kitty skriver:
Vi har ingen planer. Hvis jeg har det godt i aften har vi snakket om at gå ud og spise. Men det ved jeg ikke endnu. Ellers bestiller vi mad. I morgen kunne jeg forestille mig vi måske tog i biffen. Kan du anbefale noget godt? Lørdag skal ægget/æggene jo gerne lægges tilbage, og så kommer vores vennepar og laver mad herhjemme, så vi kan slappe af alle 4, se film, drikke te og spise kage!
Så lidt planer har vi.. Nu skal tiden bare gå hurtigt!! 
Jeg tror vores unger bliver lige til Zoo, hvis det bliver en blanding af en rugemis og en bjørn 
Det lyder da som okay planer. Hyggelige men ikke for voldsomme når nu du har fået tømt alle æggene ud.
Af film at se så har jeg ikke været meget i biffen på det sidste. Dem jeg har set har været Baby Surprise og The Expendables. Den første er sød romantisk komedie om en kvinde der mangler Mr. Right og vælger sæddoner i stedet så hun kan blive mor. Selvf. med en masse forviklinger undervejs.
Den anden er ren action film med Sylvester Stalone, Jet Lee, Dolph Lundgren osv.
Jo og så har jeg set Inception. Den er også ret god.
Ellers kunne jeg selv finde på at gå ind og se:
Going The Distance eller The Kids Are All Right hvis det skulle være lidt let underholdning.
Alexander og jeg kom gerne og besøgte jer i Zoo hvis I endte der 
Anmeld