Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hun er bare sååå skøn den efterhånden store Runapige.... Tillykke med de 4 mdr....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DK skriver: Ejjj hvor er hun sød! Jeg er helt vild med billedet hvor hun smiler ind i spejlet og ser totalt gav-tyv-agtig ud! 4 mdr. allerede!! Vildt!
Ejjj hvor er hun sød! Jeg er helt vild med billedet hvor hun smiler ind i spejlet og ser totalt gav-tyv-agtig ud!
4 mdr. allerede!! Vildt!
Tusind tak Billedet er fra igår og det er første gang jeg har set, at hun har reageret på sit eget spejlbillede...sååå sødt!
noname skriver: Hun er bare sååå skøn den efterhånden store Runapige.... Tillykke med de 4 mdr....
Tak tak Ja kan vist heller ikke rigtig selv forstå, at hun allerede er 4 måneder
Hvor er hun skøn Dorthe!! Og hvor bliver hun stor og lækker!!
LouiseNielsen skriver: Hun er simpelthen fantastisk skøn.....
Hun er simpelthen fantastisk skøn.....
Tusind tak...ja smilende babyer er bare fantastiske. Ligesom din lille charmebøf...han er dæleme også cute
Zette skriver: søde og dejlige Runa... Malou sover præcis samme mønster... tror det er meget normalt...
søde og dejlige Runa... Malou sover præcis samme mønster... tror det er meget normalt...
Tak ja det er skønt når der kommer lidt mere system i det...og når de begynder at få mere fast føde så regulerer det sig ydeligere
JulieE skriver: Hvor er hun skøn Dorthe!! Og hvor bliver hun stor og lækker!!
Tak Julie ...ja hun blir sgu stor...det er også begyndt at knibe med badedragten
Arhmen altså Får jeg bare et halvt så smukt barn, så vil jeg være stolt
Kan ikke sige det nok Dorthe, hvor er hun SKØN!!!!
Elsker det første billede!!
Tutter skriver: Arhmen altså Får jeg bare et halvt så smukt barn, så vil jeg være stolt Kan ikke sige det nok Dorthe, hvor er hun SKØN!!!! Elsker det første billede!!
Tusind tak for de smukke ord Er glad for at jeg ikke er den eneste der synes hun er smuk og dejlig
Nu er der heller ikke længe til den 5.
dorthemus skriver: Tak Julie ...ja hun blir sgu stor...det er også begyndt at knibe med badedragten
Nej da... Men det måtte jo ske. tror kun dte er min børn der kan apsse str 62 i 4 mdr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128