Tjuhl skriver:
huhuuuuuuu! fedt at få at vide - så kan du jo FORBEREDE dig på en marathon fødsel, det er jo fino bambino, men hvis jordemoder sir du ikke får een, så får du ikke een - for jordemødrene har altid ret, basta. har jeg besluttet 
jeg er bare lige lidt bange for at jeg ville få det omvendte at vide "hej Trine, jamen du er jo kort og plump - det kommer sgu til at trække tænder ud!" 
aj hvor jeg håber aftalen holder, og jeg håber det endda lidt mere for dig end for mig selv, for din termin er trods alt om KUN fire dage!! og min er om 12
og ja din unge har ærlig talt været på vej et godt stykke tid nu. Har du overvejet at ryste kroppen lidt?? jeg tænker en god omgang samba-agtig dans kan sætte gang i noget 
forresten...tålmodighed kan IKKE rummes i en højgravid krop, sådan er dét bare, så det skal man ikke gå og undskylde for. og jeg synes ikke engang at det "bare" er det med, at man skal møde sit lille barn lige om lidt, det er også det at man står overfor en opgave som er kæmpestor og som man på en spøjs facon er kommet til at glæde sig til...eller hvad?
Åååårrhh ja Trine - du har simpelthen SÅ ret!!! For nej tålmodighed og højgravid er bare verdens STØRSTE modpoler.... og sådan er dét bare - BASTA!!!!
Og ved du hvad... jeg tænker faktisk, at du jo allerede er godt og grundig klar til fødsel dernede, med alle de plukveer/snydeveer/småveer osv du har haft... og du har jo allerede et lille forspring ift. åbningen, så mon ikke, du også får en "let" fødsel (hvis man kan tillade sig at kalde en fødsel for let)!!! hihi 

Men lige gyldig hvad - så skader det jo ikke at håbe og tro på det bedste, og frygte det værste - så er man da på den sikre side... hehhe 
Og iihhh hvor er du altså sød... for ja - jeg er sgu lidt træt af, at lillepigen har besluttet sig for at betale en måneds mere husleje... iiihhh, det var jo ikke meningen altså... 
Men hvis jeg føder indenfor den næste uge, så håber jeg inderligt, at du følger med....!!! For du/I har jo om nogle ventet på jeres lille guldklump... også længe før, den overhovedet fandt vejen til din mave... 
Og så lige mht. dit samba foreslag.... uuhhh den ville jeg da være fuldstændig med på, hvis ikke det var fordi at dumme dumme Lea prøvede at sætte gang i løjerne ved at gå 12 gange op og ned ad trapperne fra stuen og op til 5. sal.....!!! Og jep GUES WHAT... der skete ikke en skid andet end, at jeg nu OVERHOVEDET ikke på nogen måde kan bevæge mig... har simpelthen SÅ kolo-enormt ondt i mine lægmuskler - har aldrig prøvet noget lignende... så jeg kan ikke bevæge mig 2 skridt uden at jamre..... FEDT FEDT, flot Lea!!!! 
Så nu vælger jeg at lægge mig på sofaen det meste af weekenden med indstillingen om, at hun ABSOLUT ikke skal komme NU, for jeg kan jo ikke føde et barn, når jeg praktisk taget føler mig andicappet.... hahahah