Så tog de mine æg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.867 visninger
67 svar
0 synes godt om
30. september 2010

otlitrom

... og 8 æg blev det til! Efter sigende skulle det være godt, men jeg aner det ikke.. Må indrømme at jeg blev lidt skuffet, men jeg ved ikke hvorfor... Jeg tror håbet og ønsket er SÅ stort, at der bare skulle være så mange, at det lykkedes denne gang. Men 8 æg er fint, det véd jeg!

Sædprøven fra manden var også fin. Antallet fik vi ikke at vide, men bare at den var god. Og det er jo godt

Selv ægudtagningen var jeg meget nervøs for.. Men på den anden side af det var det ikke slemt. Jeg er øm i underlivet, og skal forholde mig i ro. Men jeg har det rigtig fint, og kan ikke mærke den medicin og smertestillende jeg har fået. Jeg er "bare mig selv"

På lørdag ringer de til os. De ringer ligemeget hvad. Men vi håber de ringer med gode nyheder, får så skal ægget/æggene lægges tilbage ved middagstid.

Så det er NU alt Jeres baby-støv og gode vibrationer skal sendes vores vej. For det er NU det virkelig gælder!! Det bliver 44 lange timer at vente på opkaldet, om der er befrugtede æg.. Men det er jo en del af legen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Sees

kitty skriver:

... og 8 æg blev det til! Efter sigende skulle det være godt, men jeg aner det ikke.. Må indrømme at jeg blev lidt skuffet, men jeg ved ikke hvorfor... Jeg tror håbet og ønsket er SÅ stort, at der bare skulle være så mange, at det lykkedes denne gang. Men 8 æg er fint, det véd jeg!

Sædprøven fra manden var også fin. Antallet fik vi ikke at vide, men bare at den var god. Og det er jo godt

Selv ægudtagningen var jeg meget nervøs for.. Men på den anden side af det var det ikke slemt. Jeg er øm i underlivet, og skal forholde mig i ro. Men jeg har det rigtig fint, og kan ikke mærke den medicin og smertestillende jeg har fået. Jeg er "bare mig selv"

På lørdag ringer de til os. De ringer ligemeget hvad. Men vi håber de ringer med gode nyheder, får så skal ægget/æggene lægges tilbage ved middagstid.

Så det er NU alt Jeres baby-støv og gode vibrationer skal sendes vores vej. For det er NU det virkelig gælder!! Det bliver 44 lange timer at vente på opkaldet, om der er befrugtede æg.. Men det er jo en del af legen!

Ihh, hvor jeg krydser, ønsker, tænker og håber på jeres vegne!!!

Anmeld

30. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

kitty skriver:

Skønne søde dejlige Kitty. Hvor er det bare fedt med 8 lækre, tykke, stærke æg. Jeg er sikker på der nok skal blive noget ud af nogle af dem.

Good vibes herfra til dig smuksak. Krydser alt hvad der kan krydses og hepper.

Anmeld

30. september 2010

oo

som sagt så er 8 æg et rigtig flot højt antal at slippe afsted med - og som også sagt så er det KVALITET og ikke KVANTITET der gælder i det her

jeg hepper helt vildt!! forestil dig en hvalros der tager tilløb og får lavet et lille spjæt og klapper sine forpoter sammen i begejstring - det er mig

Anmeld

30. september 2010

FrkC

!!! Jeg krydser alt hva jeg kan krydse !!

Sender masser af baby-støv og positivivibrationer i jeres retning søde

Anmeld

30. september 2010

Mathilde

Uhh hvor spændende ja det bliver nogle lange timer for jer!

Jeg håber det bedste, sender en kæmpe omgang baby-støv og krydser mine små fingre

Anmeld

30. september 2010

Malene76

kitty skriver:

Hej Kitty..

Det er da bare super og vildt spændende. Kan forestille mig at ventetiden er ulideligt!! Krydser fingre for befrugtning. Alt det bedste for jer.

MVH Malene

Anmeld

30. september 2010

MariaJ

Pyh, det bliver nogle lange dage til på lørdag, men tillykke med de otte flotte æggebasser, og så krydser jeg alt hvad jeg kan for en masse små befrugtede minikitty-æg på lørdag .

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

som sagt så er 8 æg et rigtig flot højt antal at slippe afsted med - og som også sagt så er det KVALITET og ikke KVANTITET der gælder i det her

jeg hepper helt vildt!! forestil dig en hvalros der tager tilløb og får lavet et lille spjæt og klapper sine forpoter sammen i begejstring - det er mig

Hihihi! Der fik du mig lige til at grine så det ku mærkes i de tomme æggestokke

Jeg ved godt det med kvali og kvanti. Jeg ved heller ikke hvor jeg får den tossede idé med 8 ikke er nok! Hvis de er gode er det jo rigeligt! Jeg skal ikke klage. Damen ved siden af (der hvor jeg skulle sove rusen ud, men hvor det var bjørnen der faldt i søvn) hun fik kun 1.... 1 æg.... Det par har vi sendt mange gode tanker på vej hjem!

Anmeld

30. september 2010

oo

kitty skriver:

Hihihi! Der fik du mig lige til at grine så det ku mærkes i de tomme æggestokke

Jeg ved godt det med kvali og kvanti. Jeg ved heller ikke hvor jeg får den tossede idé med 8 ikke er nok! Hvis de er gode er det jo rigeligt! Jeg skal ikke klage. Damen ved siden af (der hvor jeg skulle sove rusen ud, men hvor det var bjørnen der faldt i søvn) hun fik kun 1.... 1 æg.... Det par har vi sendt mange gode tanker på vej hjem!

puha, den er barskt, den med det ene æg

men hallo!! OTTE æg, som jeg er sikker på er af superkvalitet (her er en af de situationer hvor økologi ikke kommer i forreste række ) OG en god sædprøve fra gemalen....what more could a Kitty ask for?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.