbage, til min mor. Har bestilt barnevognen, og ja ved så ikke hvornår vi henter den, men synes da det er mest praktisk at hente den 1 mdrs tid før termin, så man har den klar når den lille kommer, så manden ikke skal ud og fræse alt for meget.

hvad er der egentlig af overtro, har kun hørt det med opredning for nyligt, og det samme ang barnevogn, og fik aldrig fat i om den ikke måtte kom hjem før efter fødslen eller hvordan ?? nogen der kender til det ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.