Hej alle derude.... 
Aarrhhh, nu er min tålmodighed ærlig talt snart brugt op... pist væk, gone, verschwunden....!!!!
Alle andre føder børn.... bare ikke mig!!!
Jeg var til jordemor i dag, og jeg må indrømme, at hun blev rimelig overrasket over at se os......
Jordemor: "Aaaaltså lea, har du ikke født endnu??".....
Lea: "Neeeeej, men jeg vil jo bare SÅÅÅ gerne manner..."
Hun var virkelig forstående overfor vores utålmodighed, og mente faktisk, at vi om nogen havde ret til at være mega meget trætte af at vente... taget i betragtning, at vi jo snart har "ventet" i 6 uger på den lille drille-fis!!!
Hun undersøgte mig, og fatter bare ikke en bjælde af, at jeg ikke har født endnu!! Hun spurgte om jeg har meget ondt mellem stængerne.... og jæs jæs, det kunne jeg jo kun sige ja til!! HUn smilede og sagde, at det forstod hun godt, for hun havde da sjældent oplevet en baby stå så langt nede i bækkenet uden at der var små-veer....!!! Aaarmen altså lille pige... KOM NU UUUD!!! Vi er jo allesammen HERRE klar til din ankomst.... og tydeligvis er mit understel også mere end klar!!!! 
OG... så sagde hun fandme, at alt tydede på, at jeg får en nem, hurtig og problemfri fødsel..... "du er jo i super form, høj og slank, og din krop er bare SÅ klar"!!!! (hihi.... høj og slank... fedt at få at vide, når man er højgravid og føler sig MEGA uhandy) 
....."hihi... hørte du det skat... hun kaldte mig høj og slank???" - tjaaa der skal da ikke meget til at gøre en højgravid kvinde lykkelig.... 
Meeeen må være ærlig at sige, at jeg ikke helt tør tro på det... håååber jo selvfølgelig, meeen har nu også forberedt mig på en maraton-fødsel - just in case 
Nåårh men lillepigen har det strålende derinde.... perfekt hjertelyd, ligger klar til fødsel og har taget godt på de sidste 2 uger... så vores lille bitte pige har paceret de 3 kg ifølge jordemor.... det er da NAJS.... heheh 
Så selvom jeg er ved at blive bimme-lim i kasketten over at føle, at jeg AAAALDRIG blir mor, og at vores baby har besluttet sig for at blive boende i min mave for eeeeevigt, så er jeg glad, for hun har det som blommen i et æg derinde.... 
hun mente bestemt ikke, at der ville gå længe, før vi mødes på FG!!! 

Jeg har lavet en DEAL med Tjuhl om at vi føder inden næste weekend, og jeg agter at holde min del af aftalen.... HAHAH...!!!
Bare en lille beretning fra mig, som egentlig er lidt flov over den mistede tålmodighed.... sååå please bær' over med mig... 
Hav en deejlig weekend alle zusammen
Lea