Hihi.. jeg er "høj og slank" og MEGA højgravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

misslea

Malene84 skriver:

og så sætter du ikke engang billede på  kan jo ikke blive træt af at se den flotte mave!!! Ååhh men søde, kunne det ikke være sjovt at føde 10.10.10??? hahahahah. ej jeg kan godt forstå dig!!! Sender dig noget ve-støv og håber det hjælper lillepigen på vej

Hihihi.... hvor er sød Malene

Jeg lover et billede af vommen på mandag (40+0), hvis altså ikke den lille dame snart får fart på selvfølgelig

Og 1000 millioner gange tak for ve-støv.... som det ser ud nu, får jeg nemlig brug for en HEEEL storm, for der er nemlig overhovedet ikke tegn på noget som helst.... NADA, nichts, NOTHING AT AAAALL!!!

fra Lea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

Malene84

misslea skriver:

Hihihi.... hvor er sød Malene

Jeg lover et billede af vommen på mandag (40+0), hvis altså ikke den lille dame snart får fart på selvfølgelig

Og 1000 millioner gange tak for ve-støv.... som det ser ud nu, får jeg nemlig brug for en HEEEL storm, for der er nemlig overhovedet ikke tegn på noget som helst.... NADA, nichts, NOTHING AT AAAALL!!!

fra Lea

sex, sex, sex -  bare ikke det man har lyst til med kæmpe mega dunk!! det hjælper vist heller ikke, hmm... men så går tiden da med noget fornuftigt. haha. Okay det bliver et mere og mere sort indlæg det her

Okay... vi laver en storm - ikke bare en storm, men en orkaaan

Anmeld

2. oktober 2010

misslea

Tjuhl skriver:

huhuuuuuuu! fedt at få at vide - så kan du jo FORBEREDE dig på en marathon fødsel, det er jo fino bambino, men hvis jordemoder sir du ikke får een, så får du ikke een - for jordemødrene har altid ret, basta. har jeg besluttet

jeg er bare lige lidt bange for at jeg ville få det omvendte at vide "hej Trine, jamen du er jo kort og plump - det kommer sgu til at trække tænder ud!"

aj hvor jeg håber aftalen holder, og jeg håber det endda lidt mere for dig end for mig selv, for din termin er trods alt om KUN fire dage!! og min er om 12  og ja din unge har ærlig talt været på vej et godt stykke tid nu. Har du overvejet at ryste kroppen lidt?? jeg tænker en god omgang samba-agtig dans kan sætte gang i noget

forresten...tålmodighed kan IKKE rummes i en højgravid krop, sådan er dét bare, så det skal man ikke gå og undskylde for. og jeg synes ikke engang at det "bare" er det med, at man skal møde sit lille barn lige om lidt, det er også det at man står overfor en opgave som er kæmpestor og som man på en spøjs facon er kommet til at glæde sig til...eller hvad?

Åååårrhh ja Trine - du har simpelthen SÅ ret!!! For nej tålmodighed og højgravid er bare verdens STØRSTE modpoler.... og sådan er dét bare - BASTA!!!!

Og ved du hvad... jeg tænker faktisk, at du jo allerede er godt og grundig klar til fødsel dernede, med alle de plukveer/snydeveer/småveer osv du har haft... og du har jo allerede et lille forspring ift. åbningen, så mon ikke, du også får en "let" fødsel (hvis man kan tillade sig at kalde en fødsel for let)!!! hihi

Men lige gyldig hvad - så skader det jo ikke at håbe og tro på det bedste, og frygte det værste - så er man da på den sikre side... hehhe

Og iihhh hvor er du altså sød... for ja - jeg er sgu lidt træt af, at lillepigen har besluttet sig for at betale en måneds mere husleje... iiihhh, det var jo ikke meningen altså...

Men hvis jeg føder indenfor den næste uge, så håber jeg inderligt, at du følger med....!!! For du/I har jo om nogle ventet på jeres lille guldklump... også længe før, den overhovedet fandt vejen til din mave...

Og så lige mht. dit samba foreslag.... uuhhh den ville jeg da være fuldstændig med på, hvis ikke det var fordi at dumme dumme Lea prøvede at sætte gang i løjerne ved at gå 12 gange op og ned ad trapperne fra stuen og op til 5. sal.....!!! Og jep GUES WHAT... der skete ikke en skid andet end, at jeg nu OVERHOVEDET ikke på nogen måde kan bevæge mig... har simpelthen SÅ kolo-enormt ondt i mine lægmuskler - har aldrig prøvet noget lignende... så jeg kan ikke bevæge mig 2 skridt uden at jamre..... FEDT FEDT, flot Lea!!!!

Så nu vælger jeg at lægge mig på sofaen det meste af weekenden med indstillingen om, at hun ABSOLUT ikke skal komme NU, for jeg kan jo ikke føde et barn, når jeg praktisk taget føler mig andicappet.... hahahah

Anmeld

2. oktober 2010

misslea

Malene84 skriver:

sex, sex, sex -  bare ikke det man har lyst til med kæmpe mega dunk!! det hjælper vist heller ikke, hmm... men så går tiden da med noget fornuftigt. haha. Okay det bliver et mere og mere sort indlæg det her

Okay... vi laver en storm - ikke bare en storm, men en orkaaan

HIHIHI... jep jep.... vi er herre meget med på "sex-vognen"!!! Så det må blive projektet i weekenden!!!

Men jøsses... det er da totalt komisk med sådan en krop... hahah, godt der er heeeeelt mørkt i soveværelset

Anmeld

2. oktober 2010

misslea

JVIHJSH skriver:

Tak tak Håber da også der sker noget på din front så du snart kan være høj og slank med bebse i armen 

Jeg er 41+2 idag.. Men det er kun en undersøgelse imorgen hvor de så giver mig en dato hvor jeg skal sættes igang. Regner med at det bliver 42+0 jeg bliver sat igang hvis det er. Så håber bare sådan på at han kommer i mellemtiden

Nåårh okay.....!!!  Ja så kan bebs jo sagtens nå at komme af sig selv ingen

Ja min jordemor sagde også, at jeg ville få en tid på hospitalet 41+3 til undersøgelse, hvis der ikke var sket noget inden... og så ville jeg få en tid til igangsættelse dér... så det er jo samme procedure, kan jeg høre!!!

Håber ikke, at nogen af os, kommer dertil....

Anmeld

2. oktober 2010

Malene84

misslea skriver:

HIHIHI... jep jep.... vi er herre meget med på "sex-vognen"!!! Så det må blive projektet i weekenden!!!

Men jøsses... det er da totalt komisk med sådan en krop... hahah, godt der er heeeeelt mørkt i soveværelset

INGEN KOMMENTAR!!! HA HA HA HA HA HA

Stakkels mænd... Jannick kunne ikke få luft til sidst... når jeg tænker på det nu, kan jeg ligge flad af grin!!! Mig + 6,3 kilo samlet baby + MANGE EKSTRA KILO FEDT, VAND OG ANDET KLAMT!!! Men ja, man bliver krea på en helt ny måde... længe leve graviditetssex

Anmeld

2. oktober 2010

oo

misslea skriver:

Åååårrhh ja Trine - du har simpelthen SÅ ret!!! For nej tålmodighed og højgravid er bare verdens STØRSTE modpoler.... og sådan er dét bare - BASTA!!!!

Og ved du hvad... jeg tænker faktisk, at du jo allerede er godt og grundig klar til fødsel dernede, med alle de plukveer/snydeveer/småveer osv du har haft... og du har jo allerede et lille forspring ift. åbningen, så mon ikke, du også får en "let" fødsel (hvis man kan tillade sig at kalde en fødsel for let)!!! hihi

Men lige gyldig hvad - så skader det jo ikke at håbe og tro på det bedste, og frygte det værste - så er man da på den sikre side... hehhe

Og iihhh hvor er du altså sød... for ja - jeg er sgu lidt træt af, at lillepigen har besluttet sig for at betale en måneds mere husleje... iiihhh, det var jo ikke meningen altså...

Men hvis jeg føder indenfor den næste uge, så håber jeg inderligt, at du følger med....!!! For du/I har jo om nogle ventet på jeres lille guldklump... også længe før, den overhovedet fandt vejen til din mave...

Og så lige mht. dit samba foreslag.... uuhhh den ville jeg da være fuldstændig med på, hvis ikke det var fordi at dumme dumme Lea prøvede at sætte gang i løjerne ved at gå 12 gange op og ned ad trapperne fra stuen og op til 5. sal.....!!! Og jep GUES WHAT... der skete ikke en skid andet end, at jeg nu OVERHOVEDET ikke på nogen måde kan bevæge mig... har simpelthen SÅ kolo-enormt ondt i mine lægmuskler - har aldrig prøvet noget lignende... så jeg kan ikke bevæge mig 2 skridt uden at jamre..... FEDT FEDT, flot Lea!!!!

Så nu vælger jeg at lægge mig på sofaen det meste af weekenden med indstillingen om, at hun ABSOLUT ikke skal komme NU, for jeg kan jo ikke føde et barn, når jeg praktisk taget føler mig andicappet.... hahahah

åh gud, jeg vågnede igår med følelsen af at mine fødder havde været amputeret af i løbet af natten og var blevet sat rigtig dårlig på igen om morgenen! Søren måtte massere mig i live igen.

og så fik jeg såååååå ondt i maven, at jeg på et tidspunkt lå lænet henover ryglænet i sofaen med hænderne presset mod ruden ud til vejen og Søren der måtte massere lænden. det hjalp heldigvis rigtig meget, men det har nok set en aaaaaaanelse spøjst ud udefra vejen af

idag gør hele underlivet bare ondt på en rigtig ubehagelig måde og baby er ALT for aktiv  jeg kom også til at sige til Søren, at "så kan man ikke lige overskue at man kan gå i fødsel når som helst!", og det er jo lidt fjollet, for hvis det oss gør ondt i morgen så ville man jo ønske man havde født igår

iiiih, jeg håber bare snart der sker noget, for os allesammen! det er sjovt for i starten af graviditeten stod terminsdatoen og blinkede fremme i kalenderen som DEN GYLDNE DATO hvor ens barn helt sikkert kom til verden, og nu er den blevet sådan en cirka dato, som man egentlig ikke har noget imod er sat lidt for sent

Anmeld

2. oktober 2010

oo

by the way, jeg har også læst der skulle være et stof i frisk ananas der kunne sætte fødslen igang. sagen er den, at for at få nok af "stoffet" så skal man æde minimum 7 ananaser i rap....hvis man kan det OG kan overleve den mavesyre og halsbrand der uden tvivl følger med, SÅ føder man

Anmeld

2. oktober 2010

misslea

Tina&Martin skriver:

Hihi, ja lige præcis... Hun blev vist nødt til at være lidt kreativ der..

Kan også mærke at mobilen tikker ind med mange beskeder nu, efter kalenderen er slået over i oktober..
Ikke med, har du snart født.. nej nej, de lister den ind, har du det godt og hvordan går det... Sig mig, tror I ikke vi vil skrive til jer når den er kommet ud

Har fået overtalt Martin til at tage med til jordemoderen, hvis nu det er sidste besøg, men så skulle han love sin makker på arbejde at jeg IKKE fødte og at han kom på arbejde bagefter.. stakkels stressede mand hæhæ--

Ja - jeg må faktisk indrømme, at jeg er ved at blive totalt bims i kasketten af alle de telefonopringninger, sms'er og beskeder på facebook....!!! Både fra folk som bare "liiige skal høre hvordan det går" og dem som decideret spørger, om der er gang i "noget"!!!!

Altså... det er jo dejligt, at folk tænker på mig, men uuuhhh man blir' jo bare endnu mere utålmodig af det!!!!

Ja - Martin var også med igår.... eller, han har faktisk været med hver eneste gang... han vil ikke gå glip af noget som helst.. hahah!!! Men har så også et job, hvor han har mulighed for at bytte vagter, så hans arbejdstid passer ind i jordemor-besøgene... så det er jo skønt!!!

Anmeld

2. oktober 2010

misslea

Malene84 skriver:

INGEN KOMMENTAR!!! HA HA HA HA HA HA

Stakkels mænd... Jannick kunne ikke få luft til sidst... når jeg tænker på det nu, kan jeg ligge flad af grin!!! Mig + 6,3 kilo samlet baby + MANGE EKSTRA KILO FEDT, VAND OG ANDET KLAMT!!! Men ja, man bliver krea på en helt ny måde... længe leve graviditetssex

HAHAHA

Ja jeg tænkte også meget på ham i starten.... og syntes, at det var MEGA synd for ham...!!! Meeeeen NU - så er det altså bare et fælles projekt at få gang i den lille drillepind derinde, så må vi begge lige bære over med hinanden... heheh!!

PLUS jeg jo også har gjort ham opmærksom på, at han nok skal nyde det her inden fødslen, for jeg kan jo ikke love ham, hvornår der kommer gang i det, på den front igen, efter fødslen...

Og med dét i baghovedet, så kan han vidst overtales til uendelig meget graviditets-sex....  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.