... og 8 æg blev det til! Efter sigende skulle det være godt, men jeg aner det ikke.. Må indrømme at jeg blev lidt skuffet, men jeg ved ikke hvorfor... Jeg tror håbet og ønsket er SÅ stort, at der bare skulle være så mange, at det lykkedes denne gang. Men 8 æg er fint, det véd jeg!
Sædprøven fra manden var også fin. Antallet fik vi ikke at vide, men bare at den var god. Og det er jo godt

Selv ægudtagningen var jeg meget nervøs for.. Men på den anden side af det var det ikke slemt. Jeg er øm i underlivet, og skal forholde mig i ro. Men jeg har det rigtig fint, og kan ikke mærke den medicin og smertestillende jeg har fået. Jeg er "bare mig selv" 
På lørdag ringer de til os. De ringer ligemeget hvad. Men vi håber de ringer med gode nyheder, får så skal ægget/æggene lægges tilbage ved middagstid.

Så det er NU alt Jeres baby-støv og gode vibrationer skal sendes vores vej. For det er NU det virkelig gælder!! Det bliver 44 lange timer at vente på opkaldet, om der er befrugtede æg.. Men det er jo en del af legen!

Anmeld