Så tog de mine æg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Malene76

kitty skriver:

Ja, jeg  har også selv nydt godt af opdateringer fra især Mia Maia, fordi hun var tre skridt foran i behandlingen. Så jeg har hele tiden vidst hvad næste skridt har været. Og det synes jeg er fantastisk! Du må gerne skrive og spørge, hvis der er en eller anden ting du vil vide. Husk det

Hvornår skal du starte på Gonal-f? Synes 4 uger på næsespray er længe, men det kan godt være jeg allerede har glemt lykkeligt, hvor længe jeg fik det!

Ja, mine aftner er tilbage. Det er slet ikke så tosset Håber du slipper for symptomer i 4. uge også! Det er jo heldigvis ikke et krav, at man skal blive dårlig

Jeg skal starte med indsprøjtnngerne den 6. okt. hvor vi igen har en aftale på Bræstrup. Jeg frygter det lidt, men bliver ved med at overbevise mig om at masser af folk gør dette her hver dag, bl.a. flere i min familie der har sukersyge og at det jo nok ikke er så slemt. Der skulle jo gerne i den sidste ende komme det mest fantastiske ud af det, det er en temmelig stor motivationsfaktor.  Kender flere hvor hormornerne stort set ikehar påvirket dem, satser på at gøre dem kunsten efter. Men nu må vi se.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Lou

kitty skriver:

Ja, nu efter jeg er færdig med hormonerne kan jeg faktisk godt holde mig vågen til kl er mere end 21, så de seneste aftener har vi haft stearinlys tændt, og har drukket te. Eller jeg har, tror manden synes te er lidt for fimset Men det har været hyggeligt, efteråret og vinteren er bare hyggelig på en anden måde

Og ja, jeg håber da på en lille gave. Bare en lille bitte mikroskopisk ting. Så ville jeg blive glad!

HAHA skønt..... det er jo ligsom at få sit liv tilbage hva.. man kommer pludselig til at værdsætte alle de ting som normalt tager for givet. Hvor er det skønt at i kan nyde aftenerne sammen... hihi griner.. te fimset.. ja hvad er det med mænd og te... Jeg forbinder også bare efterår vinter med starinlys, tv serier, gode film, hjemmebag (hvis man orker en gang i mellem) og hygge te!! Men faktisk ender vi somregel med at drikke kaffe.. øv man er vane mennesker...!

Uhh hvor er jeg spændt på om du får en lille gave hihi, det håber håber jeg.. det har man altså virkelig brug for nogle gange. Bare lidt blomster eller en æske chokolade gør underværker...

Afventer lille opdatering hihi

Anmeld

30. september 2010

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

... og 8 æg blev det til! Efter sigende skulle det være godt, men jeg aner det ikke.. Må indrømme at jeg blev lidt skuffet, men jeg ved ikke hvorfor... Jeg tror håbet og ønsket er SÅ stort, at der bare skulle være så mange, at det lykkedes denne gang. Men 8 æg er fint, det véd jeg!

Sædprøven fra manden var også fin. Antallet fik vi ikke at vide, men bare at den var god. Og det er jo godt

Selv ægudtagningen var jeg meget nervøs for.. Men på den anden side af det var det ikke slemt. Jeg er øm i underlivet, og skal forholde mig i ro. Men jeg har det rigtig fint, og kan ikke mærke den medicin og smertestillende jeg har fået. Jeg er "bare mig selv"

På lørdag ringer de til os. De ringer ligemeget hvad. Men vi håber de ringer med gode nyheder, får så skal ægget/æggene lægges tilbage ved middagstid.

Så det er NU alt Jeres baby-støv og gode vibrationer skal sendes vores vej. For det er NU det virkelig gælder!! Det bliver 44 lange timer at vente på opkaldet, om der er befrugtede æg.. Men det er jo en del af legen!

Er du så min lille missekat igen, altså nu hvor der ikke liiiiige er æg i rugekassen???

Og ja det er så nu de er igang med håndmixeren for at få dejen GOOOD inden den ryger tilbage i ovnen.

Knus og kram.

Ps. du veeeed jeg sender ALT mit baby-energi afsted, så deeet!

Anmeld

30. september 2010

businesstigger

kitty skriver:

Vi har ingen planer. Hvis jeg har det godt i aften har vi snakket om at gå ud og spise. Men det ved jeg ikke endnu. Ellers bestiller vi mad. I morgen kunne jeg forestille mig vi måske tog i biffen. Kan du anbefale noget godt? Lørdag skal ægget/æggene jo gerne lægges tilbage, og så kommer vores vennepar og laver mad herhjemme, så vi kan slappe af alle 4, se film, drikke te og spise kage! Så lidt planer har vi.. Nu skal tiden bare gå hurtigt!!

Jeg tror vores unger bliver lige til Zoo, hvis det bliver en blanding af en rugemis og en bjørn

Det lyder da som okay planer. Hyggelige men ikke for voldsomme når nu du har fået tømt alle æggene ud.

Af film at se så har jeg ikke været meget i biffen på det sidste. Dem jeg har set har været Baby Surprise og The Expendables. Den første er sød romantisk komedie om en kvinde der mangler Mr. Right og vælger sæddoner i stedet så hun kan blive mor. Selvf. med en masse forviklinger undervejs.

Den anden er ren action film med Sylvester Stalone, Jet Lee, Dolph Lundgren osv.

Jo og så har jeg set Inception. Den er også ret god.

Ellers kunne jeg selv finde på at gå ind og se:

Going The Distance eller The Kids Are All Right hvis det skulle være lidt let underholdning.

Alexander og jeg kom gerne og besøgte jer i Zoo hvis I endte der

Anmeld

30. september 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

... og 8 æg blev det til! Efter sigende skulle det være godt, men jeg aner det ikke.. Må indrømme at jeg blev lidt skuffet, men jeg ved ikke hvorfor... Jeg tror håbet og ønsket er SÅ stort, at der bare skulle være så mange, at det lykkedes denne gang. Men 8 æg er fint, det véd jeg!

Sædprøven fra manden var også fin. Antallet fik vi ikke at vide, men bare at den var god. Og det er jo godt

Selv ægudtagningen var jeg meget nervøs for.. Men på den anden side af det var det ikke slemt. Jeg er øm i underlivet, og skal forholde mig i ro. Men jeg har det rigtig fint, og kan ikke mærke den medicin og smertestillende jeg har fået. Jeg er "bare mig selv"

På lørdag ringer de til os. De ringer ligemeget hvad. Men vi håber de ringer med gode nyheder, får så skal ægget/æggene lægges tilbage ved middagstid.

Så det er NU alt Jeres baby-støv og gode vibrationer skal sendes vores vej. For det er NU det virkelig gælder!! Det bliver 44 lange timer at vente på opkaldet, om der er befrugtede æg.. Men det er jo en del af legen!

jeg har lige sendt alle mine "befrugtet æg" vibrationer jeres vej!!! uh jeg har en god fornemmelse omkring dette:0)

og jeg er glad for at høre at du har det godt!

mange store knus

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

Malene76 skriver:

Jeg skal starte med indsprøjtnngerne den 6. okt. hvor vi igen har en aftale på Bræstrup. Jeg frygter det lidt, men bliver ved med at overbevise mig om at masser af folk gør dette her hver dag, bl.a. flere i min familie der har sukersyge og at det jo nok ikke er så slemt. Der skulle jo gerne i den sidste ende komme det mest fantastiske ud af det, det er en temmelig stor motivationsfaktor.  Kender flere hvor hormornerne stort set ikehar påvirket dem, satser på at gøre dem kunsten efter. Men nu må vi se.

Jeg var heller ikke helt vild med tanken om at skulle stikke i mig selv - selvom jeg gør det dagligt på arbejde! Det ér bare noget andet, når det er en selv. Men det er gået så fint! Og du finder hurtigt ud af, hvor du synes du bliver øm, og hvor du intet mærker! Den eneste der har "bidt" har været ægløsningssprøjten. Den sved som et hvepsestik.

Det skal nok gå det hele, du skal nok gøre dem kunsten efter!

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Det lyder da som okay planer. Hyggelige men ikke for voldsomme når nu du har fået tømt alle æggene ud.

Af film at se så har jeg ikke været meget i biffen på det sidste. Dem jeg har set har været Baby Surprise og The Expendables. Den første er sød romantisk komedie om en kvinde der mangler Mr. Right og vælger sæddoner i stedet så hun kan blive mor. Selvf. med en masse forviklinger undervejs.

Den anden er ren action film med Sylvester Stalone, Jet Lee, Dolph Lundgren osv.

Jo og så har jeg set Inception. Den er også ret god.

Ellers kunne jeg selv finde på at gå ind og se:

Going The Distance eller The Kids Are All Right hvis det skulle være lidt let underholdning.

Alexander og jeg kom gerne og besøgte jer i Zoo hvis I endte der

Jeg ved jo du er aktiv zoo-gænger, så jeg forventer nærmest at se Jer, hvis vi ender der

Jeg ved ikke hvad vi ender med at se. Jeg tror bare jeg har brug for noget "feel good". filmen "Salt" var i hvert fald ikke lige mig.. Den var OK, men ikke en "wow, fantastisk"-film!

Manden har lige købt ind til at lave flæskesteg med rødkål i aften Han har store ambitioner

Anmeld

30. september 2010

Meliora

kitty skriver:

Sender kilovis af babystøv og gode tanker, din vej:-) Håber virkelig for jer at der bliver gevinst:-)

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

ja, det gir mening - det foregår lidt på samme måde herhjemme, bortset fra at Søren bare helt glemmer at købe noget overhovedet

jæsjæs, frisøsen Trine...eller...det er mest bare fordi jeg godt kan lide at klippe i ting og Søren er for nærig til at gå til frisør. Det blev temmelig kort denne gang, fordi jeg var så godt igang før han spurgte om han måtte se sig i spejlet  på den anden side fik jeg engang klippet ham PRÆCIS som poul kjøller (minus pandehåret), så alt er nærmest bedre end det

Ingen gave.. Hvad sagde jeg. Han havde sørme glemt koden til sit dankort, selvom det er lykkes ham at købe en KÆMPE flæskesteg til aftensmad....... Han er og bliver en..... en Bjørn..

Anmeld

30. september 2010

NessaXenia

jeg håber det bedste for dig kitty

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.