Hihi.. jeg er "høj og slank" og MEGA højgravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

misslea

Tjuhl skriver:

åh gud, jeg vågnede igår med følelsen af at mine fødder havde været amputeret af i løbet af natten og var blevet sat rigtig dårlig på igen om morgenen! Søren måtte massere mig i live igen.

og så fik jeg såååååå ondt i maven, at jeg på et tidspunkt lå lænet henover ryglænet i sofaen med hænderne presset mod ruden ud til vejen og Søren der måtte massere lænden. det hjalp heldigvis rigtig meget, men det har nok set en aaaaaaanelse spøjst ud udefra vejen af

idag gør hele underlivet bare ondt på en rigtig ubehagelig måde og baby er ALT for aktiv  jeg kom også til at sige til Søren, at "så kan man ikke lige overskue at man kan gå i fødsel når som helst!", og det er jo lidt fjollet, for hvis det oss gør ondt i morgen så ville man jo ønske man havde født igår

iiiih, jeg håber bare snart der sker noget, for os allesammen! det er sjovt for i starten af graviditeten stod terminsdatoen og blinkede fremme i kalenderen som DEN GYLDNE DATO hvor ens barn helt sikkert kom til verden, og nu er den blevet sådan en cirka dato, som man egentlig ikke har noget imod er sat lidt for sent

Uuhhhh jamen Trine - det lyder bare, som om du har så mange symptomer på, at der snart sker noget!!!!  

Her har jeg ikke ondt nogle steder overhovedet - bortset fra mine to dumme rådne smertefulde lægge.... HAHA!!!

Og ja altså... jeg har faktisk også godt hørt den om ananas... men ærligt talt - så tror jeg desværre ikke, at jeg kan klemme hele 7 stk's ned...!!! JØSSES... det er jo herre mange

Og indtil videre har jeg da prøves ALLES uden held!!!! nævner i flæng gå 2½ time, været til fest og danset HELE natten, cyklet 15 km, drukket spandevis af hindbærblad te, drukket lige så meget tonic vand... ADR, gået på trapper... av av, dyrket yoga....osv osv osv!!!! Så nu tror jeg egentlig bare, at jeg må indse, at der virkelig ikke er andet der kan bestemme, hvornår baby vil ud, end den egens vilje....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

oo

misslea skriver:

Uuhhhh jamen Trine - det lyder bare, som om du har så mange symptomer på, at der snart sker noget!!!!  

Her har jeg ikke ondt nogle steder overhovedet - bortset fra mine to dumme rådne smertefulde lægge.... HAHA!!!

Og ja altså... jeg har faktisk også godt hørt den om ananas... men ærligt talt - så tror jeg desværre ikke, at jeg kan klemme hele 7 stk's ned...!!! JØSSES... det er jo herre mange

Og indtil videre har jeg da prøves ALLES uden held!!!! nævner i flæng gå 2½ time, været til fest og danset HELE natten, cyklet 15 km, drukket spandevis af hindbærblad te, drukket lige så meget tonic vand... ADR, gået på trapper... av av, dyrket yoga....osv osv osv!!!! Så nu tror jeg egentlig bare, at jeg må indse, at der virkelig ikke er andet der kan bestemme, hvornår baby vil ud, end den egens vilje....

synes du? for jeg synes at alle mine symptomer peger i modsat retning af veer...men det er måske bare fordi jeg er nået det punkt hvor det IKKE sker i mit hoved

jeg har også bare besluttet at det er SLUT med at sætte fødsler igang...så jeg lå på sofaen igår aftes og åd dumle og blev vartet op af Søren...her blir der ikke engang selv gået til køleskabet mere, så min fødsel må gå igang af...æh stillesidning/lægning

jeg tror simpelthen ikke det er fysisk muligt at spise så mange ananaser! jeg har een i køleren p.t., men jeg tror ikke engang jeg kan få hele den ned i een omgang

Anmeld

2. oktober 2010

misslea

Tjuhl skriver:

synes du? for jeg synes at alle mine symptomer peger i modsat retning af veer...men det er måske bare fordi jeg er nået det punkt hvor det IKKE sker i mit hoved

jeg har også bare besluttet at det er SLUT med at sætte fødsler igang...så jeg lå på sofaen igår aftes og åd dumle og blev vartet op af Søren...her blir der ikke engang selv gået til køleskabet mere, så min fødsel må gå igang af...æh stillesidning/lægning

jeg tror simpelthen ikke det er fysisk muligt at spise så mange ananaser! jeg har een i køleren p.t., men jeg tror ikke engang jeg kan få hele den ned i een omgang

Heheh.. måske er det bare mig, der tænker, at alt der er ubehageligt i lænd og underliv må være tegn på fødsel..

... Og det er måske mest fordi, jeg bare intet selv mærker mere...!!!

Men ja - nu bliver jeg også liggende på sofaen det meste af weekende.... og så må lillefisen selv bestemme, hvornår det passer damen at have fødselsdag  

Og måske man også lige skal huske, at når først baby er kommet, så går der laaaaang tid, før man har mulighed for at ligge på sofaen og glo på dårligt tv en HEL weekend....

Anmeld

2. oktober 2010

2babygirls

misslea skriver:

Ja - jeg må faktisk indrømme, at jeg er ved at blive totalt bims i kasketten af alle de telefonopringninger, sms'er og beskeder på facebook....!!! Både fra folk som bare "liiige skal høre hvordan det går" og dem som decideret spørger, om der er gang i "noget"!!!!

Altså... det er jo dejligt, at folk tænker på mig, men uuuhhh man blir' jo bare endnu mere utålmodig af det!!!!

Ja - Martin var også med igår.... eller, han har faktisk været med hver eneste gang... han vil ikke gå glip af noget som helst.. hahah!!! Men har så også et job, hvor han har mulighed for at bytte vagter, så hans arbejdstid passer ind i jordemor-besøgene... så det er jo skønt!!!

Ja der har vi været smarte og deaktiveret vores FB-profiler, for så kan folk ikke lure den af om jeg ikke har været på i nogle dage, eller om nogen begynder at skrive tillykke... Så har vi magten hihi

Uhh det er nu os rart at have dem med, Martins arbejde lå bare 40km væk fra jordemoderen inden vi flyttede, så han har misset 2 gange, men det er jo heller ikke det vilde der sker, hihi.. Da jeg skiftede jordemoder skulle jeg selv stixe min urin.. hov hov, hvor er servicen

men for håbentlig sidste besøg på mandag

Anmeld

2. oktober 2010

misslea

Tina&Martin skriver:

Ja der har vi været smarte og deaktiveret vores FB-profiler, for så kan folk ikke lure den af om jeg ikke har været på i nogle dage, eller om nogen begynder at skrive tillykke... Så har vi magten hihi

Uhh det er nu os rart at have dem med, Martins arbejde lå bare 40km væk fra jordemoderen inden vi flyttede, så han har misset 2 gange, men det er jo heller ikke det vilde der sker, hihi.. Da jeg skiftede jordemoder skulle jeg selv stixe min urin.. hov hov, hvor er servicen

men for håbentlig sidste besøg på mandag

Aarrhh ja - det var da smart!!! Jeg er bare aaalt for "afhængig" af den side

Især fordi jeg har en del veninder, som lige pt studerer i udlandet, og det er altså helt klart den letteste måde at følge med i deres liv på!!

Men ja - kan godt se, at det er smart, det I har gjort!!!

Jeg har også været mindre og mindre online de sidste uger... altså ikke været der hver dag... sådan så folk kan se, at jeg ikke nødvendigvis behøver at være i fødsel, bare fordi, jeg ikke er online.. heheh!!!

ÅÅhhh ja - jeg håber heller ikke, at jeg når at komme til jordemor næste gang (40+4), men hvis jeg ikke har født dér, vil hun muligvis løsne hinder for mig... så det er da altid noget.. heheh

Anmeld

2. oktober 2010

2babygirls

misslea skriver:

Aarrhh ja - det var da smart!!! Jeg er bare aaalt for "afhængig" af den side

Især fordi jeg har en del veninder, som lige pt studerer i udlandet, og det er altså helt klart den letteste måde at følge med i deres liv på!!

Men ja - kan godt se, at det er smart, det I har gjort!!!

Jeg har også været mindre og mindre online de sidste uger... altså ikke været der hver dag... sådan så folk kan se, at jeg ikke nødvendigvis behøver at være i fødsel, bare fordi, jeg ikke er online.. heheh!!!

ÅÅhhh ja - jeg håber heller ikke, at jeg når at komme til jordemor næste gang (40+4), men hvis jeg ikke har født dér, vil hun muligvis løsne hinder for mig... så det er da altid noget.. heheh

Puha, er også meeeget afhængig af FB, fordi man netop lige kan chatte sig igennem folk oplevelser og alt det.. Nu bor min familie jo i sdr jylland, så det er suuuper nemt lige at snage den vej

Har også kun være off i lidt under en uge, men det går fremad, for mener jo selv jeg snart føder og kan gå online igen HAHA...

Uhh har hørt at det gør niller-naller at få løsnet hinder

Anmeld

2. oktober 2010

misslea

Tina&Martin skriver:

Puha, er også meeeget afhængig af FB, fordi man netop lige kan chatte sig igennem folk oplevelser og alt det.. Nu bor min familie jo i sdr jylland, så det er suuuper nemt lige at snage den vej

Har også kun være off i lidt under en uge, men det går fremad, for mener jo selv jeg snart føder og kan gå online igen HAHA...

Uhh har hørt at det gør niller-naller at få løsnet hinder

Heheh... utroligt, så afhængig man kan blive af den slags

Er det rigtigt??? Jeg har ikke rigtig hørt så meget om det faktisk.... men er villig til at prøve det, hvis der ikke er sket en dyt om en uge

Anmeld

2. oktober 2010

2babygirls

misslea skriver:

Heheh... utroligt, så afhængig man kan blive af den slags

Er det rigtigt??? Jeg har ikke rigtig hørt så meget om det faktisk.... men er villig til at prøve det, hvis der ikke er sket en dyt om en uge

Min mor synes nemlig jeg skulle få løsnet hinder, selvom jeg ikke er gået i fødsel, men man skal vist have åbnet sig som du er...

Men hun sagde så også det gør nas, men ja.. kan det få baby ud er det jo kun en lille brøkdel af hvad der kan gøre ondt

Anmeld

2. oktober 2010

misslea

Tina&Martin skriver:

Min mor synes nemlig jeg skulle få løsnet hinder, selvom jeg ikke er gået i fødsel, men man skal vist have åbnet sig som du er...

Men hun sagde så også det gør nas, men ja.. kan det få baby ud er det jo kun en lille brøkdel af hvad der kan gøre ondt

Ja min jordemor sagde, at det kunne skubbe det sidste igang... men det kunne også bare resultere i meget slemme plukveer, som ville gå i sig selv igen...!!!

Hun sagde ikke noget om, at det gjorde ondt... meeeen kan nu godt forestille mig, at det gør nas... for det er jo ret langt oppe, der skal rodes rundt

Anmeld

2. oktober 2010

2babygirls

misslea skriver:

Ja min jordemor sagde, at det kunne skubbe det sidste igang... men det kunne også bare resultere i meget slemme plukveer, som ville gå i sig selv igen...!!!

Hun sagde ikke noget om, at det gjorde ondt... meeeen kan nu godt forestille mig, at det gør nas... for det er jo ret langt oppe, der skal rodes rundt

Mon ikke du er super heldig og baby bare kommer derefter, hvis hun ikke længe har sagt goddag til den tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.