Så tog de mine æg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

helora

Kom så octo-mom Nej, otte æg er da helt vildt flot. Hvis bare halvdelen af dem deler sig som de skal har du stadig til fryseren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

otlitrom

helora skriver:

Kom så octo-mom Nej, otte æg er da helt vildt flot. Hvis bare halvdelen af dem deler sig som de skal har du stadig til fryseren

Haha! Ja, det er som at lave mad til flere dage. Så er der også til fryseren Jeg vil SÅ gerne have et par eskimo-æg også, for så behøver jeg ikke nødvendigvis igennem den lange hormonbehandling igen. Så ér der en chance mere i fryseren!!

Anmeld

30. september 2010

Chalala85

kitty skriver:

Tak søde. Og god bedring til dig!

Tak sveske, er heldig vis på sidste vers nu

Anmeld

30. september 2010

Lou

Uhh hvor er det altså bare spændende  Jeg synes det lyder helt fantastisk med de 8 æg, der skal helt sikkert nok være den mest fantastiske baby  i mellem... Uhh kan godt forstå at ventetiden fra nu af bare er ulidelig. Så må i få tiden til at gå med hygge BB film og take out lyder bare skønt.. nu er det jo ved at være mørkt igen om aftenen så det kan jo blive helt romantsik med candle ligts hihi..

Og så synes jeg da lige manden skal købe en rigtig gave.. det fortjener man da når man sådan bliver "degraderet" til hønemor på denne måde...

Kram Lou

Anmeld

30. september 2010

Malene76

kitty skriver:

Hej Malene!

Tak! Jeg håber det går godt for Jer også? Det varer jo ikke længe før det er Jeres tur til at stå samme sted!

Hvordan går det med medicinen. Plaget af den? Jeg har virkelig kunnet mærke en ændring i min krop og min træthed siden tirsdag, hvor jeg om morgenen tog det sidste pust synarela. Jeg kan være vågen om aftnen, det er helt fantastisk Fagre nye verden efter 21.00

Håber det bedste for Jer! Tænker på Jer!

Ja det er forhåbentlig snart os der står samme sted som jer. Derfor er det også så spændende at læse om jeres erfaringer som jo er lidt længere fremme end mig. Jeg reagere stadig ikke videre på min næsespray, så vi venter i spænding... eller noget..  Sygegplejrsken sagde at man ofte ville mærke noget i 3,4 uge og jeg starter på 4 uge på mandag, så må vi se om det starter der. Tænk at du har fået din aften tilbage!! Det er jo stort.

Jeg tænker også på jer og holder øje med diverse opdateringer fra din side af.  Krydser fingre for positiv resultat på lørdag.

MVH Malene

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

Lou skriver:

Uhh hvor er det altså bare spændende  Jeg synes det lyder helt fantastisk med de 8 æg, der skal helt sikkert nok være den mest fantastiske baby  i mellem... Uhh kan godt forstå at ventetiden fra nu af bare er ulidelig. Så må i få tiden til at gå med hygge BB film og take out lyder bare skønt.. nu er det jo ved at være mørkt igen om aftenen så det kan jo blive helt romantsik med candle ligts hihi..

Og så synes jeg da lige manden skal købe en rigtig gave.. det fortjener man da når man sådan bliver "degraderet" til hønemor på denne måde...

Kram Lou

Ja, nu efter jeg er færdig med hormonerne kan jeg faktisk godt holde mig vågen til kl er mere end 21, så de seneste aftener har vi haft stearinlys tændt, og har drukket te. Eller jeg har, tror manden synes te er lidt for fimset Men det har været hyggeligt, efteråret og vinteren er bare hyggelig på en anden måde

Og ja, jeg håber da på en lille gave. Bare en lille bitte mikroskopisk ting. Så ville jeg blive glad!

Anmeld

30. september 2010

Mor til prinsessen :-)

kitty skriver:

... og 8 æg blev det til! Efter sigende skulle det være godt, men jeg aner det ikke.. Må indrømme at jeg blev lidt skuffet, men jeg ved ikke hvorfor... Jeg tror håbet og ønsket er SÅ stort, at der bare skulle være så mange, at det lykkedes denne gang. Men 8 æg er fint, det véd jeg!

Sædprøven fra manden var også fin. Antallet fik vi ikke at vide, men bare at den var god. Og det er jo godt

Selv ægudtagningen var jeg meget nervøs for.. Men på den anden side af det var det ikke slemt. Jeg er øm i underlivet, og skal forholde mig i ro. Men jeg har det rigtig fint, og kan ikke mærke den medicin og smertestillende jeg har fået. Jeg er "bare mig selv"

På lørdag ringer de til os. De ringer ligemeget hvad. Men vi håber de ringer med gode nyheder, får så skal ægget/æggene lægges tilbage ved middagstid.

Så det er NU alt Jeres baby-støv og gode vibrationer skal sendes vores vej. For det er NU det virkelig gælder!! Det bliver 44 lange timer at vente på opkaldet, om der er befrugtede æg.. Men det er jo en del af legen!

Krydser fingre for det lykkes

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

Malene76 skriver:

Ja det er forhåbentlig snart os der står samme sted som jer. Derfor er det også så spændende at læse om jeres erfaringer som jo er lidt længere fremme end mig. Jeg reagere stadig ikke videre på min næsespray, så vi venter i spænding... eller noget..  Sygegplejrsken sagde at man ofte ville mærke noget i 3,4 uge og jeg starter på 4 uge på mandag, så må vi se om det starter der. Tænk at du har fået din aften tilbage!! Det er jo stort.

Jeg tænker også på jer og holder øje med diverse opdateringer fra din side af.  Krydser fingre for positiv resultat på lørdag.

MVH Malene

Ja, jeg  har også selv nydt godt af opdateringer fra især Mia Maia, fordi hun var tre skridt foran i behandlingen. Så jeg har hele tiden vidst hvad næste skridt har været. Og det synes jeg er fantastisk! Du må gerne skrive og spørge, hvis der er en eller anden ting du vil vide. Husk det

Hvornår skal du starte på Gonal-f? Synes 4 uger på næsespray er længe, men det kan godt være jeg allerede har glemt lykkeligt, hvor længe jeg fik det!

Ja, mine aftner er tilbage. Det er slet ikke så tosset Håber du slipper for symptomer i 4. uge også! Det er jo heldigvis ikke et krav, at man skal blive dårlig

Anmeld

30. september 2010

helora

kitty skriver:

Haha! Ja, det er som at lave mad til flere dage. Så er der også til fryseren Jeg vil SÅ gerne have et par eskimo-æg også, for så behøver jeg ikke nødvendigvis igennem den lange hormonbehandling igen. Så ér der en chance mere i fryseren!!

Nemlig Vi har selv 5 æg liggende i en fryser på Rigshospitalet. Vi får dem dog nok ikke brugt - i hvert fald ikke alle sammen

Krydser alt, hvad der krydses kan for, at alt går som det skal på lørdag. Glæder mig til en update

Anmeld

30. september 2010

lotte32

Ej, hvor flot med 8 æg håber da jeg kan ruge ligeså flot som du har gjort det glæder mig til at høre update og krydser for jer

Knus Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.