Runa 4 måneder - massiv billedspam ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

twinboys

Hun er da bare for dejlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Super skønne billeder af min dejlige kusine

Det er bare skønt at hun griner så meget... Og tillykke med 'fødselsdagen'

Anmeld

27. september 2010

Sofia

Hvor er hun søøøød Er det mutti herself der har været igang med strikkepindene, jeg tænker på den fine lyseblå trøje, den er virkelig fin! 

Anmeld

27. september 2010

forår

Ih altså en lækkermås

skønne skønne billeder altså.

Og damer.....jeg kan fortælle at hun er lige så lækker i virkeligheden

Krammer

Anmeld

27. september 2010

Malene84

dorthemus skriver:

Kære piger

Så blev min lille STORE pige sørme 4 måneder..HURRAAA  Sikke tiden går - hun bliver skønnere for hver dag der går og er virkelig en rigtig lille charmetrold  Hun pludrer og snakker i et væk...hvem mon hun har det fra? Og er så dygtig motorisk; der går ikke længe før hun kan vende sig fra ryg til mave, skal baaaaare lige have hovedet til at følge med  Hun elsker at ligge på sit tæppe og lege med sit legetøj der undersøges grundigt med fingrene og munden.

Hun sover to længere lure om dagen i sin egen seng og de sidste 5 dage er hun blevet puttet i sin seng om aftenen også, men det er hun ikke helt så tilfreds med så jeg sidder ved hendes side og holder hende i hånden til hun sover. Hun sover fra ca. 19 til ca. 07 om morgenen, afbrudt af 2-4 vågne perioder...det synes jeg er lidt hårdt

Hun ammes stadig fuldt ud...men jeg tror jeg begynder at tilbyde grød om ikke så længe, for hun er begyndt at afvise brystet til tider. Hun vejer lidt over 7 kg og måler 62-63 cm.

Her er "lidt" billeder fra den sidste måneds tid  

Knus Runa og mor

NÅÅÅRRRRHHHH HVOR ER HUN BARE MEGA SKØN!!!! Playdate soon tak!!! Ej hun er slet ikke til at stå for søde, så smuk når hun smiler  I forhold til det vi to skrev om i starten, må man man sige du/I ser super godt ud og klaret det godt. Jeg elsker at jeg får lov til at følge med i jeres liv

Anmeld

27. september 2010

grinny

Hun er altså bare så skøn.. Og hendes smil er slet ikke til at stå for

Anmeld

27. september 2010

Moderator

Uhh hvor jeg glæder mig til at se hende live Hun ser bare SÅ skøn ud på alle billederne og hvor er det vildt at hun kan så mange ting rent motorisk!!! Hun er en rigtig præmiekiks

Stort knus til jer begge!

Anmeld

27. september 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Uhh hvor jeg glæder mig til at se hende live Hun ser bare SÅ skøn ud på alle billederne og hvor er det vildt at hun kan så mange ting rent motorisk!!! Hun er en rigtig præmiekiks

Stort knus til jer begge!

Det er hun ihvertfald!  OG vi glæder os også bare SÅ meget til at se jer om et par uger...kan næsten ikke vente

Hun har så indviet sin 4 måneders status med at få temperament!!! Er du vimmer mand, hvor kan hun tænde af på nul komma fem  Idag har hun nægtet at tage føde til sig før kl. 15!!! Blev aldeles rasende de gange jeg tilnærmeligvist prøvede  Og der gik jeg og troede jeg havde fået mig et mildt barn

Anmeld

27. september 2010

dorthemus

Malene84 skriver:

NÅÅÅRRRRHHHH HVOR ER HUN BARE MEGA SKØN!!!! Playdate soon tak!!! Ej hun er slet ikke til at stå for søde, så smuk når hun smiler  I forhold til det vi to skrev om i starten, må man man sige du/I ser super godt ud og klaret det godt. Jeg elsker at jeg får lov til at følge med i jeres liv

Tusind tak Mit følsomme moderhjerte smelter

Med fare for, at få besøg af Nemesis, så ja det går sgu´ skide godt!!! Hun er et utroligt dejligt barn og jeg nyder bare livet som mor....og er glad for at kunne dele det med dig/jer herinde

Anmeld

27. september 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Det er hun ihvertfald!  OG vi glæder os også bare SÅ meget til at se jer om et par uger...kan næsten ikke vente

Hun har så indviet sin 4 måneders status med at få temperament!!! Er du vimmer mand, hvor kan hun tænde af på nul komma fem  Idag har hun nægtet at tage føde til sig før kl. 15!!! Blev aldeles rasende de gange jeg tilnærmeligvist prøvede  Og der gik jeg og troede jeg havde fået mig et mildt barn

HVAD??? Det er da pudsigt at det kommer sådan ligepludselig fra den ene dag til den anden Men altså - jeg har efterhånden lært at tackle det og hvis jeg selv skal sige det så er temperamentsfulde børn bare dødcharmerende og udfordringerne er spændende, om end dødfrustrerende til tider! Jeg var selv et barn med temperament, og min mor kæmpede sine kampe med mig, men i dag ser hun tilbage på det med et stort smil, fordi der kom så mange fantastiske samtaler og situationer ud af det, og som regel går temperament, vilje, selvstændighed og kreativitet jo hånd i hånd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.