Rosa skriver:
HVAD??? Det er da pudsigt at det kommer sådan ligepludselig fra den ene dag til den anden 
Men altså - jeg har efterhånden lært at tackle det og hvis jeg selv skal sige det så er temperamentsfulde børn bare dødcharmerende og udfordringerne er spændende, om end dødfrustrerende til tider!
Jeg var selv et barn med temperament, og min mor kæmpede sine kampe med mig, men i dag ser hun tilbage på det med et stort smil, fordi der kom så mange fantastiske samtaler og situationer ud af det, og som regel går temperament, vilje, selvstændighed og kreativitet jo hånd i hånd! 
Ja hehe...det satans tigerspring!!!!!!!!!
Men du har ret, jeg vil også hellere have at Runa viser sin selvstændighed og vilje..så hun ikke bliver én der lader sig tromle.
Har lige puttet hende..ad to omgange.. og er helt mørbanket..mentalt. For hulan da hvor hun skreg
Har de sidste desperate 10 min siddet og sunget/messet: Lille Runa, nu skal du altså sove, lille Runa nu skal du altså soooove og bum bummelum, nu skal du altså so-oove. Lille Runa og kl. den er tusind, lille Runa og kl. den er tuuuusind og bum bummelum og kl. den er tu-usind...på melodi af Lille Soldat. Det virkede!!!!
Den er tyvstjålet fra bogen: Hvor Lagde Jeg Babyen?
Anmeld