Hihi.. jeg er "høj og slank" og MEGA højgravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

misslea

Tina2 skriver:

Ork det er jo ingenting, dem får du hurtig smidt, jeg mangler 10 kg endnu, tog 22 kg på, som er det mindste jeg har taget på i de tre graviditeter:-) 25 kg, 31 kg og denne gang 22 kg.... Men de skal nok ryge igen, det gjorde de de andre gange:-)

ved ikke om du har læst den men ellers er min fb fra sidste fødsel for 3½ uger siden her:

https://www.baby.dk/debat/63549pi1/foedselsberetninger/min-fantastiske-hjemmefoedsel-.aspx

Nej det er nemlig ikke meget, så satser da selvfølgelig på, at det ikke tager mig lang tid at komme tilbage i det gamle tøj, for nøøøøj hvor jeg savner mit helt almindelige dejlige skønne kluns

Jamin oki doki.... så kigger jeg da lige forbi din FB - er jo altid skønt at læse den slags

fra Lea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Mai-pigen

misslea skriver:

Jaaaah ikk??? er hun ikke bare en snyder...??? heheh

Jo, det må man nok sige.. Men det er bare et bevis på hvor uforudsigelie de er.. Bedst som man tror man ved hvornår de melder sig...tja, så sker der noget nyt!!!

Det er skønt, hilsen moren til ham på 13 dage...

Anmeld

4. oktober 2010

misslea

Mai-pigen skriver:

Jo, det må man nok sige.. Men det er bare et bevis på hvor uforudsigelie de er.. Bedst som man tror man ved hvornår de melder sig...tja, så sker der noget nyt!!!

Det er skønt, hilsen moren til ham på 13 dage...

Nej... man må vente til overraskelsen melder sig

Jeg har netop lige lagt et nyt mavebillede på, og NU håber jeg sørme, at det blir det ALLER SIDSTE...

fra Lea, som jo ramte terminsdagen idag!!

Anmeld

4. oktober 2010

Mai-pigen

misslea skriver:

Nej... man må vente til overraskelsen melder sig

Jeg har netop lige lagt et nyt mavebillede på, og NU håber jeg sørme, at det blir det ALLER SIDSTE...

fra Lea, som jo ramte terminsdagen idag!!

Ja, så lige dit mavebillede og du er jo smuk smuk smuk.. Lyder fuldstændig skørt , men trods det min mave var kæææmpe stor, så savner jeg det lidt alligevel..

Masser af ve-støv herfra

Anmeld

4. oktober 2010

misslea

Mai-pigen skriver:

Ja, så lige dit mavebillede og du er jo smuk smuk smuk.. Lyder fuldstændig skørt , men trods det min mave var kæææmpe stor, så savner jeg det lidt alligevel..

Masser af ve-støv herfra

Heheh... ja lige nu, har jeg svært ved at tro, at jeg kan komme til at savne maven... men på den anden side, har jeg også følt mig rigtig fin med den, og det har jo været SÅÅÅ hyggeligt at mærke lillepigen derinde...

Anmeld

4. oktober 2010

kres87

hej

Sender lige en masse ve-støv. og ang. den aftale du har vil jeg også gerne være med i. 

Kres som også har termin idag d. 4 okt

Anmeld

4. oktober 2010

Mai-pigen

misslea skriver:

Heheh... ja lige nu, har jeg svært ved at tro, at jeg kan komme til at savne maven... men på den anden side, har jeg også følt mig rigtig fin med den, og det har jo været SÅÅÅ hyggeligt at mærke lillepigen derinde...

Ja, men det er dælme også dejligt at mærke dem herude i virkeligheden...  Man bliver så forelsket i sådan et lille myr..

Anmeld

4. oktober 2010

misslea

Mai-pigen skriver:

Ja, men det er dælme også dejligt at mærke dem herude i virkeligheden...  Man bliver så forelsket i sådan et lille myr..

JAAAA.... for selvom maven er smuk, så er jeg ret sikker på, at indholdet er ENDNU smukkere.... hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.