Hihi.. jeg er "høj og slank" og MEGA højgravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

misslea

Tina&Martin skriver:

Mon ikke du er super heldig og baby bare kommer derefter, hvis hun ikke længe har sagt goddag til den tid

Uuhh det håber jeg sørme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

6800

misslea skriver:

FEDT FEDT!!!!!

Jo flere jo bedre.... tænker, at der så for dælen da, må være nogle af os, som ender med at føde... hihi

hvornår er det, du har termin???

Det har jeg d. 11., men heller i dag end i morgen

Anmeld

2. oktober 2010

misslea

6800 skriver:

Det har jeg d. 11., men heller i dag end i morgen

heheh... ja sådan har alle det vidst, når man begyndet at nærme sig terminen

Anmeld

2. oktober 2010

Christina31

Jeg kan sagtens forstå, at du har mistet tålmodigheden.

Har det helt på samme måde - og i dag er der højst 9 dage til lille manden kommer til verden ved pks. 9 dage det er jo ingenting... jo, for lige nu føler jeg at tiden står helt stille, eller nærmest går baglæns.

Jeg kan huske i starten af graviditeten, der tænkte jeg, at september/start oktober vil blive helt fantastisk. At jeg vil nyde at være højgravid, nyde at gå derhjemme og bare gør klar til den lille ny, men jeg er virkelig mættet af graviditeten nu.

Så kom nu bare ud til os lille Sigurd.  Melder mig på listen til at føde næste uge. Har seriøst mange pluk- veer.

Anmeld

2. oktober 2010

Tina2

misslea skriver:

Hej alle derude....

Aarrhhh, nu er min tålmodighed ærlig talt snart brugt op... pist væk, gone, verschwunden....!!!!

Alle andre føder børn.... bare ikke mig!!!

Jeg var til jordemor i dag, og jeg må indrømme, at hun blev rimelig overrasket over at se os......

Jordemor: "Aaaaltså lea, har du ikke født endnu??".....

Lea: "Neeeeej, men jeg vil jo bare SÅÅÅ gerne manner..."

Hun var virkelig forstående overfor vores utålmodighed, og mente faktisk, at vi om nogen havde ret til at være mega meget trætte af at vente... taget i betragtning, at vi jo snart har "ventet" i 6 uger på den lille drille-fis!!!

Hun undersøgte mig, og fatter bare ikke en bjælde af, at jeg ikke har født endnu!! Hun spurgte om jeg har meget ondt mellem stængerne.... og jæs jæs, det kunne jeg jo kun sige ja til!! HUn smilede og sagde, at det forstod hun godt, for hun havde da sjældent oplevet en baby stå så langt nede i bækkenet uden at der var små-veer....!!! Aaarmen altså lille pige... KOM NU UUUD!!! Vi er jo allesammen HERRE klar til din ankomst.... og tydeligvis er mit understel også mere end klar!!!!

OG... så sagde hun fandme, at alt tydede på, at jeg får en nem, hurtig og problemfri fødsel..... "du er jo i super form, høj og slank, og din krop er bare SÅ klar"!!!! (hihi.... høj og slank... fedt at få at vide, når man er højgravid og føler sig MEGA uhandy)

....."hihi... hørte du det skat... hun kaldte mig høj og slank???" - tjaaa der skal da ikke meget til at gøre en højgravid kvinde lykkelig....

Meeeen må være ærlig at sige, at jeg ikke helt tør tro på det... håååber jo selvfølgelig, meeen har nu også forberedt mig på en maraton-fødsel - just in case

Nåårh men lillepigen har det strålende derinde.... perfekt hjertelyd, ligger klar til fødsel og har taget godt på de sidste 2 uger... så vores lille bitte pige har paceret de 3 kg ifølge jordemor.... det er da NAJS.... heheh

Så selvom jeg er ved at blive bimme-lim i kasketten over at føle, at jeg AAAALDRIG blir mor, og at vores baby har besluttet sig for at blive boende i min mave for eeeeevigt, så er jeg glad, for hun har det som blommen i et æg derinde....

hun mente bestemt ikke, at der ville gå længe, før vi mødes på FG!!!

Jeg har lavet en DEAL med Tjuhl om at vi føder inden næste weekend, og jeg agter at holde min del af aftalen.... HAHAH...!!!

Bare en lille beretning fra mig, som egentlig er lidt flov over den mistede tålmodighed.... sååå please bær' over med mig...

Hav en deejlig weekend alle zusammen

Lea

Fik det samme at vide da jeg var gravid 1. gang:-) At høje, slanke piger er dem der har nemmest ved at føde:-)))))

Nu har jeg så taget mange kg på de tre gange jeg har været gravid, men SLANK"

Min 1. datter lå som stjernekigger så helt nemt var det ikke, men ingen komplikationer som sådan....

De to andre gange har jeg jo så haft FANTAAAAASTISKE fødsler!!!! Nemt og hurtigt! Piece of cake for at sige det rent ud  Så der er noget om snakken.....

Jeg har været 8-9 cm åben før jeg fik ondt... Og stadig til at holde ud:-)

Held og lykke med fødslen!!!! :-)

Anmeld

2. oktober 2010

misslea

Tina2 skriver:

Fik det samme at vide da jeg var gravid 1. gang:-) At høje, slanke piger er dem der har nemmest ved at føde:-)))))

Nu har jeg så taget mange kg på de tre gange jeg har været gravid, men SLANK"

Min 1. datter lå som stjernekigger så helt nemt var det ikke, men ingen komplikationer som sådan....

De to andre gange har jeg jo så haft FANTAAAAASTISKE fødsler!!!! Nemt og hurtigt! Piece of cake for at sige det rent ud  Så der er noget om snakken.....

Jeg har været 8-9 cm åben før jeg fik ondt... Og stadig til at holde ud:-)

Held og lykke med fødslen!!!! :-)

Waaaau - det lyder godt nok skønt.... - det må da ha' været nogle helt fantastiske oplevelser (det er fødsler selvfølgelig altid... meeen)

Ja - jeg håber selvfølgelig på en problemfri fødsel, som ikke varer flere døgn.. heheh!!! Jeg har kun taget 7-8 kg på, så jeg er sluppet billigt... og åbenbart stadig "slank" af en højgravid kvinde at være... hahah

Anmeld

2. oktober 2010

misslea

Christina28 skriver:

Jeg kan sagtens forstå, at du har mistet tålmodigheden.

Har det helt på samme måde - og i dag er der højst 9 dage til lille manden kommer til verden ved pks. 9 dage det er jo ingenting... jo, for lige nu føler jeg at tiden står helt stille, eller nærmest går baglæns.

Jeg kan huske i starten af graviditeten, der tænkte jeg, at september/start oktober vil blive helt fantastisk. At jeg vil nyde at være højgravid, nyde at gå derhjemme og bare gør klar til den lille ny, men jeg er virkelig mættet af graviditeten nu.

Så kom nu bare ud til os lille Sigurd.  Melder mig på listen til at føde næste uge. Har seriøst mange pluk- veer.

Guuud.... jame så ved du da i det mindste, at du får lillemanden i armene om højst 9 dage... det er da SKØØØNT!!!

Jeg gruer jo simpelthen SÅ meget for, at der bare intet sker overhovedet, og jeg ender med at blive sat igang, når jeg er gået 14 dage over tid...!! For det første, vil jeg jo aller helst gå i fødsel af mig selv, da det klart er at foretrække, og for det andet, så er der bare MEGA lang tid til 42+0 (18. okt)... Oooh Nooo!!!!

Men nu må vi se - jeg vælger at tro på min jordemor, som er overbevist om, at jeg har født indenfor en uge

Håber det hele går super godt med dit pks - meeen det er jeg nu sikker på, at det gør

Anmeld

2. oktober 2010

Tina2

misslea skriver:

Waaaau - det lyder godt nok skønt.... - det må da ha' været nogle helt fantastiske oplevelser (det er fødsler selvfølgelig altid... meeen)

Ja - jeg håber selvfølgelig på en problemfri fødsel, som ikke varer flere døgn.. heheh!!! Jeg har kun taget 7-8 kg på, så jeg er sluppet billigt... og åbenbart stadig "slank" af en højgravid kvinde at være... hahah

Ork det er jo ingenting, dem får du hurtig smidt, jeg mangler 10 kg endnu, tog 22 kg på, som er det mindste jeg har taget på i de tre graviditeter:-) 25 kg, 31 kg og denne gang 22 kg.... Men de skal nok ryge igen, det gjorde de de andre gange:-)

ved ikke om du har læst den men ellers er min fb fra sidste fødsel for 3½ uger siden her:

https://www.baby.dk/debat/63549pi1/foedselsberetninger/min-fantastiske-hjemmefoedsel-.aspx

Anmeld

2. oktober 2010

Christina31

misslea skriver:

Guuud.... jame så ved du da i det mindste, at du får lillemanden i armene om højst 9 dage... det er da SKØØØNT!!!

Jeg gruer jo simpelthen SÅ meget for, at der bare intet sker overhovedet, og jeg ender med at blive sat igang, når jeg er gået 14 dage over tid...!! For det første, vil jeg jo aller helst gå i fødsel af mig selv, da det klart er at foretrække, og for det andet, så er der bare MEGA lang tid til 42+0 (18. okt)... Oooh Nooo!!!!

Men nu må vi se - jeg vælger at tro på min jordemor, som er overbevist om, at jeg har født indenfor en uge

Håber det hele går super godt med dit pks - meeen det er jeg nu sikker på, at det gør

Jeg har haft helt den samme tanke de 2 gange, hvor jeg har født normal. Jeg går helt sikkert 14 dage over tiden... men aldrig har jeg gået længere tid end terminsdatoen. Lige pludselig når man mindst venter det, går det hele alligevel i gang. Ved  min 1. fødsel vågnede jeg kl. 1 om natten, fordi fostervandet var gået (godt råd: husk at ligge et tisseunderlag under lagnet. Sengen kan blive meget, meget våd)  - Jeg havde ingen tegn på at gå i fødsel, da jeg gik i seng om aftenen.

2. gang jeg fødte var der tegn- blødning, da jeg stod op om morgenen, og så kom veerne hen af dagen.

Jeg er sikker på, at du  bliver overrasket Lea, fordi det hele pludselig går meget hurtigt.  Når jeres lille pige ligger så parat til at komme ud, går du ikke 14 dage over tiden.

Held & lykke med det hele.  Tænk på, at du har dit livs største dag lige rundt om hjørnet. Det bliver helt fantastisk.

Anmeld

3. oktober 2010

misslea

Christina28 skriver:

Jeg har haft helt den samme tanke de 2 gange, hvor jeg har født normal. Jeg går helt sikkert 14 dage over tiden... men aldrig har jeg gået længere tid end terminsdatoen. Lige pludselig når man mindst venter det, går det hele alligevel i gang. Ved  min 1. fødsel vågnede jeg kl. 1 om natten, fordi fostervandet var gået (godt råd: husk at ligge et tisseunderlag under lagnet. Sengen kan blive meget, meget våd)  - Jeg havde ingen tegn på at gå i fødsel, da jeg gik i seng om aftenen.

2. gang jeg fødte var der tegn- blødning, da jeg stod op om morgenen, og så kom veerne hen af dagen.

Jeg er sikker på, at du  bliver overrasket Lea, fordi det hele pludselig går meget hurtigt.  Når jeres lille pige ligger så parat til at komme ud, går du ikke 14 dage over tiden.

Held & lykke med det hele.  Tænk på, at du har dit livs største dag lige rundt om hjørnet. Det bliver helt fantastisk.

Eeejj... 1000 tak - det var lige præcis sådan et indlæg, jeg havde brug for at læse... heheh

Håber jo selvfølgelig, at det ender med, som du skriver, at der lige pludselig kommer skub i tingene sådan ud af den blå luft!!!  Og jeg trøster mig selv med, at de fleste fødsler trods alt går igang af sig selv....  - sååååee, mon ikke, jeg bliver én af dem, når nu hun er SÅ klar til at komme ud.... det håber jeg i hvert fald!!!

Og ja... det er egentlig ikke fordi, jeg er sådan mega træt af at være gravid... har ikke de store gener, eller føler mig besværet som sådan - men iiiihhh hvor jeg glæder mig til at møde vores lille prinsesse, og ikke mindst den oplevelse, som Martin og jeg vil få sammen under fødslen.... uuuhhh det glæder jeg mig bare HELT UTROLIGT meget til

mange fra Lea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.