Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja blev lidt nysgerrig i forhold til en anden debat...
Det med at få barnevognen hjem før bebsen kommer...
Rede sengen og vuggen op inden baby kommer til verden
osv...
Majbritt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
niks! ikk det mindste!
til gengæld er der ting som Søren ikke mener vi bør sige når "babyen kan høre det" og jeg har fået nogle ordentlige skideballer nogle gange fordi jeg har sagt ting den ikke "skulle høre" han selv skriver sedler hvis han vil sige noget den ikke skal høre...SUK!
Sådan havde jeg det også alle 3 gange, ingen barnevog hjem før den lille var hjemme og sengen blev først redt op de de kom hjem, så joooo lidt overtroisk er jeg jo nok
Tjuhl skriver: niks! ikk det mindste! til gengæld er der ting som Søren ikke mener vi bør sige når "babyen kan høre det" og jeg har fået nogle ordentlige skideballer nogle gange fordi jeg har sagt ting den ikke "skulle høre" han selv skriver sedler hvis han vil sige noget den ikke skal høre...SUK!
Såsom hvad???
KajaHH skriver: Sådan havde jeg det også alle 3 gange, ingen barnevog hjem før den lille var hjemme og sengen blev først redt op de de kom hjem, så joooo lidt overtroisk er jeg jo nok
Smiler det samme her...
twinboys skriver: Såsom hvad???
jamen den ene aften spurgte jeg om han stadig ville elske mig når babyen var kommet ud og der fik jeg en seddel med svaret (som var ja og noget mere). og så har jeg kommet til at sige til katten om vi skulle æde babysteg når den kom ud, og der fik jeg en kæmpe skideballe
twinboys skriver: Smiler det samme her...
Egentlig underligt at man har det sådan, for det er da vist lidt af en uskrevet regl, at man gør det sådan...
Tjuhl skriver: jamen den ene aften spurgte jeg om han stadig ville elske mig når babyen var kommet ud og der fik jeg en seddel med svaret (som var ja og noget mere). og så har jeg kommet til at sige til katten om vi skulle æde babysteg når den kom ud, og der fik jeg en kæmpe skideballe
loooooooooooool ej hvor jeg skrald griner
KajaHH skriver: Egentlig underligt at man har det sådan, for det er da vist lidt af en uskrevet regl, at man gør det sådan...
jeps....
Altså vi redder ikke sengen før haner født , og vi får heller ikke barnevognen hjem før .. Selvom jeg gerne ville det .. Heh .. Men det er mest kæresten og min papmor der syns det er en dårlig idé ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128