Tjuhl skriver:
åh gud, jeg vågnede igår med følelsen af at mine fødder havde været amputeret af i løbet af natten og var blevet sat rigtig dårlig på igen om morgenen! Søren måtte massere mig i live igen.
og så fik jeg såååååå ondt i maven, at jeg på et tidspunkt lå lænet henover ryglænet i sofaen med hænderne presset mod ruden ud til vejen og Søren der måtte massere lænden. det hjalp heldigvis rigtig meget, men det har nok set en aaaaaaanelse spøjst ud udefra vejen af 
idag gør hele underlivet bare ondt på en rigtig ubehagelig måde og baby er ALT for aktiv
jeg kom også til at sige til Søren, at "så kan man ikke lige overskue at man kan gå i fødsel når som helst!", og det er jo lidt fjollet, for hvis det oss gør ondt i morgen så ville man jo ønske man havde født igår 
iiiih, jeg håber bare snart der sker noget, for os allesammen! det er sjovt for i starten af graviditeten stod terminsdatoen og blinkede fremme i kalenderen som DEN GYLDNE DATO hvor ens barn helt sikkert kom til verden, og nu er den blevet sådan en cirka dato, som man egentlig ikke har noget imod er sat lidt for sent 
Uuhhhh jamen Trine - det lyder bare, som om du har så mange symptomer på, at der snart sker noget!!!! 
Her har jeg ikke ondt nogle steder overhovedet - bortset fra mine to dumme rådne smertefulde lægge.... HAHA!!!
Og ja altså... jeg har faktisk også godt hørt den om ananas... men ærligt talt - så tror jeg desværre ikke, at jeg kan klemme hele 7 stk's ned...!!! JØSSES... det er jo herre mange 
Og indtil videre har jeg da prøves ALLES uden held!!!! nævner i flæng gå 2½ time, været til fest og danset HELE natten, cyklet 15 km, drukket spandevis af hindbærblad te, drukket lige så meget tonic vand... ADR, gået på trapper... av av, dyrket yoga....osv osv osv!!!! Så nu tror jeg egentlig bare, at jeg må indse, at der virkelig ikke er andet der kan bestemme, hvornår baby vil ud, end den egens vilje....