Så tog de mine æg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Lisbeth1985

Krydser fingre for jer Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

otlitrom

Lisbeth1985 skriver:

Krydser fingre for jer Kram

Mange tak for hilsnerne allesammen. Har ikke svaret alle, men jeg er SÅ glad for hver og en! I er skønne!!

Anmeld

30. september 2010

Sofia

Hihihi jeg eeeelsker dit profilbillede!!!  Hepper på dig alle de næste 44 timer, og derefter i 14 dage, I promise!

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

Sofia skriver:

Hihihi jeg eeeelsker dit profilbillede!!!  Hepper på dig alle de næste 44 timer, og derefter i 14 dage, I promise!

Tak søde! Og ja, profilbilledet ændrer sig lidt efter, hvordan status er

Anmeld

30. september 2010

businesstigger

kitty skriver:

Jeg ved jo du er aktiv zoo-gænger, så jeg forventer nærmest at se Jer, hvis vi ender der

Jeg ved ikke hvad vi ender med at se. Jeg tror bare jeg har brug for noget "feel good". filmen "Salt" var i hvert fald ikke lige mig.. Den var OK, men ikke en "wow, fantastisk"-film!

Manden har lige købt ind til at lave flæskesteg med rødkål i aften Han har store ambitioner

Vi fornyer vores årskort!

Flæskesteg og rødkål lyder rigtig godt. Håber ikke det var for optimistisk.

En film jeg kan se om og om igen og grine af hver gang er Wonderboys med Michael Douglas, Robert Downey Jr og Tobey Maguire.

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

Vi fornyer vores årskort!

Flæskesteg og rødkål lyder rigtig godt. Håber ikke det var for optimistisk.

En film jeg kan se om og om igen og grine af hver gang er Wonderboys med Michael Douglas, Robert Downey Jr og Tobey Maguire.

Den er hermed strøget på listen

Anmeld

30. september 2010

businesstigger

kitty skriver:

Den er hermed strøget på listen

Den har sådan en god skæv humor. Klart en af mine all time favoritter!

Anmeld

30. september 2010

Becks

kitty skriver:

... og 8 æg blev det til! Efter sigende skulle det være godt, men jeg aner det ikke.. Må indrømme at jeg blev lidt skuffet, men jeg ved ikke hvorfor... Jeg tror håbet og ønsket er SÅ stort, at der bare skulle være så mange, at det lykkedes denne gang. Men 8 æg er fint, det véd jeg!

Sædprøven fra manden var også fin. Antallet fik vi ikke at vide, men bare at den var god. Og det er jo godt

Selv ægudtagningen var jeg meget nervøs for.. Men på den anden side af det var det ikke slemt. Jeg er øm i underlivet, og skal forholde mig i ro. Men jeg har det rigtig fint, og kan ikke mærke den medicin og smertestillende jeg har fået. Jeg er "bare mig selv"

På lørdag ringer de til os. De ringer ligemeget hvad. Men vi håber de ringer med gode nyheder, får så skal ægget/æggene lægges tilbage ved middagstid.

Så det er NU alt Jeres baby-støv og gode vibrationer skal sendes vores vej. For det er NU det virkelig gælder!! Det bliver 44 lange timer at vente på opkaldet, om der er befrugtede æg.. Men det er jo en del af legen!

Uh hvor godt søde...

Alt hvad der kan krydses på mig, forbliver hermed krydset til på lørdag, og de næste 14 dage derefter!!!!

Anmeld

30. september 2010

VNB

Hvor er det skønt at høre at ÆU gik godt! Og tillykke med 8 SUPER æg!!!!  

er HELT SIKKER på at det er mere end rigeligt  

og nu kan du klappe dig selv på skulderen og slappe rigtig godt af, for du har gjort et STORT stykke arbejde - og med et bravur resultat!

Nu venter vi bare i spænding på at høre nærmere på lørdag!

Vil sende gode tanker, vibrationer og krydsede fingre afsted sammen med mægden af alle de andres til jer!

Anmeld

30. september 2010

Kuk

Hey Kitty

Det skal nok gå. Jeg havde kun 4, men alle 4 blev befrugtet. Fik sat 2 op, de blev ikke til noget. Jeg blev mega skuffet og mega ked af det, for jeg regnede helt sikkert med at der var bid  

Men de andre to blev frosset ned. Så blev de tøet op og overlevede begge to, men kun det ene videredelte sig. Så der blev kun sat et lille bitte æg op, men det var kvalitet ;-) og nu er jeg 10+0 - Yihaaa.. så 8 æg er bare fint, det skal nok gå, jeg krydser alt og sender massere af god karma. You can do it

Knus Kuk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.