Er I overtroiske i forhold til babyen og graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

Happiness

Nu er jeg (måske) ikke gravid. Men jeg har da tænkt meget over det.

Jeg er sådan et ordensmenneske, som skal have styr på det hele. Så jeg er ret sikker på at sengen er redt, barnevognen hjemme, og alt står klar parart til baby kommer ud. Og nok også 2 måneder før... hehe...

Bare når jeg skal pakke til en ferie, står den gerne færdigpakket 1-2 uger før. Så jeg er sikker på at huske det hele... Så mon ik jeg har ordnet det hele et par måneder før?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

Kløver

MaybeMe skriver:

Jeg er sådan et ordensmenneske, som skal have styr på det hele. Så jeg er ret sikker på at sengen er redt, barnevognen hjemme, og alt står klar parart til baby kommer ud. Og nok også 2 måneder før... hehe...

Bare når jeg skal pakke til en ferie, står den gerne færdigpakket 1-2 uger før. Så jeg er sikker på at huske det hele... Så mon ik jeg har ordnet det hele et par måneder før?!

hahaha hvor det minder o9m mig, jeg laver tusindvis af lister over ting jeg skal ordne, laver liste når jeg skal på ferie, så jeg ikke glemmer noget, laver liste over babyting osv osv, ja jeg har det også bedst med alt er klart, så man ikke står i sidste øjeblik, eller skal fræse rundt lige efter fødslen

Anmeld

2. oktober 2010

Happiness

Maja84 skriver:

hahaha hvor det minder o9m mig, jeg laver tusindvis af lister over ting jeg skal ordne, laver liste når jeg skal på ferie, så jeg ikke glemmer noget, laver liste over babyting osv osv, ja jeg har det også bedst med alt er klart, så man ikke står i sidste øjeblik, eller skal fræse rundt lige efter fødslen

Næææ endnu en liste-elsker Kan ikke huske hvem det var herindefra, som også er vild med lister Det er godt at have nogle ligesindende, når andre ryster af hovedet af én, når de ser alle ens lister

Anmeld

2. oktober 2010

Kløver

MaybeMe skriver:

Næææ endnu en liste-elsker Kan ikke huske hvem det var herindefra, som også er vild med lister Det er godt at have nogle ligesindende, når andre ryster af hovedet af én, når de ser alle ens lister

hehe ja, jeg synes det er dejlig nemt at holde styr på tingene når jeg laver lister, feks med babyting, så man ved hvad man har og mangler, og hvad man ikke kan undvære, og hvad der bare er rart at have, ja og når man skal på ferie kan man jo også krydse af efterhånden som man pakker, og så er man sikkre på man ikke glemmer noget

Anmeld

2. oktober 2010

Diana...

LotteN skriver:

lige de to ting med barnevognen og vuggen der er jeg vidst .

Det blev først slæbt hjem da hun var født. Men anden gang der er barnevognen her jo, men tror jeg ville vente med at redde vuggen alligevel

Jeps samme her 

Anmeld

2. oktober 2010

MariaJ

Jeg har svaret "nej, slet ikke", men kunne altså alligevel aldrig have fundet på at rede sengen før vi kom hjem med barnet. Ikke fordi jeg er overtroisk, men fordi at HVIS nu noget var gået galt ved fødslen, ville det da slet ikke have været til at bære at det hele bare stod så totalt klappet og klart. Jeg kan slet ikke forstå dem, der har hele børneværelset klar flere måneder i forvejen, og det er jo ikke sådan at man straks skal bruge sengen i det sekund man kommer hjem fra hospitalet og ikke lige kan nå at lægge noget sengetøj på.

Anmeld

2. oktober 2010

<3

Nope intet overtro her. Købte bv og seng mm  i uge 20 i en masse brugt pakker. Og samlede lystigt videre resten af graviditet. Dog redte jeg ikke sengen men det var mest fordi jeg syntes det ville være lidt ulækkert at skulle lægge sig i en uge/måned gammelt sengetøj selv og så skulle min baby slet ikke

Anmeld

2. oktober 2010

Nadia&Daniel

Har stemt: nej slet ikke - men svigerfamilien er... Så vi får først barnevognen hjem lige efter fødselsen.. Men det med sengetøj og alt det der, det bliver klar lige inden fødselen..

Anmeld

2. oktober 2010

MariaJ

MaybeMe skriver:

Pyha, det kan jeg godt se er planlægning i den helt store stil . Når jeg skal på ferie bliver jeg som regel færdig med at pakke ca 10 minutter efter vi skulle have været ude af døren .

Anmeld

2. oktober 2010

Nadia&Daniel

MaybeMe skriver:

MIG  har en 4 sides lang liste over ting til babyen - er gået ned i mindste detajle.. Så er jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.