Runa 4 måneder - massiv billedspam ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Pige2009

Herlige billeder af jer begge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

dorthemus

Rosa skriver:

HVAD??? Det er da pudsigt at det kommer sådan ligepludselig fra den ene dag til den anden Men altså - jeg har efterhånden lært at tackle det og hvis jeg selv skal sige det så er temperamentsfulde børn bare dødcharmerende og udfordringerne er spændende, om end dødfrustrerende til tider! Jeg var selv et barn med temperament, og min mor kæmpede sine kampe med mig, men i dag ser hun tilbage på det med et stort smil, fordi der kom så mange fantastiske samtaler og situationer ud af det, og som regel går temperament, vilje, selvstændighed og kreativitet jo hånd i hånd!

Ja hehe...det satans tigerspring!!!!!!!!!  

Men du har ret, jeg vil også hellere have at Runa viser sin selvstændighed og vilje..så hun ikke bliver én der lader sig tromle.

Har lige puttet hende..ad to omgange.. og er helt mørbanket..mentalt. For hulan da hvor hun skreg  Har de sidste desperate 10 min siddet og sunget/messet: Lille Runa, nu skal du altså sove, lille Runa nu skal du altså soooove og bum bummelum, nu skal du altså so-oove. Lille Runa og kl. den er tusind, lille Runa og kl. den er tuuuusind og bum bummelum og kl. den er tu-usind...på melodi af Lille Soldat. Det virkede!!!!

Den er tyvstjålet fra bogen: Hvor Lagde Jeg Babyen?

Anmeld

27. september 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Tak

Anmeld

27. september 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

...og må jeg lige tilføje: i lige måde! Så sødt et billede du har under din ticker

Anmeld

27. september 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

...og må jeg lige tilføje: i lige måde! Så sødt et billede du har under din ticker

Tak søde Bøøøøhhhh... siger hun Det er hendes første ord og moderen blev så stolt

Anmeld

27. september 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Tak søde Bøøøøhhhh... siger hun Det er hendes første ord og moderen blev så stolt

Fantastisk!!!

Anmeld

27. september 2010

dorthemus

lotchen skriver:

Har sagt det før og siger det gerne igen; den MØGHAMRENDE lækre unge giver mig lyst til at producere en lillesøster til Oliver! SUUUUUUUK hvor er hun dog skøn, det smil altså

Du er en heldig banan Dorthe-pigen.....

TAAAK søde Jeg er også VILDT stolt over hende...tænk hun vendte sig sgu rigtigt, her til aften, fra ryg til mave i sofaen..I SOFAEN af alle steder!!!  Hun er sgu så sej!!!

Du laver smukke børn...så bare igang med dig

Anmeld

27. september 2010

dorthemus

twinboys skriver:

Hun er da bare for dejlig

Tak

Anmeld

27. september 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Super skønne billeder af min dejlige kusine

Det er bare skønt at hun griner så meget... Og tillykke med 'fødselsdagen'

Tak  Jeg kan heller ikke stå for hende...min lille charmetrold med verdens længste øjenvipper...hun får SÅÅÅÅÅÅÅ mange kærester i børnehaven

Anmeld

27. september 2010

LISBETH:-)

Jamen der var hun jo, den dejlige Runa, der elsker og drille hendes mor om aftenen/natten.

Hun er altså bare rigtig sød og dejlig. Kan godt forstå du er smask forelsket i hende!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg glæder mig rigtig meget til snart og se hende IRL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.