Så tog de mine æg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

businesstigger

kitty skriver:

Hihihi! Nej, men det vil nok alligevel være et mysterie at rugemis og en bjørn får kattekyllinger Dét er da lige til Discovery

Jeg tror Greys bliver min ven de næste par dage. Og så vil jeg nyde godt af at jeg stressede af på Izzie-måden igår og fik bagt alt for mange muffins!

Havde ikke taget højde for sammensætningen jo inkluderede ikke bare en rugemis men også en bjørn og derfor vel det jo nok alligevel skabe lige så meget påstyr når nu I får jeres kattekyllinger!!!

Skal nok heppe på jeres 8 æg og at de deler sig lige som de skal!

Iiiiih bare jeg havde stresset på Izzie måden også. Er lækkersulten!

Har I så spændende planer for weekenden intil I får svar?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Riksen

8 æg!! Det er da flot! Ih, hvor spændende!

Jeg håber for jer at de ringer med gode nyheder på lørdag!

Anmeld

30. september 2010

Karo

Nej, hvor er det bare spændende

Nu er jeg jo nød til at kigge herind på lørdag og se om du har fået dine æg tilbage

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Havde ikke taget højde for sammensætningen jo inkluderede ikke bare en rugemis men også en bjørn og derfor vel det jo nok alligevel skabe lige så meget påstyr når nu I får jeres kattekyllinger!!!

Skal nok heppe på jeres 8 æg og at de deler sig lige som de skal!

Iiiiih bare jeg havde stresset på Izzie måden også. Er lækkersulten!

Har I så spændende planer for weekenden intil I får svar?

Vi har ingen planer. Hvis jeg har det godt i aften har vi snakket om at gå ud og spise. Men det ved jeg ikke endnu. Ellers bestiller vi mad. I morgen kunne jeg forestille mig vi måske tog i biffen. Kan du anbefale noget godt? Lørdag skal ægget/æggene jo gerne lægges tilbage, og så kommer vores vennepar og laver mad herhjemme, så vi kan slappe af alle 4, se film, drikke te og spise kage! Så lidt planer har vi.. Nu skal tiden bare gå hurtigt!!

Jeg tror vores unger bliver lige til Zoo, hvis det bliver en blanding af en rugemis og en bjørn

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

Karo skriver:

Nej, hvor er det bare spændende

Nu er jeg jo nød til at kigge herind på lørdag og se om du har fået dine æg tilbage

Jeg skal i hvert fald nok opdatere! Hvor hurtigt ved jeg ikke, det er alt efter resultatet

Anmeld

30. september 2010

Chalala85

Jeg sender en kæmpe omgang baby støv og håber virkelig det er positive nyheder på lørdag

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

Malene76 skriver:

Hej Kitty..

Det er da bare super og vildt spændende. Kan forestille mig at ventetiden er ulideligt!! Krydser fingre for befrugtning. Alt det bedste for jer.

MVH Malene

Hej Malene!

Tak! Jeg håber det går godt for Jer også? Det varer jo ikke længe før det er Jeres tur til at stå samme sted!

Hvordan går det med medicinen. Plaget af den? Jeg har virkelig kunnet mærke en ændring i min krop og min træthed siden tirsdag, hvor jeg om morgenen tog det sidste pust synarela. Jeg kan være vågen om aftnen, det er helt fantastisk Fagre nye verden efter 21.00

Håber det bedste for Jer! Tænker på Jer!

Anmeld

30. september 2010

Maise

Sender dig mine skruk vibes og i øvrigt er 8 æg SUPER flot mand

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

Chalala85 skriver:

Jeg sender en kæmpe omgang baby støv og håber virkelig det er positive nyheder på lørdag

Tak søde. Og god bedring til dig!

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

Maise skriver:

Sender dig mine skruk vibes og i øvrigt er 8 æg SUPER flot mand

Fanks a låt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.